مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

تشک و کالای خواب پرومدی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

تشک و کالای خواب پرومدی

 

رقابت با برترین های کالای خواب جهانی،افتخاریست که نصیب پرومدی شده

 

تشک و کالای خواب پرومدی با استفاده از مواد اولیه مرغوب و استفاده از ماشین آلات مکانیزه و پیشرفته ، بهره گیری از افراد متخصص و آگاه به دانش روز دنیا شروع به تولید و ایجاد کالای خواب با کیفیت بالا و مرغوب کرده و استفاده از کالای خواب مرغوب بهداشت خواب را تضمین می نماید. تشک پرومدی در تلاش است با استفاده از تمام توانایی‌هایی که در اختیار دارد با اعتقاد به اصل مشتری مداری تأمین بهداشت خواب مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن ایفا نماید و تحقق این امر مهم را جزو توانایی‌های خود می‌داند

همچنین پرومدی در سال های اخیر از بازار سنتی به بازار آنلاین و سنتی مهاجرت کرده و تقریبا سهم عظیمی از بازار آنلاین را به خود اختصاص داده است.

https://peromedi.com/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین آموزشگاه حرفه ای ارایشگری در کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

معرفی بهترین آموزشگاه حرفه ای ارایشگری در کشور

سلام اگر به دنبال  یک اموزشگاه ارایشگری خوب با کلاس های تخصصی و آکادمیک زیر نظر اساتید مجرب بین المللی شرکت کنید تا بتوانید مدرک تخصصی و معتبر را در زمینه های آموزش کراتین و احیا سازی مو ، آموزش کار با مواد ، دریافت نمایید پیشنهاد ما مجموعه عریس میباشد که به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه ها در زمینه  زیبایی شناخته میشود با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه آرایشگری آشنا شوید.

آکادمی عالی عریس در سال 1999 میلادی تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی و چند ملیتی با هدف تعلیم و تربیت هنرجویان در حوزه آرایشی و زیبایی تاسیس و پایه گذاری شده است.

عریس با استفاده از اساتید متخصص و حرفه ای به همراه روش ها و متد های آموزشی جدید، نامی آشنا و خوش آوازه در حوزه آموزش هنرجویان برای خود به ارمغان آورده است. برخورداری از شعب و نمایندگی های فعال در 9 کشور امکان برگزاری کلاس های آموزشی با شرایط کاملا مناسب برای دانش آموختگان فراهم کرده . بدین صورت افرادی که علاقه مند به فراگیری دوره تخصصی اموزش ارایشگری می باشند می توانند در بهترین آموزشگاه ارایشگری به صورت داخلی یا خارجی شرکت کنند.

در این موسه امکان برگزاری کلاس های آموزشی در کشور های ترکیه ، ایران ، امارات متحده عربی ، روسیه ، مالزی ، آلمان ، برزیل ، کانادا و استرالیا دست افراد را در انتخاب برای کسب دانش در حوزه آرایشی باز گذاشته به صورتی که افراد مقیم خارج از کشور و یا داخل کشور نیز می توانند از امکانات و آموزش های فوق العاده عریس بهره مند شوند. با توجه به وجود بسیاری از آموزشگاه های زیبایی که معیار های مختلف خود برای آموزش را دارا می باشند.

آموزشگاه عریس با ارائه سرفصل های مخصوص برای کلیه سطوح خیال افراد را از کیفیت آموزش ها راحت کرده است. بدین معنی با ارائه سطح (توکن) سطح مبتدی تا پیشرفته، کلیه آموزش ها از صفر تا صد ارائه می شوند و نگرانی هنرجویان از جهت عدم آشنایی با نکات ابتدایی رفع می شود. سطح تکمیلی بهترین آموزشگاه مناسب افرادی می باشد که خواستار تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه آموزش ارایشگری هستند در نهایت سطح مربیگری که با آموزش مباحث و سرفصل های تکمیلی در سطوح پیشرفته و تخصصی مدرک معتبر بین المللی ارائه می شود. کلیه کلاس های آموزشی این مجموعه بطور منظم هر ماه اجرا  می شود.

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس سایت رسمی اکادمی عریس به نشانی academy-eris.com   مراجعه نمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

معرفی اجاره سیستم های سرمایشی و گرمایشی

امروزه فعالیت های خدماتی فراتر از اصطلاح و یا معانی خاص هستند که بتوان آنها را در قالب کلمات و یا اصطلاحات خاص تعریف کرد. چرا که زندگی شهری و دغدغه های آن اهمیت خدمات را دوچندان کرده است یکی از خدماتی که در سطح کشور ما و بخصوص در سطح استان تهران نمود پیدا کرده است خدمات مربوط به اجاره سیستم های گرمایشی و سرمایشی است.

اجاره سیستم های سرمایشی :

سیستم های سرمایشی به سیستم هایی اطلاق می گردد که در فصول گرم سال به جهت خنک کردن محیط های گرم مورد استفاده قرار می گیرد (برای اطلاعات بییشتر به سایت savanatent.ir مراجعه گردد ) این سیستم ها با توجه به نمود فعالیت های اجتماعی هر روزه اهمیتش در حال افزایش است. به عبارتی دیگر امروزه فعالیت های اجتماعی و اقتصادی و حتی سیاسی انقدر افزایش پیدا کرده اند که ناخودآگاه محافل و گردهمای بیشماری را برای جامعه شهری بوجود آورده اند. لذا برای آسایش و ایجاد محیطی دلنشینی ناخودآگاه اجاره سیستم های سرمایشی جای خود را در اینگونه محافل بازکرده است. در سیستم های سرمایشی مجموعه از دستگاهای برقی و الکترونیکی دخیل هستند که می توان به آنها اشاره نمود که اجاره کولر( اجاره کولر گازی، اجاره کولر آبی، اجاره کولر پرتابل آبی، اجاره کولر پرتابل گازی) و اجاره پنکه ( اجاره انواع پنکه ها صنعتی و مه پاش) از آن نوع هستند. در سیستم های سرمایشی جایگاه کولرها بخصوص کولرهای گازی اهمیت دو چندانی دارد چرا که این نوع کولرها از عملکرد فوق العاده خوبی در تغیر دمای محیط برخوردارند و بخوبی می توانند به نیازهای مشتریان پاسخ دهد و به این علت است که هر روز به طرفداران آنها افزوده می شود. این دستگاهها برای مشتریان بدون زحمت بوده و تنها با فراهم نمودن برق متناسب با دستگاه، کولرها فعالیت خود را شروع خواهند کرد که نتیجه آن همانا تلطیف هوا در محیط های مربوطه خواهد شد. لازم است که در این قسمت اشاره شود که طرفداران عمده این نوع دستگاهها در کلان شهرها و بخصوص تهران فراوانند ولی متاسفانه ارائه دهندگان آنها تنها در شهر تهران گرد هم آمده اند. لذا ارائه این خدمت در شهرهای دیگر هزینه های حمل و جابجایی را برای مشتریان به همراه خواهد داشت.  جهت کسب اطلاعات بیشتر  درباره اجاره کولر میتوانید وارد لینک زیر شوید

اجاره کولر

 

مزایای سیستم های سرمایشی اجاره ی:

سیستم های سرمایشی که در این مقاله مورد بررسی قرار گرفتند از مزایای بیشماری برخوردارند از جمله اینکه همه این سیستم قابل حمل و جابجایی بوده و لذا برای سرتاسر ایران پنهاور قابل حمل و قابل ارائه خدمت هستند. از مزایای دیگر این نوع سیستم های هزینه های قابل قبول خدمت است چرا که هزینه خدمت متناسب به قیمت است در واقع برای هر برنامه اداری (24 ساعته) حدود50/1 (1 به 50 است) که دریافت خدمت را برای مشتری به شدت جذابتر می کنند لذا خرید و تهیه این نوع دستگاهها برای شخص مشتری هزینه های به شدت بالایی تحمیل خواهد کرد که برای مراسمات و گردهمی ها اصلا هزینه قابل قبولی نخواهد بود لذا اجاره این نوع دستگاهها کاملا به صرفه است تا خرید و تهیه آنها. از مزایای دیگری این نوع دستگاهای جاگیر نبودن آنهاست که تنها هر دستگاه نیم متر مربع از فضای مراسمات را اشغال می کند و لذا یکی از دغدغه های مشتریان را به شدت مرتفع می کند.

استعلام قیمت و شرایط: اجاره کولر گازی

استفاده کننده گان سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و سایر برنامه ها و مراسمات دیگر

اجاره سیستم های گرمایشی:

در سوی دیگر اجاره سیستم های سرمایشی، سیستم های گرمایشی قرار دارند که در راستای رفع نیازهای مشتریان در فصول سرد سال مورد استفاده قرار می گیرند. اجاره این نوع سیستم ها نسبت به اجاره سیستم های سرمایشی بسیار بیشتر بوده و مشتریان و تنوع مشتری بیشتری دارد چرا که این سیستم ها کاربردهای بیشتری دارد. به عبارتی دیگر سیستم های گرمایشی بر خلاف سیستم های سرمایشی فقط در تجمعات و یا دورهمی ها مورد استفاده قرار نمی گیرند این نوع سیستم های کاربردهای دیگری نیز دارند که در قسمت استفاده کنندگان به آنها اشاره خواهد شد. با توجه به چهار فصلی بودن شرایط آب هوایی ایران همواره فصول سرد سال تمهیداتی برای شهروندان در راستای تامین گرمایش لازم برای محیط های مورد استفاده خود ایجاد می کند که متناسب با محیط و فضای مورد نظر سیستم های متفاوتی پیشنهاد می شوند. سیستم های گرمایشی در حوزه اجرا شامل انواع بخاری(اجاره بخاری، اجاره بخاری انرژی، اجاره بخاری قارچی، اجاره بخاری آبسال و .....) است که هرکدام کاربردهای خود را دارند به عنوان مثال اجاره بخاری انژی برای فضاهای بسته مورد استفاده قرار می گیرد چرا که در فضای باز به دلیل کارکرد بخاری اصلا این نوع بخاری پیشنهاد نمی گردد چرا به دلیل فن دار بودن همواره به گردش هوا نیز می پردازد که در صورت باز بودن محیز هوای سرد گردش خواهد داشت و بخاری کارکرد خود را از دست خواهد داد ولی بر خلاف این نوع بخاری، بخاری های قارچی مختص فضای های باز است که علاوه بر گرما مناسب زیبایی خاصی نیز برای محیط ها و دوره همی ها در فضای های باز به ارمغان می آورد.برای کسب اطلاعات بیشتر درباره اجاره بخاری میتوانید وارد لینک زیر شوید:

اجاره بخاری

مزایای سیستم های گرمایشی:

همانند سیستم های سرمایشی سیستم های گرمایشی نیز به راحتی قابل حمل می باشند و لذا محدودیتی در ارائه خدمت در مکان های متفاوت ایجاد نمی کند. مزیت بعدی اجاره این سیستم ها هما هزینه های بسیار ناچیز انها نسبت به ارزش دستگاهای مورد استفاده است که در صورت خرید توسط مشتری باید پرداخت شود که به هیچ وجه برای مشتریان صرفه اقتصادی ندارد. از مزیت های دیگر این نوع سیستم ها نحوه کار کردن آنها با گاز شهری و با گاز مایع است که کاربردهای آنها را بسیار زیاد کرده چرا که در برخی مناطق گاز شهری موجود نبوده و گاز مایع جایگزین گاز شهریمی شود.

استفاده کننده سیستم های سرمایشی:

عمده استفاده کنندگان از نوع خدمت عبارتند از: تالارها، همایشها، سیمنارها، باغ ها، رستوران ها، سالن ها، ورزشگاهها و ساختمان ها برای خشک کردن گچ و رنگ و بتن

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بهترین آموزشگاه ارایشگری در کشور کجاست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

بهترین آموزشگاه ارایشگری در کشور کجاست؟

بهترین اموزش کوتاهی مو ، اموزش رنگ مو  و بهترین مرکز برگزاری دوره های اموزش ارایشگری در تهران کجاست؟ امروز قصد داریم بهترین مرکز اموزش کوتاهی مو ، اموزش کار با مواد ، اموزش میکروفی  و ... را در کشور به شما معرفی کنیم ، این سوال بسیاری از افرادی است که قصد انتخاب آموزشگاه خوب و معتبری را دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که می خواهید در زمینه آرایش و زیبایی فیلد تخصصی اموزش هیرکات مو ، کار با مواد و ... فعالیت کنید و در انتخاب آموزشگاه مناسب تردید دارید که کدام آموزشگاه خوب است با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه ارایشگری آشنا شوید.

آکادمی عریس فعال در زمینه آرایشی و زیبایی که در سال 1999 تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی تاسیس شده است. این آموزشگاه در 9 کشور دارای شعب فعال آموزشی می باشد که از جمله آن ها می توان به ضعب واقع در کشورهای ترکیه، ایران، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا اشاره نمود. عریس به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های ارایشگری  بیش از 30 رتبه و لوح در سطح بین المللی کسب کرده که نشان از اعتبار بالای آن است. همچنین این آموزشگاه آرایشگری دارنده انحصاری 17 مدرک و گواهینامه بین المللی می باشد که در سطوح تخصصی ، تکمیلی و مربیگری به دانشپذیران اعطا میشود . انتخاب آموزشگاه کوتاهی مو از اهمیت بالایی برای هنرجویان برخوردار است زیرا آن ها می خواهند زیر نظر اساتید خوب آموزش ببینند، همچنین فراگیری متدهای قدیمی که دیگر کاربردی به صورت عملی ندارد تنها تلف کردن هزینه و زمان خواهد بود. بدین منظور دوره تخصصی ارایشگری و مراقبت زیبایی در آکادمی عالی عریس شامل 34 سرفصل آموزشی می باشد که جدید ترین متدها و تکنیک های روز دنیا را در بر می گیرد.

آموزش های ارایشگری توسط آموزشگاه عریس به صورت کشوری و بین المللی برگزار می شود. یعنی هنرجویان علاوه در کشور ایران می توانند در کشور هایی نظیر ترکیه، امارات متحده عربی، روسیه، مالزی، آلمان، برزیل، کانادا و استرالیا در کلاس های آموزشی شرکت کنند.

کلاس های آموزشی بهترین آموزشگاه آکادمی عریس در سه سطوح مختلف برگزار می شود. سطح اول (توکن یا پایه) مناسب برای افرادی است که هیچ پیش زمینه و آشنایی ندارند و می خواهند به صورت صفر تا صد این روش را یاد بگیرند. سطح تکمیلی در درجه دوم قرار می گیرد و مناسب برای افرادی می باشد که قصد تکمیل و آپدیت آموزش های قبلی را دارند، در نهایت سطح آخر مربیگری می باشد و مناسب افراد با تجربه ای می باشد که می خواهند آخرین مدرک خود را از آموزشگاه عریس دریافت کنند تا بتوانند به عنوان مربی در فیلد تخصصی فعالیت کنند.

 

وجه تمایز آموزشگاه عریس با سایر آموزشگاه ها در چیست؟

تلاش آموزشگاه عریس برای بی نقص بودن است و برای رفاه و آموزش صحیح هنرجویان بسیار می کوشد. بهترین آموزشگاه با تنظیم زمان حضور هنرجویان به فکر مشغله احتمالی آن ها است و در صورتی که بنابر دلایلی هنرجویانی نتوانند در شیفت صبح حضور داشته باشند، عریس امکان حضور آن ها در شیفت عصر یا بالعکس را فراهم خواهد کرد. این آموزشگاه کلیه‌ی ابزار ها و لوازم مورد نیاز را در طول آموزش فراهم ی کند تا هنرجویان با مشکل تهیه و یا حمل آن ها رو به رو نباشند. کلاس های آموزشی عریس 12 الی 18 جلسه 90 دقیقه ای می باشد که دانش آموختگان برای شرکت در این کلاس ها می توانند 15 هر ماه از طریق ثبت نام در سایت و یا حضوری در کلاس ها ثبت نام نمایند. همچنین افراد برای اطمینان از عدم ظرفیت کلاس ها می توانند با پرداخت مقداری از هزینه کلاس ها به عنوان بیانیه اقدام به رزرو کلاس های کوتاهی مو کنند.

بهترین آموزشگاه برای افرادی که امکان شرکت در کلیه جلسات آموزشی کوتاهی مو ندارند نیز راه حل مناسبی قرار داده است. بدین صورت که افراد می توانند در کلاس های 6 روزه به صورت فشرده شرکت کنند و پس از اتمام دوره تخصصی اقدام به اخذ مدرک بین المللی نمایند. این تنها یک بخش ماجرا است بسیاری از افراد شهرستانی که علاقه مند به شرکت در دوره های تخصصی کوتاهی مو عریس  هستند و جایی برای محل اقامت و شرکت در کلاس ها ندارند. آموزشگاه عریس این دغدغه برای هنرجویان خود از طریق مهیای محل اقامت را رفع کرده است. بنابراین هنرجویان می توانند با سفر به شهر تهران و اقامت در محلی که آکادمی عریس برای آن ها در نظر گرفته است به مدت 6 روز به صورت فشرده در دوره آموزشی شرکت کنند. همچنین هنرجویان کوتاهی مو در این آموزشگاه می توانند به مدت 4 جلسه از مدل رایگان استفاده کنند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 13 ارديبهشت 1400

 

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه

طراحی و چاپ لیبل:

طراحی و چاپ لیبل این امکان را به صاحبان برند و تجارت های نوین و برتر می دهد تا محصول خود را به شکل ویژه ای به مشتریان عرضه و معرفی کنند. در حقیقت تجارت های موفق از طراحی و چاپ لیبل­های مناسب برای معرفی محصول خود استفاده کرده اند. در این مقاله قصد داریم راجع به طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ جعبه و هم چنین طراحی و چاپ کاتالوگ با شما عزیزان صحبت کنیم. اگر شما نیز دارای تجارت و برندی مختص به خود هستید؛ تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ لیبل:

طراحی و چاپ لیبل در انواع و اقسام مختلف عرضه می شود و به همین ترتیب مدل های مختلف آن دارای قیمت های مختلفی هستند. به طور مثال شرکت های مختلف طراحی و چاپ لیبل، لیبل را در طرح­ها و اندازه های مختلف طراحی می کنند و به چاپ می رسانند.

لیبل های مستطیلی، مربعی، دایروی، بیضوی، مثلثی و ... از نمونه اشکال طراحی شده ی لیبل می­باشند. هم چنین همین طراحی های انجام شده را در اندازه های مختلف و تیراژ متنوع به چاپ می رسانند. .

انواع طراحی و چاپ لیبل و کاربرد آن ها:

از جمله انواع لیبل های موجود در بازار می توان به موارد ذیل اشاره کرد: طراحی و چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار، لیبل شیشه ای، لیبل شفاف، لیبل پی وی سی (،(PVC لیبل خرد شونده، لیبل پلی کربنات، لیبل ترنسپرنت. انواع و اقسام لیبل های نام برده شده در صنایع مختلفی هم چون صنایع غذایی، بهداشتی، محصولات صنعتی، تبلیغات و ... کاربرد دارند.

امروزه شرکت های مختلفی در زمینه ی طراحی و چاپ لیبل فعالیت می کنند که شما می توانید با بررسی نمونه کارهای انجام شده ی آن ها، قیمت مناسب و کیفیت نهایی کار؛ شرکتی که قصد همکاری با آن را دارید؛ انتخاب کنید.

انتخاب رنگ و طراحی گرافیکی لیبل، خوانایی نوشته های روی برچسب، مواد استفاده شده در لیبل و اندازه ی مناسب لیبل از جمله نکاتی است که باید در طراحی و چاپ لیبل به آن دقت شود.

طراحی و چاپ کاتالوگ:

طراحی و چاپ کاتالوگ عموما برای معرفی محصولات صنعتی، خانگی و تجاری است که در حقیقت راجع به خصوصیات محصول صحبت می کند و در رابطه با طرز کار با آن نیز مطالبی را بیان می کند. ویژگی های طراحی دستگاه از جمله قدرت موتور، میزان برق مصرفی و ... نیز از جمله مواردی هستند که در کاتالوگ ذکر می شوند. با پیشرفت علم و تکنولوژی برای تهیه و سفارش کاتالوگ شرکت هایی هستند که در اینترنت به شما عزیزان خدمت رسانی می کنند. این شرکت ها در وقت شما صرفه جویی می کند و به شما امکان می دهد تا سفارش طراحی و چاپ کاتالوگ خود را انجام دهید و هم چنین نمونه کارهای این شرکت را ببینید و از قیمت محصول خود مطلع شوید.

مواردی که بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ موثر می باشند:

همان طور که موارد موثر بر قیمت لیبل را ذکر کردیم؛ موارد موثر بر قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ نیز تقریبا مانند آن می باشد. اندازه و سایز کاتالوگ، تعداد صفحات کاتالوگ طراحی شده، تیراژ محصول، صحافی کاتالوگ، پوشش و رنگ از جمله مواردی می باشند که بر قیمت نهایی طراحی و چاپ کاتالوگ موثر می باشند.

انواع سایزهای کاتالوگ عبارتند از: A4 رحلی،A5  رقعی،   B4رحلی بزرگ، B5  وزیری، خشتی ۱۴.۵ در ۱۴.۵، خشتی ۱۹ در ۱۹، خشتی ۲۲ در ۲۲، خشتی ۲۳ در ۲۳ و ... .

طراحی و چاپ کاتالوگ ( چاپ افست کاتالوگ):

اگر قصد دارید طراحی و چاپ کاتالوگ خود را در تیراژ و تعداد بالای ۵۰۰ عدد انجام دهید؛ چاپ افست کاتالوگ بهترین گزینه برای شما می باشد. کیفیت چاپ افست از کیفیت چاپ دیجیتال بسیار بهتر است. در چاپ افست رنگ های چاپ شده دقیقا همان چیزی است که شما طراحی کرده اید. هم چنین اشکال و تصاویر و کلمات به کار رفته در کاتالوگ، کاملا واضح چاپ شد و دیده می شوند. از نظر قیمت نیز تقریبا دو سوم چاپ دیجیتال می باشد. از مزایای دیگر چاپ افست می توان به این موارد نیز اشاره کرد: در چاپ افست می توان از هر نوع کاغذ استفاده نمود و هم چنین عمر کاتالوگ های چاپ افست بیشتر از کاتالوگ­های دیجیتال می باشد. بنابراین لازم است تا در خصوص طراحی و چاپ کاتالوگ نهایت دقت را به خرج دهید.

ذکر این نکته در این جا الزامی می باشد؛ با توجه به خصوصیات، مزایا و ویژگی های مثبت چاپ افست، اگر چاپ افست کاتالوگ با دستگاه های مدرن و با کیفیت و توسط افراد مجرب در این زمینه صورت نگیرد؛ آن کیفیتی که از چاپ افست کاتالوگ مدنظر داشتید؛ حاصل نخواهد شد. لذا لازم است تا در خصوص مراکز طراحی و چاپ کاتالوگ، بررسی های لازم را انجام دهید و با اطمینان خاطر کارتان را به آن جا بسپارید.

طراحی و چاپ جعبه:

طراحی و چاپ جعبه به فروش بیشتر محصول شما کمک خواهد کرد به خصوص زمانی که محصول و برند شما تازه تاسیس است و مشتریان نسبت به آن اطلاعات زیادی ندارند. اگر چه محصول شما از کیفیت بالایی برخوردار باشد ولی چون نوظهور می باشد باید ترفند دیگری برای فروش آن به کار ببرید. یکی از ترفندهای بسیار پر کاربرد در امر فروش محصولات، طراحی و چاپ جعبه و بسته بندی های زیبا می باشد. ابتدا باید از ابعاد محصول و لوازم جانبی که به مشتری عرضه می کنید؛ مطلع شوید. سپس با توجه به اندازه­های به دست آمده اقدام به طراحی و چاپ جعبه کنید و ابعاد آن را به دست آورید. برای تهیه ی خط قالب جعبه می توان از نرم افزار اتوکد استفاده کرد. پس از دریافت خط قالب از نرم افزار اتوکد می توان از سایر نرم افزارها خروجی گرفت. پس از به دست آوردن ابعاد جعبه، مرحله ی بعدی طراحی ظاهر جعبه می باشد. نکته ی قابل اهمیت این است که قبل از چاپ جعبه در تعداد بالا، ابتدا یک ماکت و نمونه از آن تهیه کنید تا از این طریق بتوانید ایرادها و مشکلات کار را شناسایی و برطرف کنید.

نکاتی در خصوص طراحی و چاپ جعبه:

طراحی و چاپ جعبه دارای مدل ها و انواع مختلفی می باشد که با توجه به سلیقه، نوع کارایی و بودجه­ی شما قابل استفاده می باشد. به طور مثال جعبه مقوایی، جعبه لمینت کارتن و هارد باکس یا جعبه سخت از نمونه های موجود در بازار می باشد. در ادامه به معرفی انواع جعبه و کاربردهای آن ها می پردازیم.

طراحی و چاپ جعبه با قیمتی ارزان:

اگر میخواهید جعبه ای شیک برای محصول خود طراحی کنید و در عین حال نمی خواهید برای آن زیاد هزینه کنید؛ استفاده از مقواهای پشت طوسی بهترین گزینه برای شما می باشند. مقواهای پشت طوسی از کاغذهای پوشالی و سایر مقواهای بازیافتی تهیه می شود؛ از این رو نسبت به سایر مقواها قیمت کمتری دارند. هم چنین به دلیل بازیافتی بودن آن ها، نباید برای بسته بندی مواد غذایی که تماس مستقیم با مقوا دارند؛ استفاده شوند.

طراحی و چاپ جعبه برای مواد غذایی:

برای مواد غذایی، دارویی، محصولات بهداشتی و به طور کل هر چیزی که با مقوا تماس مستقیم دارد و به سلامت انسان مربوط می شود؛ از مقواهای پشت سفید یا ایندربرد (بهداشتی) استفاده شود. این مقواها از کیفیت بالاتری نسبت به سایر مقواها برخوردار است و هم چنین دارای تاییدیه ی سازمان بهداشت جهانی می باشد. برای محصولات خوراکی، مانند کیک، حلوا، شیرینی، ساندویچ و ... که احتمال پس دادن روغن به مقوا وجود دارد؛ داخل جعبه از روکش سلفون براق استفاده می شود. به این صورت که پس از طراحی و چاپ جعبه، پشت مقوا را سلفون می کشند. در این صورت دیگر نگران خراب شدن ظاهر و از بین رفتن کیفیت جعبه نخواهید بود.

راهکارهایی برای جذب مشتری از طریق طراحی و چاپ جعبه:

یکی از این راهکارها این است که جعبه و بسته بندی محصول خود را طوری طراحی کنید که امکان استفاده ی مجدد از جعبه برای مشتری فراهم باشد. اگر مشتریان متوجه شوند که در ازای هزینه ای که برای خرید کالایی صرف میکنند؛ مزایای دیگری نیز نصیبشان می شود؛ بلا استثنا محصول شما را خریداری می کنند. در حقیقت به آن ها این مفهوم را القا کرده اید که با یک تیر دو نشان زده اند.

نکته ی بعدی در جذب مشتریان این است که بسته بندی محصولات خود را با ماهیت محصول مرتبط سازید؛ به طوری که استفاده از آن محصول با جعبه ی مورد نظر آسان باشد. در این مورد می توان به جعبه­ی سس اشاره کرد که با قابلیت فشرده شدن امکان استفاده ی آسان را برای مشتری فراهم می کند. هم چنین اگر محصول شما حجیم است؛ بهتر است تا برای جعبه ی محصول مزبور از دسته استفاده کنید تا حمل آن برای مشتری آسان و بی دردسر باشد.

مورد بعدی استفاده از رنگ بندی مناسب در طراحی و چاپ جعبه می باشد. از رنگ هایی روشن استفاده کنید تا مشتری را به سمت خود بکشانید. البته رنگ بندی نباید به گونه ای باشد که چشمان مشتری را آزار دهد. هم چنین نوشته های روی محصول باید کاملا واضح باشد تا خریدار آن را به سرعت شناسایی کند.

چاپ جناب از تمام ویژگی های گفته شده برخوردار است و با نیروهای مجرب و دستگاه های مدرن آماده ی خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

 

در نهایت از این که تا پایان این مقاله با ما همراه بودید؛ کمال قدردانی را داریم. امید است که مطالب این مقاله مورد لطف و عنایت شما عزیزان قرار گرفته باشد و در زمینه ی طراحی و چاپ لیبل، طراحی و چاپ کاتالوگ و طراحی و چاپ جعبه اطلاعات مفید و جامعی را کسب کرده باشید‌. شاد و پیروز باشید.

ایام به کام

 

 

 

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.