معرفی غذاهای نونی که یکبار باید آن‌ها را امتحان کنید
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معرفی غذاهای نونی که یکبار باید آن‌ها را امتحان کنید
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 10 مرداد 1400

امروزه  تعداد زیادی از افراد دیگر علاقه ای به غذا های برنجی  ندارند و بیشتر مایل به خوردن غذاهای نونی هستند. غذاهای نونی نسبت به دیگر غذاها سریع تر اماده میشوند . این غذاها ها دارای تنوع زیادی هستند و مناسب تمامی  وعده های غذایی میباشند  و همچنین  غذا های نونی  ‌در مهمانی ها نیز مورد استفاده قرار میگیرد  .  اگر مایل هستید که با غذاهای نونی اشنا شوید با ما همراه باشید .  

میرزا قاسمی

این غذای خوشمزه با اینکه یک نوع غذای شمالی است ولی بسیاری از افراد در سراسر کشور به این غذا علاقه مند هستند و در ایران خیلی کم افرادی هستند که حداقل برای یک بار هم شده از این غذا نخورده باشند .  میرزا قاسمی میتواند یک انتخاب خوب نیز برای مهمانی ها باشد این غذا به طور کامل نونی است و به همراه سیر طعم بسیار فوق العاده ای دارد سعی کنید حتما از این غذا در مهمانی های  تان استفاده کنید.

 

کباب تابه ای

یکی از بهترین و خوش طعم ترین غذاهای نونی که میتواند یک انتخاب خوب برای تان باشد کباب تابه ای است. این غذا هم با گوشت مرغ و هم با گوشت  چرخ کرده  درست میشود . این غذا را هم در مهمانی ها و هم برای شام و نهار خود میتوانید استفاده کنید. کباب تابه ای را هم با برنج میتوان خورد هم با نان اما پیشنهاد ما این است که این غذا را به همراه گوجه و خیار شور داخل نان قرار داده و از طعم بی نظیر ان لذت ببرید.

 

فلافل

یکی دیگر از غذا های نونی  که در سراسر کشور شهرت دارد همه ی افراد در هر سنی به ان علاقه مند هستند، فلا فل است .  این غدا دارای انواع مختلفی  هست  مانند :  فلافل اهوازی ، فلافل باقالی ، فلالفل سویا ، فلافل قارچ و پنیر ، فلال بادمجان ، فلافل ذرت و قارچ و ... . تعداد خیلی زیادی از بچه ها عاشق این غذا هستند بنابراین با خیالی راحت میتوانید ان را درست کنید چون همه از ان میخورند  . فلافل اهوازی یکی از انواع فلال هایی است که برای افرادی که رژیم دارند بسیار مناسب است.

 

سمبوسه

عده ی زیادی از افراد تمایل دارند شامی بخورند که هم سبک باشد و هم مفید پس سمبوسه برای این دسته از افراد بهترین انتخاب است  . سمبوسه در انواع  متنوعی وجود دارد مانند: سمبوسه سیب زمینی که ساده ترین نوع ان است ، سمبوسه گوست مرغ ، سمبوسه پیتزایی و ... . این غذا را نیز افراد در سنی حتی کودکان دوست دارند . سمبوسه هم قابل سرو برای وعده های غذایی خود هست هم میتوان از ان به عنوان پیش غذا در مهمانی ها استفاده کرد .

 

کشک بادمجان

یکی دیگر از غذا های نونی کشک بادمجان هست که اگر خود تان ، افراد خانواده و مهمان های تان به ان آلرژی نداشته باشند میتواند یک انتخاب خوب برای نهار و شام شما باشد و همچنین قابل استفاده در مهمانی ها نیز است و غذای بسیار مفید و مقوی ای میباشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.