مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400

 

کارخانه کسب و کار، اشتغال و لذت همکاری

معلومه که پول پول میاره. این ضرب‌المثل قدیمی نه تنها بارها اثبات شده، بلکه هر آدم کارآفرین و هر صاحب کسب و کاری می‌تونه به شیوه‌ی منحصر به فرد خودش باهاش مواجه بشه و بعد، تعریف مخصوص خودشو ازش ارائه بده. آیا وقت این نرسیده که شما، تعریف خاص خودتون رو از این جمله بسازید؟

فرقی نمی‌کنه سرمایه‌ی شما چقدر باشه؛ اندازه‌ی حقوق و مزایای چند ماه‌تون یا ارثی که ناگهانی به خانواده‌تون رسیده و یا حتی مبلغ بزرگی که میشه باهاش سهام یه شرکت رو خرید! با هر مبلغی، میشه مبلغ بیشتری رو به دست آورد، فقط اگر چندتا شرط رعایت بشه:

اینکه بدونیم کجا سرمایه‌گذاری کنیم؟

چقدر سرمایه‌گذاری کنیم؟

و مراقب چه خطراتی باشیم؟

جواب دادن به این سه تا سوال، نیازمند یه عمر تجربه، دانش، فکر، تخصص، مهارت و البته ایده‌ی خلاقانه است که سخته شما بتونید به یکباره به همه‌ش دست پیدا کنید، مگر اینکه ....؟

مگر اینکه به کارخانه کسب و کار راه پیدا کنید. ممکنه این عبارت برای شما عجیب باشه اما این هیچ اشکالی نداره! همه‌ی پدیده‌های جدید در قدم‌های اول باعث تعجب می‌شن اما کمی که از عمرشون می‌گذره آدما از خودشون می‌پرسن تا قبل از این اتفاق دنیا چطوری بود؟ چطور کارها رو جلو می‌بردیم؟ کارخانه کسب و کار هم چنین حالتی داره.

اما واقعا، کارخانه کسب و کار چیه؟

ایده کارخانه کسب و کار توسط پزشک کسب و کار، دکتر سید احمد سیدی مطلق در سال 97، بعد از راه اندازی پزشک کسب و کار شکل گرفت. هدف از ایده پردازی و راهبرد کارخانه کسب و کار، تولید انواع کسب و کار، خرید، فروش، واگذاری، و مقایسه کسب و کارها با همدیگه‌ست. همونطور که در کارخانه‌های صنعتی، یه تعداد نیروی انسانی و ماشین صنعتی در جهت تولید یه نوع کالا و یا ساخت یه جور وسیله در تلاش هستن، در کارخانه کسب و کار هم، ایده‌ ها و کسب و کارها درست شبیه ماشین‌های صنعتی یه کارخانه، امر تولید و ایده‌پردازی بعضی از کسب و کارهایی جدید و با خلاقیت رو انجام می‌دن.

اما چطور؟

در کارخانه کسب و کار هر فردی با هر مقدار سرمایه، می‌تونه کسب و کاری متناسب با سلایق خودش انتخاب کنه و بعد هم خریداری! خیلی اهمیت داره که شما بخش بسیار بزرگی از عمرتون رو برای همون کاری صرف کنید که بهش علاقه دارید و کیه که بتونه انکار کنه شغل ما، بخش بسیار بزرگی از عمر شما رو در بر می‌گیره؟

کارخانه کسب و کار به شما کمک می‌کنه این انتخاب رو به درستی انجام بدید تا هم اشتغال رو تجربه کنید و هم لذت بردن رو.

نکته مهم در کارخانه کسب و کار اینجاست که شما در کمتر از چند ساعت صاحب کسب و کار خودتون می‌شید، بدون اینکه تلاشی در جهت ایده پردازی، بازار هدف و تحقیقات در مورد اون کسب و کار داشته باشید. چطور؟ چون قبل از شما یه عده به جاتون فکر کردن تا شما صد از صد انرژی‌تون رو برای نفس تولید خرج کنید.

شاید هم تصمیم بگیرید کسب و کاری رو قبلا راه اندازی کردید رو به فروش برسونید، چطور؟

با کارخانه کسب و کار!

در سایت کارخانه کسب و کار شما میتونید کسب و کار خودتون و ثبت کنید و بعد از برسی کسب و کار شما توسط تیم تخصصی کارخانه کسب و کار اون و بفروش بزارید به همین راحتی!!!!!

 

در سایت کارخانه کسب و کار میتونید از قسمت فروشگاه کسب و کار، مزایده کسب و کار و طرح های استارت آپی، کسب و کار جدید خودتون و با مطالعه دقیق و با مشاوره آنلاین از مشاورین با تجربه کارخانه کسب و کار نسبت به سرمایه خودتون کسب و کار جدیدتون و راه اندازی کنید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی !!!! بله شما در سایت کارخانه کسب و کار میتونید حتی با سرمایه 10 میلیون تومانی صاحب کسب و کار خودتون بشید و کار آفرینی کنید.

هدف از ایجاد کارخانه کسب و کار راه اندازی کسب و کار هایی بدون درد سر، بدون خاک خوری های سابق و حتی با کمترین سرمایست.

تیم تخصصی کارخانه کسب و کار با سالها تجربه درخشان و راه اندازی کسب و کار های موفق به شما کمک میکنند به کسب و کار شخصی خودتون هر جای ایران بزرگ و عزیز که هستید برسید و بدون دردسر و حساب شده شروع کنید.

اگر قصد دارید با سرمایه‌ی امروزتون فکری برای گنجینه فرداتون بکنید، کارخانه کسب و کار با مشاوره کاملا رایگان، در کنار شماست.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



گروه پارس گرانول ارائه دهنده انواع
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400

گروه کارخانجات پارس گرانول بزرگ ترین شرکت تولید گرانول بازیافتی

پی وی سی چیست؟

پی وی سی یا پلی وینیل کلراید یا به اختصار وینیل یک ترمو پلاستیک اقتصادی و همه کاره است که به طور گسترده ای در صنعت ساختمان و ساخت و ساز پروفیل  درب و پنجره، لوله ها(آب آشامیدنی و فاضلاب)، عایق سیم و کابل و دستگاه های پزشکی و... مورد استفاده قرار می گیرد. پی وی سی سومین ماده حجیم گرمانرم بعد از پلی اتیلن و پلی پروپیلن است و  با  استفاده از فرآیند شیمیایی پلیمریزاسیون کاتیونی مونومر وینیل کلرید تولید می شود. مونومر وینیل کلراید ماده اولیه و اصلی برای تولید پی وی سی محسوب می شود. به طور کلی این مونومر از طریق دو مسیر با مواد اولیه اتیلن یا استیلن  سنتز می شود. در سراسر جهان معمولا مسیر اتیلن بیشتر اتخاذ می گردد چرا که هزینه تامین اتیلن از استیلن کمتر است و اتیلن به راحتی به میزان بالایی در دسترس است.

گرانول پی وی سی سخت و نرم

 این ماده جامدی سفید رنگ و شکننده است که به صورت پودر یا گرانول  پی وی سی موجود است و با توجه به ویژگیهای متنوع آن از جمله وزن کم و سبک، دوام بالا، هزینه مناسب و قابلیت پردازش آسان، اکنون در چندین کاربرد، جایگزین مصالح ساختمانی سنتی مانند چوب، فلز، بتن، لاستیک، سرامیک و... شده است.

پودر یا گرانول  پی وی سی به دو نوع انعطاف پذیر یا سفت و سخت دسته بندی می شود. که ما در این مقاله بر اساس محصولات گروه کارخانجات پارس گرانول بیشتر به توضیح گرانول پی وی سی سخت خواهیم پرداخت.

از آنجا که پی وی سی به طور گسترده ای برای تولید اجسام مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این واقعیت نشان می دهد که ویژگیهای ذاتی این ماده بسیار مفید و خاص  هستند که باعث شده گرانول  پی وی سی بسیار مورد توجه صنعتگران باشد.

ابتدا لازم است که با مفهوم سختی پی وی سی آشنا شویم. این مفهوم به این معناست که مواد در صورت خالص بودن سخت، غیر قابل انعطاف و شکننده هستند و اگر با مواد دیگری ترکیب گردند، انعطاف پذیر خواهند شد. این ویژگی متمایز باعث می شود که گرانول  پی وی سی برای تولید محصولات مورد استفاده در زمینه های مختلف، از ساختمان تا تولید خودرو مناسب باشد، با این حال تمام ویژگی های این ماده مناسب نیست. به طور مثال دمای ذوب پی وی سی بسیار کم است و پایداری گرمایی ضعیفی دارد، در نتیجه این مورد باعث می شود این ماده برای محیط هایی که به دماهای بالا میرسد، مناسب نباشد. علاوه بر این، ویژگی مذکور، خطراتی  در صورت گرم شدن بیش از حد آن به وجود می آورد به صورتی که پی وی سی مولکولهای کلر را به عنوان اسید کلریدریک یا دیوکسین آزاد می کند که از آلاینده های پایدار محیطی هستند و باعث ایجاد خطراتی جبران ناپذیر بر روی سلامتی انسان همچون سرطان می شوند.

به منظور ایجاد سازگاری پلیمر  با تولیدات صنعتی آن، پی وی سی را با تثبیت کننده ها، روان کننده، نرم کننده ها و مواد رنگی ترکیب می کنند که این امر به روند ساخت محصول و همچنین انعطاف پذیر کردن پی وی سی کمک می کند و از فرسایش، ساییدگی و متلاشی شدن آن جلوگیری می کند.

خصوصیات اصلی پلیمر پی وی سی

خصوصیات و مزایای اصلی گرانول  پی وی سی عبارتند از:

  • خصوصیات الکتریکی: پی وی سی به دلیل استحکام دی الکتریک مناسب، یک ماده عایق ایده آل است.
  • قدرت: این پلیمر در برابر آب و هوا، مواد شیمیایی، پوسیدگی، خوردگی، شوک و فرسایش مقاوم است. بنابراین ترجیحا برای بسیاری از محصولات با عمر طولانی و فضای باز انتخاب می شود.
  • بازدارندگی شعله: به دلیل محتوای کلر زیاد، محصولات پی وی سی در زمان آتش گرفتن، خود خاموش شونده هستند و شاخص اکسیداسیون آن کمتر یا برابر با 45 است.
  • نسبت هزینه _ عملکرد: گرانول پی وی سی دارای خواص فیزیکی و مکانیکی خوبی است و مزایای هزینه _ عملکرد  بسیار خوبی را فراهم می کند. طول عمر بالایی دارد و نیاز به نگهداری کمی دارد.
  • خصوصیات مکانیکی: گرانول پی وی سی  در برابر سایش، سبک، سفت و محکم است.
  • مقاومت شیمیایی: پی وی سی در برابر کلیه مواد شیمیایی معدنی مقاوم است. در برابر اسیدهای رقیق یا بازهای رقیق و هیدروکربنهای آلیفاتیک، در برابر حمله کتونها یا حمله هیدروکربنهای کلردار و آروماتیک، استرها، برخی از اترها و آمین های آروماتیک و ترکیبات نیترو

 

گرانول  پی وی سی

تولید گرانول  پی وی سی بر اساس مشخصات و میزان خطر آنها باید در کارخانه های تخصصی تولید گردد.

اولین مرحله در تولید گرانول، شامل ایجاد لوله های طولانی از مواد است از طریق یک فرآیند اکستروژن انجام می گردد. مرحله ی بعدی برش پلاستیک به مهره های کوچک است که در حین حال که فرآیندی ساده است، اما هنگام دست زدن به مواد، رعایت اقدامات احتیاطی اصولی بسیار مهم و قابل توجه است.

گرانول پی وی سی سخت

گرانول پی وی سی سخت یا  پلاستیکی نشده و انعطاف ناپذیر با تراکم 1.3_1.43گرم بر متر مکعب، در اصطلاح پلاستیکی سفت و مقرون به صرفه، با مقاومت بالا در برابر ضربه، آب، هوا، مواد شیمیایی و خورنده است. عموما گرانول پی وی سی سخت به عنوان یو پی وی سی UPVC یا PVC_U شناخته می شود. در ادامه به معرفی برخی از ویژگی های گرانول پی وی سی سخت می پردازیم.

حقایق کلیدی درباره ی گرانول پی وی سی سخت

این ماده دارای نقاط قوتی است که بسیار مهم هستند

  • ماده ای با هزینه پایین و سختی زیاد است.
  • به صورت ذاتی بازدارنده شعله است
  • سازگار با استاندارد های FDA و همچنین برای کاربردهای شفاف بسیار مناسب است
  • گرانول پی وی سی سخت و پلاستیکی نشده مقاومت شیمیایی بهتری نسبت به نوع پلاستیکی شده و انعطاف پذیر دارد.
  • عایق الکتریکی خوب
  • دارای ویژگی هایی برای ایجاد مانع در برابر بخار و رطوبت است
  • دارای ثبات ابعادی مناسب در برابر دمای اتاق می باشد

گرانول پی وی سی سخت محدودیت هایی دارد که باید مورد توجه قرار گیرند

  • گرانول پی وی سی سخت فرآیند ذوب دشواری دارد
  • این نوع پی وی سی در برابر ترک خوردگی ناشی از فشار حلال مقاومت نشان میدهند.
  • گرانول پی وی سی سخت اگر با اصلاح کننده ها یا مواد کمک کننده پردازشی اصلاح نگردد در دمای 5 درجه سانتیگراد ترد و شکننده می شود
  • در دمای زیر 50 درجه سانتیگراد می توان با این پلیمر به طور مداوم کار کرد.

 

نوار لبه پی وی سی چیست؟

نوار لبه پی وی سی  Edge banding نام یک فرآیند و همچنین یک نوار باریک از مواد است که برای ایجاد لبه های تمیز و صاف، بادوام و زیبا در طول پایان کار نجاری استفاده می شود. جانشین های معمول برای لبه بندی یک محصول شامل روکش کردن یا قالب گیری است. نوار لبه از موادی همچون ABS، PVC ، اکريلیک، ملامین، چوب یا روکش چوب تهیه می شود. این نوارها از جمله نوار لبه پی وی سی  برای پوشاندن کناره های در معرض مواد مانند: تخته سه لایه، تخته خرده چوب یا MDF برای افزایش دوام و ظاهر مواد جامد یا با ارزش تر استفاده می شود.

 

انواع نوار لبه پی وی سی

نوار لبه سازی سنتی دارای فرآیند دستی بود که به ابزار و مواد نجاری معمولی نیاز داشت. در کاربرد های مدرن، به ویژه برای مراحل تولید با تکرار زیاد، مانند درهای کابینت، نوار لبه پی وی سی توسط فرایند خودکار با استفاده از چسب ذوب داغ بر روی بستر اعمال می گردد.

چسب های ذوب گرم ، برای اتصال نوار لبه پی وی سی، ممکن است از مواد اولیه مختلفی از جمله EVA،APOA ، PA ،PUR و PO تشکیل شده باشد.به عنوان ایجاد عاملی برای اتصال بین چسب و بستر نوار لبه پی وی سی از آغازگر بستر نیز می توان استفاده کرد.

نوار لبه پی وی سی ضخیم تر به منظور ایجاد یک خط اتصال محکم، به یک فرو رفتگی یا تقعر جزئی نیاز دارند. ضخامت این نوار ها می تواند از 0.18 تا 5 میلیمتر یا حتی بیشتر باشد. دستگاهی که نوار لبه پی وی سی را روی بستر مناسب اعمال می کند، اصطلاحا دستگاه لبه چسبان نامیده می شود. یک لبه چسبان ، نوار لبه پی وی سی را به لایه زیرین می چسباند و لبه های جلو و انتهای آن را کوتاه می کند. سطح بالا و پایین نوار لبه پی وی سی را با سطح بستر تراز میکند، هر گونه قسمت اضافی را که لبه تمام شده را خراب می کند، حذف می کند. نوار لبه پی وی سی ترموپلاستیک با دستگاه اکسترودر تولید می شود، این دستگاه متشکل از سیستم بارگیری مواد اولیه، یک پیچ داخل یک بشکه است که  مواد اولیه همچون پی وی سی ، پلی پروپیلن و رنگدانه های رنگی را ذوب می کند و آنها را از طریق یک قالب شکل میدهد. پس از اکسترود شدن  روی نوار لبه می توان طرح و بافتی را چاپ و لاک الکل زد تا نتیجه مورد نیاز حاصل شود.

 

تولید انواع محصولات پی وی سی بازیافتی

گروه کارخانجات پارس گرانول با  مدیریت آقای علی برغمدی با هدف تولید، پخش و خریداری ضایعات و همچنین بازیافت محصولات پی وی سی  نقش به سزایی در بازگشت این ماده پر مصرف و مفید به چرخه تولید دارد. این گروه محصولات بازیافتی را به انواع گرانولهای پی وی سی نرم و سخت تولید می کند.

اگر شما هم علاقمند به خرید گرانول پی وی سی هستید می توانید از طریق گروه کارخانجات پارس گرانول، محصولی با کیفیت را تهیه نمایید. از طریق آدرس ایمیل info@parsgranule.com  و شماره تلفن+989121592463  می توانید با گروه کارخانجات پارس گرانول ارتباط برقرار کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین مرکز آموزش بورس در کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400

معرفی بهترین مرکز اموزش بورس در کشور

امروز قصد داریم به مقوله آموزش بورس و همچنین معرفی بهترین آموزشگاه بورس ، اموزش فارکس و همچنین معرفی بهترین مرکز آموزش تحلیل بنیادی در کشور بپردازیم .

یکی از مهمترین دغدغه افراد این روزها انتخاب یک اموزشگاه معتبر و مطمئن در زمینه اموزش علوم سرمایه گذاری همچون اموزش سرمایه گذاری در بورس ، اموزش روش های تحلیلگری و معامله گری و ... میباشد .

در بازارهای مالی و سرمایه گذاری تحلیل تکنیکال و بنیادی روشی برای پیش‌بینی قیمت در بازار از طریق مطالعه وضعیت گذشته بازار است. در این روش تحلیل از طریق بررسی تغییرات و نوسان‌های قیمت‌ها ، حجم معاملات ، عرضه و تقاضا  می‌توان وضعیت قیمت‌ها در آینده را پیش‌بینی نمود. تحلیلگران تکنیکال ارزش ذاتی اوراق بهادار را اندازه‌گیری نمی‌کنند، در عوض از نمودارها و ابزارهای دیگر برای شناسایی الگوهایی که می‌تواند فعالیت آتی سهم را پیش‌بینی کند، بهره می‌جویند.  این روش تحلیل در بازار ارزهای خارجیهمچون بازار فارکس، بازارهای بورس اوراق بهادار و بازار طلا و دیگر فلزات گرانبها و بازار نوظهور رمز ارزها کاربرد بسیار دارد .

بهترین موسسه اموزش بورس در کشور - سهامیر

در بین موسسات اموزشی در سطح کشور با موسسه اموزش عالی سهامیر برخورد نمودیم که امروز بعنوان بهترین مرکز اموزش بورس و علوم سرمایه گذاری در کشور و در این گزارش تعیین شده است . در ادامه همراه ما باشید ....

موسسه سهامیر از بدو سال 1371 تا کنون بطور گسترده و متمرکز در بازارهای مالی و سرمایه گذاری فعالیت داشته و تا کنون توانسته بالغ بر 170000 سرمایه گذار ، تحلیلگر و معامله گر را در کشور و خارج از کشور تربیت و وارد بازارهای سرمایه گذاری کند  ، سهامیر با دارا بودن بیش از 20 شعبه داخلی و خارجی در سطح بین الملل ، همچنین بیش از 120 نفر اعضای هیئت علمی بعنوان برترین اموزشگاه مورد تایید کاربران شناخته شده است . برخی از مزایای این اموزشگاه عبارت است از :

  • 30 سال سایقه حضور در بازار سرمایه کشور
  • مباحث اموزشی پیشرفته و انحصاری
  • اموزش حضوری و انلاین و آفلاین تحت 3 پلتفرم
  • اموزش آکادمیک و ترمیک
  • آموزش فشرده ویژه متقاضیان شهرستانی
  • پشتیبانی و نظارت مستقیم بر عملکرد دانشپذیران
  • اعطای گواهینامه پایان دوره بین المللی
  • و ...

در حوزه اموزش تحلیل تکنیکال و تحلیل بنیادی این موسسه دارای بالاترین سطح اموزش تحلیلگری و معامله گری در کشور میباشد از طرفی این موسسه از بنیانگذاران سبک کوادرانت ، کوچینگ مالی ، تحلیل تکنیکال مرکب تحلیل فاندمنتال در کشور بوده است .

نتیجه گیری:

در نهایت پیشنهاد ما به علاقه مندان بازار سرمایه استفاده از خدمات اموزشی در موسسه سهامیر میباشد  همچنین کلیه علاقه مندان به ای حوزه میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و تماس با این موسسه اموزشی میتوانید به وب سایت رسمی سهامیر به نشانی sahamir-ac.com مراجعه نمایید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400

فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی

فروشگاه چاینیز اتو پارت ، فروشگاه خرید لوازم یدکی خودروهای چینی است که با هدف ارائه لوازم یدکی خودرو، علاوه بر فالیت در بازار تهران در فضای اینترنت برای خرید آسان، با قیمت مناسب و با کیفیت فعالیت می‌کند.

در دنیای امروز یکی از مباحثی که در زندگی بسیاری از انسان‌ها می‌تواند تاثیرگذار باشد، زمان است. حتما برای برای خیلی‌ها پیش آمده است که به خاطر مسافت زیادی که ممکن است میان خانه تا محل کارشان باشد یا برای رسیدن به یک قرار ملاقات مهم  به استفاده از خودرو شخصی روی آورده و مجبور باشند تا آن را از پارکینگ خانه خارج کرده و راهی خیابان‌ها کنند..

تنها با یک حساب سرانگشتی می‌توان تعداد افرادی که روزانه از خودرو خود استفاده می‌کنند را محاسبه کرد.

این میزان خودرو به طبع ترافیک زیادی را در شهرهای پر جمعیت مانند تهران، اصفهان، مشهد و ... ایجاد می‌کند و قطعا این ترافیک خودرو، عوارضی را همچون تصادفات شهری، استهلاک قطعات خودرو... ... در پی خواهد خواهد داشت.

حال کاری که باید انجام شود، مراجعه به تعمیرگاه‌های خودرو است تا نقص ماشین را بر طرف کند. در این فرآیند تعمیر خودرو، باید شخص به فروشگاه‌های لوازم یدکی مراجعه کند و در حالی که از کیفیت، اصالت و قیمت قطعه هم مطمئن نیست آنها را خریداری کرده و در نهایت به تعمیرکار بسپارد تا او نیز با کمی بدقولی و به همراه یک الی دو روز تاخیر، خودرو را به او تحویل دهد. این لحظه جایی است که چاینیزاتوپارت می‌تواند حداقل در یکی از این مراحل فرآیند تعمیر، که است شخص را همراهی کرده و کمک حال باشد.

چاینیز اتو پارت ، یک فروشگاه لوازم یدکی است که با هدف سهولت خرید مصرف‌کنندگان نهایی و رفع دغدغه‌های آنان پا به میدان گذاشته دغدغه‌هایی اعم از نبود زمان کافی برای خرید، قیمت مناسب و از همه مهم‌تر کیفیت واصالت کالا است .

این فروشگاه به وسیله همکاری با تامین‌کنندگان قطعات خودرو از کشور مبدا (چین) ، توانسته مجموعه‌ای بزرگ از قطعات و لوازم یدکی خودروهای دانگ فنگ، برلیانس، چانگان، جیلی، گریت وال، ،هایما، آریو، جک  و آنها را در سایت خود قرار داده است .

معرفی تعدادی از برندها

دانگ فنگ:

دانگ‌فنگ موتور، شرکت خودروسازی چینی است، که به عنوان بزرگترین خودروساز در جمهوری خلق چین شناخته می‌شود. شرکت دانگ‌فنگ موتور در سال ۱۹۶۸ میلادی در استان هوبِی تأسیس شد و در حال حاضر در زمینه تولید و مونتاژ انواع خودرو، اتوبوس، کامیون و وسایل نقلیه تجاری، همچنین تولید قطعات خودرو فعالیت می‌کند. دانگ‌فنگ موتور که در سال ۲۰۱۲ بیش از ۲٫۷۶ میلیون دستگاه خودرو تولید کرده‌است، هم‌اکنون به‌همراه شرکت‌های چانگان موتورز، گروه فاو و سایک موتور، به‌عنوان ۴خودروساز بزرگ چین شناخته می‌شوند. سهام شرکت دانگ‌فنگ در بازارهای بورس اوراق بهادار شانگهای و بورس هنگ کنگ مبادله می‌شود. دانگ‌فنگ به کمک ولوو تراکس و رنو تراکس (یکی از زیر مجموعه‌های بزرگ گروه ولوو) توانسته به عنوان اولین چینی پر رنگ به بازارهای اروپایی قدم بگذارد.

دانگ‌فنگ پس از شروع تحریم‌های بین‌المللی ایران و قطع رابطه شرکت‌های بزرگ خودروسازی به عنوان شریک تجاری سایپا دیزل در فروش کامیون‌ها وارد ایران شد. کامیون‌های T۳۰۰ و T۳۷۵ اولین کامیون‌های دانگ‌فنگ در ایران بودند که بعدها با نام‌های البرز و کاوه در ایران مونتاژ شدند. در فروردین ماه سال ۹۵ دانگ‌فنگ h۳۰ به عنوان محصول جدید ایران خودرو معرفی شد؛ و پس از آن طی شرایط فروش‌هایی به ایرانیان فروخته شد.

شما می‌توانید لوازم و قطعات یدکی اچ سی کراس  را با خیال راحت از این فروشگاه تهیه فرمایید .

 

زوتی:

در سال 2003 در ایالت  Zhejiang و شهر Yongkang  مرکز اصلی هولدینگ زوتی شکل گرفت. این خودروسازی از شروع کار خود تلاش را بر روی خرید حق امتیاز استفاده از تکنولوژی‌های جدید خودروسازی متمرکز کرد تا هرچه زودتر کیفیت محصولات خود را به دیگر رقبای چینی خود برساند. از این رو در سال 2005 مالکان کمپانی زوتی تصمیم به خرید امتیاز امکانات و دانش فنی خودرو Daihatsu Terios از کشور تایوان کردند.

تکنولوژی‌ها و ویژگی‌های این خودرو به کمپانی زوتی قدرت و اعتماد به نفسی را داد تا اولین خودرو خود را در سال 2006  با نام Zotye 2008 وارد بازار کنند. این خودرو در واقع یک طراحی مجدد از خودرو تایوانی Daihatsu Terios بود. خرید و فروش زوتی 2008 به عنوان یک SUV سایز متوسط، در همان سال به بیش از 10000 دستگاه در سال رسید که البته با توجه به جمعیت میلیاردی کشور چین این رقم، رقم تعجب‌آوری نیست.

آریو سایپا نیز نسخه مونتاژی زوتی Z300‌ است که در فاصله سال‌های 1394 الی 1398 توسط بنیان توسعه صنعت خودرو سایپا (بن رو) به تولید رسید. پس از به نتیجه رسیدن مذاکرات زوتی و سایپا در خصوص تولید این خودرو، محصول جدید سایپا ابتدا با نام S300‌ و سپس با نام آریو به بازار عرضه شد. آریو پس از حضور در بازار داخلی، با خودروهایی همچون دنا از ایران‌ خودرو و برلیانس H330 از پارس ‌خودرو به رقابت پرداخت که در برابر هر دو حریف نتیجه را واگذار کرد. درنهایت نیز تولید این محصول به دلیل قطع همکاری‌های شرکت چینی با سایپا متوقف شد . با این حال لوازم یدکی آریو  را میتوانید بدون نگرانی ازفروشگاه چاینیز اتو پارت  تهیه کنید .

هایما :

هایما از سال ۲۰۱۵ فعالیت‌های خود در ایران را آغاز کرد. وظیفه مونتاژ خودروهای هایما در ایران به عهده ایران خودرو است و این شرکت در کارخانه خود در خراسان دو مدل هایما تولید می‌کند: هایما S7 و هایما S5 که هردو با استقبال خوبی نیز مواجه شدند. جالب است بدانید که لوگوی شرکت هایما، پرنده اساطیری رخ است که در افسانه‌های ایران و خاورمیانه به آن پرداخته شده است.

هایما S5 با مدل توربوشارژ ۱۶۱ اسب‌بخاری در بازار ایران عرضه می‌شود. اگرچه این خودرو هم طراحی ساده‌ای دارد و به لطف همکاری هایما (و فاو) با مزدا، از طراحی خودروهای مزدا الهام گرفته است. ظاهر هایما S5 تهاجمی و اسپرت است و طراحی داخلی آن هم مشابه خیلی خودروهای چینی نسبتا اسپرت و لوکس است. پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو ۱۶۱ اسب‌بخار قدرت دارد. این خودرو هم مثل هایما S7 شتاب چندانی ندارد و صفر تا صد کیلومتر آن ۱۲.۵ ثانیه زمان می‌برد.

هایما S7 اگرچه طراحی ساده‌‌ای دارد اما از طراحی داخلی بهتری بهره برده است و موتور نسبتا قدرتمندی هم دارد. موتور آن ۱۷۰ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و توربوشارژر موتور آن تولید کارخانه میتسوبیشی است.

فروشگاه چاینیز اتو پارت توانسته است با استفاده ازتجارب سال های گذشته خود قطعات و لوازم یدکی هایما را با کیفیت مناسب تهیه و آماده عرضه به مشتریان محترم خود نیز کرده است.

در صورتی که نیاز به خرید هر نوع مدل لوازم یدکی خودروهای چینی داشتید، فقط کافی است که با چاینیز اتو پارت  تماس بگیرید. کارشناس فروش بر اساس نیاز و مدل خودرو، بهترین نمونه را معرفی می‌کنند. همچنین در صورتی به دنبال اطلاعاتی در خصوص لوازم یدکی هستید، به صورت کامل شما را راهنمایی می‌کنند..

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



سامانه آنلاین نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با نام اگروفودز شروع به کار کرد
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 4 ارديبهشت 1400

سامانه آنلاین نیازمندی های صنایع غذایی و کشاورزی ایران با نام اگروفودز شروع به کار کرد

اگروفودز نام سامانه ای است که به منظور ایجاد ارتباط بین فعالان صنعت غذای کشور و فعالان عرصه کشاورزی کشور ایجاد شده است. در این سامانه کاربران می توانند با انتشار رایگان آگهی های خود با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

 

اگروفودز به چه معناست؟

هر ساله نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی و کشاورزی ایران در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد. این نمایشگاه بنام اگروفود شناخته شده است.

استارتاپ اگروفودز یکی از زیرشاخه های مجموعه آی فودز است که بصورت تخصصی بر ارائه خدمات در حوزه صنایع غذایی تمرکز دارد. نام اگروفودز از ترکیب نام نمایشگاه اگروفود و آی فودز اقتباس شده است.

 

 

روش کار اگروفودز چگونه است؟

اگروفودز بستری برای انتشار آگهی های مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی است. کاربران با استفاده از سایت و یا اپلیکیشن اندروید اگروفودز می توانند آگهی های خود را براحتی بر بستر وب منتشر کنند. ثبت آگهی در اکثر دسته بندی ها رایگان است.

پس از اینکه کاربری اقدام به ثبت آگهی خود در سامانه کرد، ناظران سامانه شروع به بررسی محتوای آگهی می کنند. در صورت مغایرت نداشتن محتوای آگهی با قوانین و مقررات اگروفودز، آگهی انتشار می یابد و در معرض دید سایر کاربران و همچنین در معرض نمایش توسط موتورهای جستجو مثل گوگل قرار می گیرد.

 

مزایای استفاده از اگروفودز برای کاربران چیست؟

تمامی آگهی هایی که کاربران بر بستر اگروفودز ثبت می کنند توسط تعداد زیادی از کاربران فعال در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی دیده می شود. همچنین آگهی های ثبت شده به مدت 60 روز در اگروفودز می مانند و توسط موتورهای جستجوگر مثل گوگل قابل ایندکس و نمایش داده شدن هستند.

 

از جمله مزایای استفاده از اگروفودز :

ثبت آگهی مرتبط با صنایع غذایی و کشاورزی

رایگان بودن ثبت آگهی در اکثر دسته بندی های سایت

امکان ثبت آگهی برای تمام فروشندگان و خریداران انواع کالا و خدمات در زمینه صنایع غذایی و کشاورزی

ایجاد ارتباط سریع بین فروشندگان و خریداران

آسان بودن ثبت آگهی در سایت و اپلیکیشن اگروفودز

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس استان و محل

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس قیمت

امکان فیلتر کردن آگهی ها بر اساس دسته بندی

امکان نشان کردن آگهی برای مراجعات بعدی

امکان تماس آسان با آگهی دهنده

امکان ارسال آسان پیامک به آگهی دهنده

ماندگاری آگهی به مدت 60 روز

امکان تمدید آگهی

امکان نردبان کردن آگهی و انتقال به بالای صفحه آگهی ها

امکان حذف آگهی قبل از 60 روز

با خبر شدن از آخرین اخبار حوزه صنایع غذایی و کشاورزی از طریق وبلاگ اگروفودز

دسترسی به بانک اطلاعات شرکت های صنایع غذایی ایران

دسترسی به بانک اطلاعات شرکت های کشاورزی ایران

 

 

 

اگروفودز دولتی است یا خصوصی ؟

اگروفودز حاصل تلاش جمعی از جوانان و با ایده پردازی و سرمایه گزاری شخصی مدیر مجموعه، مهندس محمد مکابر متولد شده است. بنابراین یک مجموعه کاملاً خصوصی است که سعی در ارائه خدماتی شایسته به فعالان عرصه صنایع غذایی و کشاورزی کشور دارد.

 

چه آگهی هایی در اگروفودز قرار می گیرد؟

هر نوع آگهی که ارتباط با صنعت غذا و کشاورزی داشته باشد در اگروفودز تایید و منتشر خواهد شد. در این سامانه دسته بندی های بسیار متنوعی برای انواع آگهی ها در نظر گرفته شده است. از جمله این دسته بندی ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

صنعت گوشت، صنعت لبنیات، صنعت کنسرو، صنعت روغن، صنعت رستوران و فست فود، صنعت کافی شاپ، صنعت آب و فاضلاب، صنعت چاپ و بسته بندی، کشاورزی، زراعت، دامداری، گلخانه داری، پرورش دام و طیور، پرورش آبزیان، ماشین آلات صنعتی، فروش و اجاره املاک صنعتی و کشاورزی، فروش کسب و کار، اجاره کسب و کار، فروش برند، خدمات مشاوره ای صنایع غذایی و کشاورزی، مشاوره صنعتی، خدمات فنی مهندسی، فروش قطعات یدکی، فروش دستگاه های دست دوم صنعتی و کشاورزی و....

 

 

مسئولیت اگروفودز در مقابل صحت آگهی ها چیست؟

اگروفودز فقط منتشر کننده آگهی هایی است که کاربران در سامانه ثبت می کنند. بنابراین در مقابل معامله افراد هیچگونه تعهد و مسئولیتی ندارد و افراد میبایست هنگام معامله این موارد را در نظر بگیرند.

 

چگونه می توانیم از اگروفودز استفاده کنم؟

شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت اگروفودز و یا دانلود و نصب اپلیکیشن اگروفودز از خدمات این استارتاپ استفاده کنید. برای ورود به سایت کافیست اگروفودز را در گوگل سرچ کنید.

 

دانلود اگروفودز :

استارتاپ اگروفودز جهت راحتی کاربران اقدام به انتشار اپلیکیشن اندروید اگروفودز کرده است. با این اپلیکیشن دریایی از ارتباطات سرنوشت ساز صنعت خود را در گوشی خود خواهید داشت. پس همین الان این اپلیکیشن بی نظیر را نصب کنید و از خدمات رایگان آن استفاده کنید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.





cache01last1640984920