مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نمایندگی ایسوس
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات ایسوس اعم از لپ تاپ، مادربرد، سرور، رایانه شخصی، قطعات شبکه، پروژکتور و …. به کاربران گرامی می باشد. کاربران گرامی محصولات ایسوس می توانند با مراجعه به نمایندگی ایسوس، تخصصی ترین خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند و از مراجعه به سایر مراکز بی نیاز گردند؛ تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز به دست تیمی از زبده ترین کارشناسان حوزه تعمیر و فروش و با بهره مندی از پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات این حوزه انجام می پذیرد.

نمایندگی ایسوس مجهز به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزات بوده و از برترین تعمیرکاران و متخصصان در حیطه تعمیرات بهره می برد. کارشناسان حاضر در نمایندگی ایسوس به تمام قطعات سخت افزاری و نرم افزاری محصولات این شرکت مسلط بوده و با بهترین ترفندها دستگاه های ایسوس را تعمیر می نمایند.

کاربران گرامی می توانند پیش از مراجعه به نمایندگی ایسوس مشکلات و پرسش های احتمالی خود را به صورت تلفنی و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در میان بگذارند و راهنمایی ها و اطلاعات لازم را دریافت نمایند. برخی از خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس عبارتند از:

  • عیب یابی و تعمیر تبلت ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر لپ تاپ ایسو
  • عیب یابی و تعمیر آل این وان ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر مانیتور ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر مودم ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر موبایل ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر مادربرد ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر کارت صدا ایسوس
  • عیب یابی و تعمیر کامپیوتر ایسوس
  • ارائه خدمات مرتبط با شبکه و سرور در نمایندگی ایسوس
  • تعویض قطعات آسیب دیده با نمونه ی اورجینال و با کیفیت در نمایندگی ایسوس

 

نمایندگی تعمیرات ایسوس

تعمیرات ایسوس به دلیل ساختار ویژه و هوشمندِ تجهیزات این کمپانی، نیازمند حضور متخصصانی است که آشنایی جامعی با ساختار کلیه‌ی قطعات موجود در دستگاه‌ها داشته باشند.

 

متخصصان این حوزه ضمن آشنایی با ساختار قطعات، می‌بایست توانایی انتخاب رویکردهای سازگار با هر دستگاه را داشته باشند؛ لذا می‌توان نتیجه گرفت که کارشناسان و مسئولان نگهداری و تعمیرات از نقش پررنگ‌تری نسبت به سایر پارامترهای دیگر حتی ماهیت مشکل ایجاد شده برخوردارند. در این میان، تعمیرات ایسوس نیز از این قاعده مستثنی نیست و نیازمند حضور کارشناسان و مهندسان با سابقه‌ی این حوزه می‌باشد.

نمایندگی فروش ایسوس

نمایندگی فروش ایسوس، یک مرکز مجهز و به روز است که خدمات فروش و پس از فروش محصولات این کمپانی را در تخصصی ترین سطح به کاربران ارائه می دهد. این مرکز توسط تیمی اداره می شود که با دقت خاصی از بین مجرب ترین کارشناسان فروش انتخاب شده اند.

 

این کارشناسان با ساختار فنی محصولات ایسوس آشنایی کامل دارند و می توانند اطلاعات کاملی را در اختیار خریداران قرار دهند. به این ترتیب شما عزیزان می توانید با آگاهی کامل، اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود از نمایندگی ایسوس نمایید. عرضه جدید ترین مدل های لپ تاپ، پروژکتور، تبلت، موبایل، آل این وان، تجهیزات شبکه و تجهیزات کامپیوتر ایسوس، عمده فعالیت این بخش می باشد.

 

همچنین متقاضیان عزیز می توانند مشاوره های تخصصی در مورد محصول مورد نظر را به صورت تلفنی از کارشناسان ما دریافت نمایند. نکته دیگر اینکه نمایندگی فروش asus در قبال خدمات خود، ضمانت نامه ای رسمی را به کاربران ارائه می دهد که به موجب آن، کاربران می توانند از خدمات پس از فروش این مرکز نیز بهره مند گردند. مدیریت مرکز سخت افزار ایران به شما این اطمینان را می دهد که کلیه فعالیت های نمایندگی فروش ایسوس به صورت قانونی و مجاز انجام می گردد.

خدمات نمایندگی ایسوس

نمایندگی ایسوس ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های فروش و تعمیر کلیه دستگاه‌های ایسوس اعم از موبایل، تبلت، آل این وان، لپ تاپ و … به متقاضیان است. فروش محصولات ایسوس (اعم از لپ تاپ ایسوس، تبلت ایسوس، موبایل ایسوس، آل این وان ایسوس، پروژکتور ایسوس و …)، تعمیرات ایسوس (اعم از تعمیر لپ تاپ و تبلت ایسوس، تعمیر موبایل ایسوس، تعمیر آل این وان ایسوس، تعمیر تجهیزات کامپیوتر ایسوس، تعمیر تجهیزات شبکه ایسوس، تعمیر پروژکتور ایسوس و ….)،

 

ارائه خدمات تعمیر به صورت سرویس در محل و برگزاری دوره‌های آموزشی تعمیرات برخی از خدمات و سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی مرکزی ایسوس که با حضور خبره‌ترین و مجرب‌ترین اساتید و کارشناسان هر حوزه انجام می‌پذیرد. گارانتی تعمیرات ایسوس در این مرکز و کیفیت بالای خدمات ارائه شده در آن سبب شده تا نمایندگی تعمیر ایسوس بدل به انتخاب نخست تمامی کاربرانی گردد که دستگاه آنان دچار اشکال و نیازمند تعمیر گشته است.

 

تعمیر لپ تاپ ایسوس در نمایندگی ایسوس

تعمیر لپ تاپ ایسوس یک بخش از خدمات نمایندگی ایسوس است. این واحد تعمیراتی به صورت مجزا و مستقل در بخش های نرم افزاری و سخت افزاری، بهترین و با کیفیت ترین خدمات را ارائه می دهد.

 

تعمیرکاران و تکنسین های این مرکز با استفاده از مدرن ترین و پیشرفته ترین ابزار و دستگاه های تعمیراتی، به راحتی می توانند صفر تا صد مشکلات لپ تاپ ایسوس را شناسایی کنند و برای رفع آنها به موقع و از راه درست وارد عمل شوند. تمامی سرویس هایی که در حوزه لپ تاپ توسط این نمایندگی معتبر ارائه می شود، همراه با کارت گارانتی کیفیت است.

تعمیر آل این وان ایسوس در نمایندگی ایسوس

ALL in ONE یکی از محصولات کمپانی ایسوس است که حساسیت ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. یکی دیگر از خدمات نمایندگی ایسوس تعمیر آل این وان ایسوس است.

 

این تعمیر فقط و فقط توسط تعمیرکاران و تکنسین های خاص این محصول انجام می شود. در بخش تعمیر آل این وان ایسوس تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری آل این وان ایسوس به صورت تخصصی و حرفه ای بررسی و ارزیابی می شود. واحد معتبر خدمات نمایندگی ایسوس مجهز به آرشیوی از قطعات و لوازم جانی اصل و اورجینال است. به همین دلیل خدمات حوزه تعویض را نیز با امنیت بالا ارائه می دهد.  تمامی این خدمات نیز همراه با کارت گارانتی است.

تعمیر پروژکتور ایسوس در نمایندگی ایسوس

تعمیر پروژکتور ایسوس نیز از خدمات نمایندگی ایسوس است. تعمیرات ویدئو پروژکتور در این نمایندگی با رعایت استاندارهای جهانی انجام می شود. تعمیرکاران و تکنسین ها در این حوزه تجربه و مهارت لازم را دارند و می توانند تمام مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری پروژکتور ایسوس را شناسایی و برطرف سازند. واحد خدمات نمایندگی ایسوس برای ارائه بهتر خدمات در حوزه تعمیر پروژکتور ایسوس خدمات سرویس در محل را برای آنها در نظر گرفته است تا نیازی به حمل و جابه جایی دستگاه خود نداشته باشند.

 

حل مشکل مربوط به پاور پروژکتور، حل مشکل مربوط به پاور لامبلاست، حل مشکل لنز و اپتیک ،تعمیر و تعویض لامپ دستگاه، حل مشکل فن ویدیو ، حل مشکل Main Board ، حل مشکل ریموت کنترل و … از جمله خدمات واحد تعمیر پروژکتور ایسوس است. تمامی این خدمات نیز تضمین شده هستند.

تعمیر تبلت ایسوس در نمایندگی ایسوس

تعمیر تبلت ایسوس نیز نمونه ای دیگر از خدمات نمایندگی ایسوس است. صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری این دستگاه بررسی و برطرف می شود. امکانات و تسهیلات به روز و پیشرفته ای در واحد تعمیر تبلت ایسوس فراهم است. به این ترتیب عیب یابی دقیقی از دستگاه انجام می شود و بر اساس یافته ها مسیر درست تعمیر انتخاب و اجرا می شود.

 

در واحد تعمیر تبلت ایسوس تعمیرکارانی با تجربه و ماهر فعالیت می کنند که ساختار داخلی این دستگاه را به خوبی می شناسند و به راحتی می توانند عملکرد درست را از نادرست تشخیص دهند. این نمایندگی معتبر و قانونی به همه کاربران خود احترام ویژه ای می گذارد و برای رفع نیاز های آنها برنامه ریزی های مفیدی انجام داده و تمهیداتی ویژه ای اندیشیده است.

می توانید به منظور بهره مندی از این امکانات ویژه و دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه از طریق شماره های موجود در وبسایت رسمی نمایندگی ایسوس با واحد خدمات نمایندگی ایسوس ارتباط بگیرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



با کمک در عید قربان کودکان بی سرپرست را شاد کنیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

 

با کمک در عید قربان کودکان بی سرپرست را شاد کنیم؟

کمک در عید قربان به کودکان بی سرپرست باعث می شود که دل این کودکان نیز مانند دیگر کودکان این سرزمین شاد شود.  در حقیقت کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان نشان دهنده این است که کودکان بی سرپرست تنها نیستند و افراد در این سرزمین به یاد آنها می باشند. خوشبختانه امروزه موسسه های خیریه زیادی در زمینه کمک رسانی به کودکان بی سرپرست فعالیت می کنند. موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی نیز یکی از این موسسه های کمک رسان می باشد. این موسسه فعالیت خود را در تهران انجام می دهد. در واقع شما می توانید کمک های خود را در عرض سال به مناسبت های مختلف به وسیله موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به دست کودکان بی سرپرست برسانید. اما عید قربان یکی از عیدهای بزرگ مسلمانان می باشد. پیامبر اسلام و همچنین امامان بزرگوار کمک در عید قربان را توصیه کرده اند که در ادامه درباره این توصیه ها بیشتر صحبت خواهیم کرد. شما می توانید کمک های خود را در عید قربان به صورت اهدا گوشت قربانی، وجه نقد و ... به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی بسپارید تا این موسسه در کمترین زمان ممکن این کمک ها را به دست کودکان بی سرپرست برساند تا این عزیزان نیز در عید قربان شاد شوند. عید قربان یادآور داستان حضرت ابراهیم (ع) می باشد. به همین دلیل افراد زیادی که به مکه مکرمه مشرف شده اند در این روز زیبا گوسفند قربانی می کنند. خانم ها و آقایانی که به حج رفته اند می توانند در صورت تمایل به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی، گوشت قربانی خود را اهدا کنند تا قربانی آنها واقعا به دست افراد نیازمند برسد.

با موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی و خدمات این موسسه بیشتر آشنا شویم؟

موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی یکی از موسسه های خیریه قدیمی است که از سال 1378 فعالیت خود را آغاز کرده است. این موسسه برای بهبودی زندگی بیماران خاص، کودکان بی سرپرست، افراد نیازمند و ... تلاش می کند. در حقیقت مدیران این موسسه دست یاری به سمت افرادی که قصد کمک به افراد نیازمند را دارند، دراز کرده است. خیران می توانند در حد توان با کمک های خود مانند: اهدا گوشت قربانی، کمک های مالی (حتی مبلغ های کم مانند: 100000 ریال) و ... به یاری افراد نیازمند بیایند.  این موسسه خیریه دارای شماره ثبت (14371) و مجوز رسمی برای کمک به کودکان بی سرپرست، افراد نیازمند و ... می باشد. عید قربان فرصت خوبی برای شاد کردن افراد نیازمند است. شما می توانید در حد توان با اهدا گوشت قربانی، هزینه قربانی و ... به خانواده های بی سرپرست کمک کنید تا در این روز عزیز این افراد نیز احساس تنهایی نکنند و در این روز دلهایشان شاد شود.

 

کمک در عید قربان را چگونه انجام دهیم؟

همانطور که گفته شد، خیران می توانند کمک در عید قربان را هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین توسط موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به دست افراد نیازمند برسانند. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان لزومی ندارد که به صورت اهدا گوشت قربانی باشد بلکه افراد خیر می توانند با وارد کردن مبلغ مورد نظر خود و مشخص کردن نوع کمک در سایت موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی به این کودکان کمک کنند. از طرفی کمک در عید قربان می تواند به ایتام دختر، پسر، سالمندان، بیماران و ... به انتخاب خیران نیز انجام شود. البته ناگفته نماند شما در این عید عزیز می توانید به مددجویانی که تحت پوشش موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی هستند، نیز کمک کنید. این مددجویان مشغول به تولید سرویس های 14 تکه دم کنی های آشپزخانه می باشد. با حمایت و کمک در عید قربان به این عزیزان می توانید گام های آنها را در این راه ارزشمند محکم تر کنید. از قدیم گفته اند که «هرچه از دوست رسد، نیکوست» خیرین می توانند علاوه بر کمک هایی مانند: اهدا گوشت قربانی، وجه نقد و ...، با کمک های غیر نقدی مانند: لباس، لوازم منزل، خوراکی و ... نیز به خانواده های بی سرپرست و ایتام در عید قربان کمک کنند. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، خیرین می توانند کمک های خود را با عنوان های فطریه، کفاره، زکات و ... در طول سال به موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی بسپارند تا این موسسه کمک های خیرین را به دست خانواده های نیازمند برساند.

کمک در عید قربان چرا توسط پیامبر اسلام و امامان توصیه شده است؟

در حقیقت کمک در عید قربان توسط پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و بسیاری از امامان توصیه شده است. دلیل این همه توصیه عظمت عید قربان و ثواب بسیار زیاد کمک کردن در این روز عزیز می باشد. همانطور که می‌دانید، شاد کردن دل افراد ثواب بسیار زیادی دارد به خصوص در عید بزرگ مسلمانان این ثواب بسیار لذت بخش و شیرین می باشد. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان که از داشتن پدر و مادر محروم می باشند می تواند این عید را برای آنها لذت بخش کند و دلهایشان را برای ساعتی شاد کند. کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان می تواند باعث شود، ایتام برای چند ساعت فکر کنند که تنها نیستند و کمک های خیرین می تواند سفره کودکان بی سرپرست را با نعمت های خداوند پر کنند. این حرکت زیبا سبب می شود تا افراد نیازمند احساس کمبود کمتری کنند. گرچه هیچ کمکی نمی تواند جای خالی پدر و مادر آنها را پر کند اما برخی از نیاز های این عزیزان را پوشش می دهد. کمک کردن به افراد نیازمند بار ها توسط پیامبر و امامان در دین اسلام سفارش شده است. اما کمک در عید قربان بسیار پسندیده تر می باشد. در یکی از روایت ها پیامبر اسلام در پاسخ به سوال ام سلمه که گفت:«ای پیامبر خدا (ص)، عید قربان نزدیک است و من پولی برای قربانی کردن ندارم؛ آیا می توانم برای قربانی پول از دیگران قرض کنم؟» فرمودند: پول را قرض کن، زیرا این قرض ادا شده می باشد. البته قربانی کردن در عید قربان برای افرادی که در حج حضور ندارند، واجب نیست. اما پیامبر و امامان این کار را بسیار پسندیده می دانند. در این روز های کرونایی که متاسفانه همگی دچار مشکلاتی شده ایم خیرین عزیز می توانند به جای قربانی کردن مبلغ اهدایی خود را به صورت آنلاین به موسسه های خیریه بدهند تا این موسسات کمک های آنها را به دست افراد نیازمند برسانند.

چرا کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان، مستحب است؟

کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان امر پسندیده می باشد البته این کار در تمامی اعیاد و مناسبت های خاص در طول سال زیبا می باشد. اما عید قربان بزرگترین عید مسلمانان می باشد. این عید به یاد آور اجرای فرمان خدا توسط ابراهیم (ع) در قربانگاه می باشد. به همین دلیل بر افرادی که در حج حضور دارند واجب است که در این عید بزرگ گوسفند قربانی کنند و گوشت آن را به افراد نیازمند دهند. کمک در عید قربان چه به صورت اهدا گوشت قربانی و چه به صورت نقدی یا غیر نقدی باشد، ثواب بسیار زیادی دارد و برای افرادی که قبلا به حج رفته اند، مستحب است که این کار را هر ساله انجام دهند. عید قربان را به نام عید اضحی نیز می شناسند. کلمه اضحی از واژه ضحی گرفته شده است. ضحی به معنای قبل از غروب آفتاب (نزدیک به اذان) می باشد. افرادی که به حج رفته اند باید در روز عید قربان در هنگام غروب آفتاب گوسفند قربانی کنند. اهدا گوشت قربانی می تواند بسیاری از سفره های خالی نیازمندان را پر کنند. توصیه می شود کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان برای کودکان همین سرزمین انجام شود. چه بسا کودکان زیادی در ایران وجود دارند که به کمک خیرین نیازمند می باشند. بنابراین از افراد خیر درخواست می شود که کمک در عید قربان را به وسیله موسسه های خیریه در ایران انجام دهند و از کمک در کشور های دیگر خودداری کنند.

 

اهمیت کمک در عید قربان و اهدا گوشت قربانی

همانطور که می‌دانید، در دین مبین اسلام به کمک در عید قربان و اهدا گوشت قربانی با داستان حضرت ابراهیم (ع) و آیه های گوناگون توصیه شده است. در حقیقت این روز های کرونایی بیشتر به خانواده های بی سرپرست و یا تک سرپرست فشار وارد کرده است. کاهش فعالیت ها سبب شده است تا این خانواده ها با مشکلات اقتصادی زیادی رو به رو شوند. تمامی موسسه های خیریه به ویژه موسسه خیریه و ایتام بنی هاشم رضوی در این روز های سخت دست یاری به سمت افراد خیر دراز کرده اند. مدیران این موسسه های خیریه در این روز های کرونایی سخت امیدوار هستند که خیرین، خانواده های نیازمند را تنها نگذارند. این افراد می توانند با کمک به کودکان بی سرپرست در عید قربان دل های این خانواده ها را شاد کنند و سفرهاین عزیزان را در این عید بزرگ با نعمت های خداوند پر کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

دانلود آهنگ های جدید با موسیقی دات کام

اگر شما به گوش دادن آهنگ‌های مختلف قدیمی و جدید علاقه دارید می‌توانید وارد سایت موسیقی دات کام که بزرگترین سایت موسیقی است آهنگی که می‌خواهید را جستجو کنید.

روزانه هزاران نفر ایرانی در گوگل به دنبال جستجوی آهنگ‌ جدید و مورد علاقه خود می‌گردند. سایت موسیقی‌ دات کام که تمامی آلبوم‌ها و آهنگ‌های منتشر شده همه‌ی خوانندگان مجاز کشور را در خود جای داده است علاوه بر منشتر کردن آهنگ‌های جدید، آرشیوی از آهنگ‌های منشتر شده و قدیمی را نیز دارد که کاربر نسبت به سلیقه خود می‌تواند دانلود کرده و از آن استفاده کند.

در مورد سایت موسیقی دات کام بیشتر بدانیم

مقاله‌ای که در مورد سایت موسیقی دات کام خدمت شما ارائه خواهیم داد در مورد بررسی ویژگی این سایت و آپشن‌هایی که در آن به کار رفته است می‌باشد. برتری این سایت موسیقی به دلیل بروز بودن آن برای بارگذاری آهنگ‌های جدید و توضیحات کامل و تکمیلی در مورد خواننده و آهنگ منتشر شده وی می‌باشد.

هنگام ورود در قسمت بالای صفحه با یک قسمت زرد رنگی روبه‌رو خواهید شد که در آن قسمت می‌توانید آلبوم دانلود کنید، بخش موزیک ویدیو وارد شوید، درخواست آهنگ کنید، وبلاگ‌های انتشار یافته را ببینید همچنین بخش انتشار آهنگ و کپی رایت برای خوانندگان قرار داده شده است تا از سایت موسیقی دات کام به راحتی استفاده کنند. در باکس جستجو نیز آهنگ‌های خود را میتوانید تایپ کرده پیدا کنید. رایگان بودن دانلود اهنگ در دو کیفیت 128 و 320 همچنین پخش آنلاین موسیقی و قرار گرفتن باکس همه آهنگ‌های خواننده بعد از انتخاب شما قابل دیدن خواهد بود. در بخش‌ پایینی نیز آهنگ‌های بیشتری از هنرمند محبوب شما برایتان پیشنهاد شده که با کلیک بر روی آنها می‌توانید دانلود را انجام دهید.

داشتن محیط جامع و زیبا و دوست داشتنی، هم چنین دسته‌بندی مطالب بر اساس موسیقی‌های منتشر شده هفتگی، ماهان و سالانه با نام آهنگ و خواننده به شما در یافتن موزیک کمک خواهد کرد. در بخش آلبوم‌ها نیز فهرست آلبوم‌های منتشر شده گوناگون را خواهید دید. قسمت وبلاگ نیز مقاله‌های منتشر شده برای موضوعات مختلف دنیای موسیقی برای کسانی که علاقه‌مند به دریافت اطلاعات بیشتر هستند راه اندازی شده است. فهرست هنرمندانی که نام تمامی خوانندگان در آن قرار داده شده است به شما کمک خواهد کرد تا با استفاده از آن به راحتی به آلبوم‌ها و موسیقی‌های خواننده دسترسی داشته باشید و در صورت از یاد رفتن نام خواننده در آنجا اسم آن را ببینید.

اگر صفحه را پایین بکشید دیدگاه و نظر خود را راجع به آهنگ و یا خود سایت در صورت تمایل ثبت کنید. در آخر صفحه موسیقی دات کام دسته‌بندی آخرین موسیقی و موزیک و آلبوم برای شما قرار داده شده که شما را از انتشار آخرین‌ موزیک‌های دنیای موسیقی بی‌خبر نمی‌گذارد.

آلبوم موسیقی به چه معناست؟

آلبوم به تعداد بالای هفت قطعه از موسیقی با زمان بیش از یک ساعت گفته می‌شود. همانطور که می‌دانیم آلبوم یک وسیله کتاب مانندی است که برای نگه‌داری عکس و ... کاربرد دارد اما از کلمه آلبوم امروزه به عنوان مجموعه‌ای از قطعه موسیقی‌های ضبط شده بر روی گرامافون، نوار کاست، فلش و ... استفاده می‌شود.

انواع آلبوم موسیقی

آلبوم استدیویی: این نوع آلبوم در استدیو توسط خواننده تهیه شده که پخش‌های زنده موسیقی یا باز ترکیب‌ها را شامل نمی‌شوند. پخش‌های زنده و باز ترکیب‌ها بیشتر به عنوان ترانه اضافی شناخته می‌شوند.

آلبوم زندهترانه زنده قطعه‌ای از ترانه استدیویی است که منتشر نشده و به صورت اجرای زنده در کنسرت و یا برنامه تلوزیونی پخش می‌شود.

آلبوم گرد آوری شده: این آلبوم چندین آهنگ‌ هنرمند مختلف از انواع آهنگ‌ منشر شده را شامل می‌شود. در این آین نوع آلبوم‌ آهنگ‌ها با توجه به ویژگی‌هایی که دارند جمع آوری شده و معرفی می‌گردند. این ویژگی‌ها شامل ژانر، موضوع، محبوبیت و چند مورد دیگر است.

آلبوم ریمیکسدر این آلبوم موسیقی دوبار ضبط می‌شود. ریمیکس نسخه جدید ضبط مجدد آهنگ قبلی هنرمند است. از معروف‌ترین آلبوم ریمیکس جهان می‌توان خون روی زمین رقص متلق به مایکل جکسون نام برد.

آلبوم مفهومیآلبوم مفهومی را می‌توان این‌گونه گفت که به وسیله یک موضوع یک پارچه شده که بیانگر روایتی است. تمامی ترانه‌های این آلبوم بر اساس یک موضوع کلی واحد و یا داستانی است.

آلبوم جعبه‌ای: آلبوم جعبه‌ای یا کلکسیون جعبه‌ای متشکل از آثار یک هنرمند یا برنامه تلوزیونی همچون موزیک ویدیو، برنامه‌های تلوزیونی، ترانه، فیلم، کنسرت و کتاب است که در یک جلد انتشار می‌یابد.

نگاهی به موسیقی در تاریخ

شاید به نظر شما باور نکردنی بیاید ولی تاریخ موسیقی قبل از پیدایش زبان می‌رسد. آواهایی که از حنجره انسان‌ها بیرون می‌آمد و با دست زدن که ریتیمی مخصوص به خود را در غار و منعکس شدن آن ایجاد می‌کرد از ابتدایی‌ترین آهنگ‌‌ها نام برده می‌شود. از آلات موسیقی می‌توان به ساختن صداهای مختلف از عاج و استخوان حیوانات اشاره کرد. انسان‌های اولیه برای تولید صدا و یا حتی صدا کردن و علامت دادن به یکدیگر درون عاج ساخته شده می‌دمیدند. برخی دانشمندان بر این باورند که نخستین آلات موسیقی اختراع شده به 40 هزار سال قبل در اروپا برمیگردد. اما به صورت کاملا قطعی نمی‌توان در مورد پیدایش موسیقی و زمان دقیق ساخت ابزار مربوط به تولید صدا را اثبات کرد.

اثرات موسیقی بر روی انسان

موسیقی با داشتن ریتم و ملودی همچنین متنی که خواننده آن را به شنونده القاء می‌کند بسیار مهم است. ذهن و روح انسان با آهنگی که به آن گوش می‌دهد هم جهت شده و حتی بر روی حال و حوصله، انرژی و خواب تاثیرات مفید و مخربی دارد. موسیقی نه تنها بر روی انسان بلکه بر روی موجودات دیگر مانند گیاهان، حیوانات و دیگر ذرات موجود نیز اثر بخشی دارد.

موسیقی به قدری قدرتمند می‌باشد که حتی از آن برای درمان به نام موسیقی درمانی استفاده می‌شود. موزیک و آهنگ می‌تواند یک انسان را به قدری غمگین کند که باعث گریه او شود یا هیجان و نشاط را در او برانگیزد. این برانگیختی بیشتر به خاطر یاد آوری خاطرات گذشته متناسب با آهنگ و احوالات موسیقی متناسب است. طبق تحقیقات دانشمندان موسیقی‌های مختلف بخصوص ملایم و بیکلام باعث بالا رفتن عملکرد ذهنی و بیشتر شدن قوه ادراک و شناخت می‌شود.

موسیقی استرس را کاهش می‌دهد و انسان را مدتی از چهارچوب اتفاقات و حوادث روزمره دور می‌کند. همچنین موزیک آرام و لایت به کم شدن اشتها کمک می‌کند. اگر اضافه وزن دارید هنگام غذا خوردن به یک موسیقی آرام گوش دهید.

استفاده از موسیقی برای تقویت حافظه و یادگیری بهتر کمک میکند. حفظ کردن عبارات و کلمه‌ها با آوای موسیقی باعث ثبت مطالب در حافظه بلند مدت می‌شود. در هنگام مطالعه نیز یک موسیقی با زمینه آرام را پخش کنید تا به فرآیند کتابخوانی شما کمک کند.

گوش دادن به موسیقی کلاسیک باعث بهبود خواب کسانی است که از بی‌خوابی رنج میبرند. در هنگام ورزش کردن با آهنگ‌های انگیزشی می‌توانید سرحال‌تر شده و انگیزه خود را افزایش دهید تا در کارهای روزمره خود انرژی لازم را داشته باشید.

آهنگ‌های موجود بر روی سایت موسیقی دات کام به شما برای دانلود آهنگ‌های مختلف کمک خواهد کرد تا آنچه‌ که می‌خواهید در دسترس شما قرار گیرد. وجود آهنگ‌های بیکلام، پاپ، کلاسیک، سنتی، انگیزشی و محلی مانند: انواع آهنگ کردی، ترکی، گیلکی و ... در سایت موسیقی دات کام از وجوه تمایز و برتری از لحاظ ساختار و دسته‌بندی و مرجع کامل موسیقی به شمار میرود.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در بازارهای مالی و ارز دیجیتال
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه سرمایه گذاری در بازارهای مالی  و ارز دیجیتال

انجمن علمی و حرفه ای یونیننس بعنوان یکی از موسسات آموزش حرفه ای و جهانی در زمینه برگزاری دوره های پیشرفته و تخصصی همچون آموزش سرمایه گذاری ، آموزش ارز دیجیتال ، همچنین این موسسه بعنوان یکی از بهترین اموزشگاه رمز ارز ، آموزش تحلیل بازارهای مالی ، آموزش CFA ، اموزش CIIA ، اموزش هوش مالی و ...در کشور می باشد.

با توجه به اینکه در کشوری مشابه ایران اهمیت سرمایه گذاری و حضور در بازارهای سرمایه به یک الزام و نیاز در زندگی مردم تبدیل شده.

از طرفی متاسفانه فقدان منابع علمی و آموزشی معتبر در این حوزه در کشور  باعث شد امروز تصمیم بگیریم به بررسی یکی از بهترین موسسات آموزش سرمایه گذاری در بازار های مالی و سرمایه گذاری همچون بازار ارزهای رمز نگاری شده ، بازارهای برپایه استاک ، در سطح بین الملل بپردازیم . در ادامه برای آشنایی بیشتر با این موسسه همراه ما باشید . برای همه ما بهترین بودن در هر موضعی یک دغدغه مهم می باشد چون در پی داشتن آینده­ای بهتر و همچنین ارتقای جایگاه شغلی و حرفه­ای خود می باشیم. برای شما که در امور مالی به صورت حرفه­ای فعالیت می­کنید، همچنین در رسیدن به موقعیت و توانایی که شما را همیشه در الویت استخدام و در بهترین فرصت­های شغلی در هر جای جهان قرار دهد بسیار مهم  می­باشد. اما چطور می­توانید به این توانایی برسید؟

دوره­های آموزشی سرمایه گذاری در بازارهای سرمایه همچون اموزش  C.F.A  ، اموزش CIIA ، اموزش ارز های رمزپایه ، اموزش تحلیل بازار مسکن و خودرو و ....این فرصت را برای کنشگران امور مالی فراهم کرده است تا بتوانند توانایی و دانش خود را تا  بالاترین سطح و استاندارد های جهانی ارتقاء دهند. در ابتدا بهتر است ابتدا بدانیم مقوله سرمایه گذاری چیست ؟

دوره های اموزش سرمایه گذاری در انجمن علمی یونیننس:

انجمن علمی و سطح بالا یونیننس هم اکنون یکی از بهترین مراجع علمی در زمینه های برگزاری بیش از 120 رشته تخصصی در حوزه های مالی و سرمایه گذاری در 40 کشور بوده  ، این موسسه همچنین با دارا بودن گسترده ترین هیئت علمی و کادر آموزشی داخلی و خارجی یکی از بهترین انتخاب ها برای افراد و علاقه مندان به بازارهای مالی و سرمایه گذاری ، بازار ارزهای رمز پایه و... میباشد.

انجمن علمی یونیننس (uninance) همچنین با داشتن بزرگترین و گسترده ترین هیئت علمی در 40 کشور و به پشتوانه 30 سال حضور در بازارهای مالی و سرمایه گذاری میتواند تجربیات ارزنده در سطح بین الملل می­تواند به خوبی شما را به هدفتان یعنی بهترین بودن در امور مالی برساند. برای انجمن علمی  uninance موفقیت شما در مسیر پیش رو مهم­ترین دغدغه می­باشد بهترین بودن با بهترین­ها قطعا ممکن خواهد شد...

کلیه متقاضیان و علاقه مندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان یونیننس میتوانید به آدرس اینترنتی به نشانی UNINANCE.COM مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



انواع کنتور برق و راهنمای خرید
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

انواع کنتور برق و راهنمای خرید

راهنمای خرید کنتور برق

اساس کار کنتور برق:

کنتور‌ ها بر اساس نیروی الکترومغناطیس عمل میکنند. میدانیم که اگر از یک سیم پیچ جریان برق بگذرد در اطراف آن یک میدان مغناطیسی ایجاد میشود که شدت و جهت این میدان به جریان عبوری از سیم پیچ بستگی دارد. در کنتور‌های تکفاز دو دسته سیم پیچ وجود دارد که یکی از آنها دارای تعداد دور کم و قطر بیشتر نسبت به دیگری است. سیم پیچ ضخیم تر با دور کمتر را سیم پیچ جریان و دیگری را سیم پیچ ولتاژ می نامند.

خرید انواع کنتور برق:

برای مصارف خانگی دو نوع کنتور تک فاز و سه فاز بطور عام وجود دارند که در دسته بندی کنتور ها به نوع اکتیو معروفند. اما در مصارف صنعتی میتوان به کنتور‌های راکتیو و کنتورهای دو تعرفه اشاره کرد. از طرق دیگر میتوان کنتور‌ها را به دو دسته مکانیکی و دیجیتالی تقسیم بندی کرد که منظور از مکانیکی همان کنتور‌های معمولی هستتد.

خرید کنتور برق‌ مکانیکی

  1. کنتور‌های تکفاز مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220 ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی دارای انواع روبرو هستند: کنتور‌های 5 آمپر، 15 آمپر، 25 آمپر
  2. کنتور‌های سه فاز غیر دیماندی مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 کار میکنند و از نظر جریان اسمی دارای انواع روبرو هستند: کنتور‌های (40) 10 آمپر و (100) 25 آمپر.
  3. کنتور‌های سه فاز دیماندی مکانیکی: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 ولت و 100/100 ولت کار میکنند و آمپراژ آنها 5 آمپر میباشند.

خرید کنتور‌ برق دیجیتالی

  1. کنتور‌های دیجیتالی تکفاز: این کنتور‌ها با ولتاژ 220/380 ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی که با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده ما بین 5 تا 100 آمپر میباشند و بصورت پالسی کار میکنند.
  2. کنتور‌های دیجیتالی سه فاز: کنتور‌هایی هستند که قابلیت سنجش همزمان انرژی های مصرفی اکتیو و راکتیو را بصورت هشت تعرفه دارند و به دو نوع عادی (غیر دیماندی) و دیماندی میباشد و بصورت پالسی کار میکنند.
  3. کنتور‌های غیر دیماندی (عادی) سه فاز: این نوع کنتور‌ها با ولتاژ (3*230/480) ولت کار میکنند و از جریان اسمی با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده 2 تا 100 آمپر میباشند و بصورت پالسی کار مینمایند و قابلیت نصب بطور مستقیم و یا با استفاده از ترانس جریان را دارند در اینصورت کنتور دیماندی خواهند بود.
  4. کنتور‌های دیماندی سه فاز: این نوع کنتور‌ها با ولتاژ (3*230/480) و یا (3*230/480) ولت کار میکنند و از نظر جریان اسمی با توجه به نوع کنتور و شرکت سازنده و یا (10-1) آمپری میباشند و قابلیت نصب از طریق CT و PT را دارند و بر حسب مقدار و ولتاژ کاری آنها بصورت اولیه و یا ثانویه قابلیت نصب را دارند و بطور پالسی کار میکنند.

نحوه نصب کنتور تک فاز در مدار:

سر سیم فاز را به سر سیم پیچ جریان وصل نموده و از سر دیگر آن فاز را میگیرند. و دو سر سیم پیچ ولتاژ را به فاز و نول وصل میکنند. زمانی که مصرف کننده ای به کنتور وصل میشود جریان از سیم فاز و نول میگذرد. بعبارت دیگر جریان مصرف کننده از سیم پپیچ جریان میگذرد و در آن یک میدان مغناطیسی ایجاد میکند. سیم پیچ ولتاژ که همیشه به برق وصل است و دارای یک میدان مغناطیسی ثابت است که مقدار آن هیچ ارتباطی به مصرف کننده متصل شده به کنتور ندارد. این دو میدان مغناطیسی بر هم اثر کرده و سبب ایجاد نیروی حرکتی در صفحه آلومینیومی درون کنتور میشود. سرعت حرکت این صفحه با جریان مصرف کننده رابطه مستقیم دارد. این حرکت توسط یک محور و چرخ دنده به یک شماره انداز یا نمراتور ارتباط دارد و بر اساس گردش شماره ها زیاد میشود. این شماره ها بجز رقم اول میزان کارکرد کنتور یا همان مصرف انرژی الکتریکی را بر حسب کیلو وات ساعت نشان میدهند. البته درون کنتور قطعات دیگری هم نظیر: آهنربای سرعت گیر و پیچ های تنظیم و… وجود دارند.

نحوه اتصال کنتور سه فاز:

  • کنتور سه فاز سه سیمه: این کنتور‌ها برای سیستمهای سه فاز متعادل مورد استفاده قرار میگیرند که در این سیستم نیازی به سیم نول نیستند.
  • کنتور سه فاز چهار سیمه: این کنتور برای سیستمهای سه فاز نامتعادل و متعادل مطلوب میباشند.

اساس کار کنتور‌های پیشرفته:

اکثر کشور‌ های برخوردار از تکنولوژی دیگر کنتورنویسی به مفهوم رایج آن در ایران منسوخ شده است. در این کشور‌ها که پول الکترونیکی بسیار رایج است از کنتور‌های هوشمند که در بازه های زمانی خاص میزان مصرف را مشخص کرده و به ادارات برق گزارش میدهند استفاده میشود. این کنتور‌ها میزان مصرف را از طریق همان خطوط برقی که آنرا میرسانند به توزیع کننده اطلاع میدهند و شرکتهای فروشنده برق نیز بطور خودکار از حساب مصرف کننده برداشت میکنند. درصورت موجود نبودن حساب و پس از اخطار‌های کتبی از طریق فرمان از راه خطوط برق بصورت خودکار کنتور برق مشترک را قطع میکند و مشترک پس از پرداخت هزینه میتواند از خدمات شرکت فروشنده استفاده کنند.

خرید کنتور برق هوشمند:

کنتور هوشمند یک کنتور الکتریکی است که مصرف برق را در فواصل زمانی یک ساعته و یا کمتر ثبت کرده و اطلاعات ثبت شده را حداقل یک بار در روز به سیستم مرکزی برای نظارت و صدور صورت حساب ارسال میکند. کنتور هوشمنده پیشرفته AMI قدر به ارتباط دو جانبه میان کنتور نصب شده در اماکن و سیستم مرکزی است. بر خلاف کنتور مغناطیسی، کنتور هوشمند میتواند داده ها جمع آوری شده را تجزیه و تحلیل کرده و از آنها یک گزارش تهیه کند که این گزارش گیری در جایی غیر از محل کنتور‌ها انجام میگیرد که اصطلاحا فراهم کردن گزارش از راه دور نامیده میشود. در مقام مقایسه، تاکنون حدود 4.7 میلیون کنتور هوشمند درانتاریو و 400 هزار مورد در بریتیش کلمبیا نصب شده اند.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.