مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بررسی و معرفی آموزش تخصصی بورس ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400

بررسی و معرفی  آموزش تخصصی بورس ایران

حتی شما هم میتوانید به دانش سرمایه گذاری در بازار های مالی دستیابید یکی از اموزشگاه های معتبر و تخصصی که شمارا در این امر یاری میرساند سهامیر است که با بیش از 30 سال تجربه در مهمترین زمینه های کلیدی همچون آموزش بورس  ، آموزش بازار فارکس ، آموزش پرایس اکشن ، اموزش تحلیل تکنیکال و همچنین بسیاری دیگر از موضوعات که هر روز درحال بروز رسانی و کامل شدن توسط بهترین کارشناسان و نخبگان حوضه سرمایه گذاری انجام میگیرد .بله باید باور داشته باشید که شما هم میتوانید سهم بزرگی از این بازار پول ساز و بزرگ داشته باشید فقط کافیست تصمیم گرفته و به خانواده بزرگ سهامیر ملحق شوید .

شاید شما هم متوجه افرادی شده اید که براحتی هر روز در بازار های بورس و سرمایه در حال پیشرفت بوده درحالیکه حتی ممکن است سرمایه ای کمتری نسبت به دیگران اورده باشند . این امر به شانس و اقبال نبوده بلکه به دانش اموخته شده در حوضه های کلیدی سرمایه گذاری و بورس بوده که این دانش نیز اکتسابی میباشد .                                                                -

آموزش تخصصی بورس یا بعبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های اموزشی در سطح کشور میباشد . دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار میشود بطوریکه این موسسه تا کنون توانسته بیش از 17000 نفر دانشپذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند .

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می‌‌شود و هر فردی که علاقه‌‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است ، میبایست قطعه آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از 70 عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از 200 هزار ثبت‌نام برای آموزش‌های حضوری ، آنلاین و پکیج های اموزشی این حوزه انجام شده است.
کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com  مراجعه نمایند .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400

تور کیش ؛ سفری برای کسب بهترین تجربه ها

تور کیش توری پر طرفدار است که به صورت مداوم از سوی شرکت های گردشگری عرضه می شود و مخاطبان بسیاری دارد. این تور در سایت های مختلفی در دسترس مسافران قرار دارد و به صورتی متنوع برگزار می گردد. در این مطلب قصد داریم شما را برای رزرو بهترین تور کیش از تهران راهنمایی کنیم و به مهم ترین سولات شما در رابطه با کیش گردی پاسخ دهیم.

کیش از اصلی ترین مقاصد گردشگری ایران و چهارمین مقصد توریستی در غرب آسیاست. این جزیره در سال حدود سه میلیون گردشگر دارد که از ایران و سایر کشورها پا به خلیج فارس گذاشته اند. با توجه به طرفداران بسیار این جزیره اکنون می توانید کیش را یکی از مجهزترین مقاصد گردشگری در ایران ببینید. در این شهر مدرن ترین تفریحات را در اختیار خواهید داشت، در لوکس ترین هتل ها اقامت می کنید و زیباترین چشم اندازها را پیش رو دارید.

چگونه تور کیش را ارزان تر رزرو کنیم؟

قیمت تور کیش از یکی از مهم ترین دغدغه های پیش روی گردشگران است. عوامل بسیار زیادی در تعیین قیمت تور کیش مؤثر هستند که آگاهی از آن ها برای چگونگی رزرو تور ارزان قیمت ضروری است. یکی از این عوامل زمان سفر شماست. باید بدانید که زمان سفر شما به کیش می تواند تأثیر زیادی در هزینه های شما داشته باشد. همواره به یاد داشته باشید که زمان اوج مسافرت به یک شهر همزمان است با اوج افزایش هزینه های سفر. تعطیلات نوروز، تابستان و مناسبت های خاص حجم مسافران کیش را افزایش می دهند و این امر در قیمت تور کیش بسیار تأثیر گذار است. در زمان های شلوغی کیش شما نه تنها تور را با قیمت بالاتر رزرو می کنید، بلکه برای اجاره هتل و خرید بلیط تفریحات کیش قیمت بالاتری را می پردازید. شیوه سفر شما نیز می تواند در قیمت تور مؤثر باشد. شما می توانید در زمان کاهش مسافران جزیره شاهد عرضه تورهای ارزان قیمت کیش باشید. همچنین می توانید رزرو تور کیش لحظه آخری را برای سفری ارزان تر در پیش بگیرید. کیفیت پرواز، خدمات تور و کیفیت محل اقامت از دیگر فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش است.

توهای ارزان قیمت و لاکچری کیش از تهران

کیفیت محل اقامت می تواند از فاکتورهای تعیین کننده قیمت تور کیش باشد. تعداد ستاره های یک هتل رقم های قیمت تور را جابجا می کند. اگر نگاهی به لیست تور کیش انداخته باشید حتماً متوجه تنوع تورها شده اید. در این لیست هم تورهای لاکچری قرار گرفته اند و هم تورهای ارزان قیمت. البته شما می توانید تورهایی با قیمت متوسط و اقتصادی را نیز شاهد باشید. تورهای ارزان قیمت این لیست در هتل های دو یا سه ستاره و تورهای لاکچری کیش در هتل های چهار یا پنج ستاره برگزار می شود. بنابراین شما می توانید با انتخاب هتل قیمت تور خود را تعیین کنید. یکی از بهترین تورهای کیش، تور کیش از تهران هتل ترنج است که در هتلی دریایی با امکانات فوق العاده برگزار می شود. در هتل ترنج شما مهمان اتاق هایی با کف شیشه ای هستید که دریا را زیر پای شما قرار می دهند. چشم انداز دریایی این هتل از بهترین مزیت های اقامت در آن است. در این هتل همچنین می توانید در رستوران و کافی شاپ ساحلی غذا و نوشیدنی خود را میل کنید. تور کیش هتل داریوش از دیگر تورهای لاکچری است که در هتلی با طراحی خاص و امکانات مدرن برگزار می شود. این هتل با الهام از معماری ایران باستان و تخت جمشید طراحی شده و شما را با فضایی خاص روبرو می سازد.

محبوب ترین تفریحات کیش کدام است؟

بسیاری از مسافران، کیش را با تفریحاتش می شناسند. این جزیره روز به روز  به امکانات مدرن تفریحی مجهز می شود و گردشگران از فرصت های بیشتری برای تفریح برخوردار می شوند. تنوع تفریحات در کیش سبب شده تمام مسافران با هر سلیقه و بودجه ای بتوانند تفریح مورد علاقه خود را پیدا کنند. تفریحات دریایی از خاص ترین تفریحات این جزیره هستند که بسیار پر طرفدارند. این تفریحات شما را مهمان دنیای زیبای آبی می کنند و شگفت ترین تصاویر را پیش چشمان شما قرار می دهند.

فلای بورد کیش از جالب ترین تفریحات آبی در این جزیره است که شما را به چالش با آب های خلیج فارس می کشاند. شما با پوشیدن کفش های مخصوصی که به یک قایق موتوری وصل است آماده می شوید تا در اوج آسمان بالا بروید. حرکت قایق موتوری کفش های شما را به حرکت وا می دارد و در اینجا چالش شما به فشار آب آغاز می شود. بانجی جامپینگ کیش یکی از محبوب ترین تفریحات غیر آبی در این جزیره است که شما را به پرش از ارتفاع 60 متری وا می دارد. در این ورزش شما با طنابی محکم به سکوی پرش وصل هستید و بعد از رها شدن مانند یک پرنده کیش را از بالا نظاره می کنید.

کدام جاذبه های کیش طرفداران بیشتری دارند؟

کیش شهر پر جاذبه ایران است. در این شهر انواع جاذبه های طبیعی، تاریخی، تجاری و غیره در انتظار شما هستند.  شما در این شهر جاذبه های متنوعی را در پیش دارید که می توانند عکس های شما را زیباتر کنند. اگر علاقه مند به جاذبه های سنتی هستید در این شهر می توانید از شهر باستانی حریره با انواع بناهای کهن چون خانه اعیانی، مسجد قدیمی و حمام کهن دیدن کنید. همین طور می توانید در شهر زیر زمینی کاریز کیش مهمان عمق 16 متری زمین باشید. در این شهر آب و هوای مطبوعی را در دل زمین  تجربه می کنید و در زیر سقف های مرجانی قدم خواهید زد. کشتی یونانی دیگر جاذبه پر طرفدار این شهر است که شما را یک غروب زیبا به خود فرا می خواند. این کشتی سال ها پیش در روستای باغو به گل نشست تا کنون یکی از بهترین تصاویر ساحلی را پیش چشمان مسافران تور کیش از تهران قرار دهد. دلفیناریوم کیش نیز می تواند برای یک تفریح خانوادگی مکانی مناسب باشد. در این مجموعه نمایش انواع پستانداران به ویژه دلفین های بامزه را از نزدیک خواهید دید. بازدید از تمام این جاذبه ها را می توانید در تور کیش از تهران تجربه نمایید.

ارائه بهترین و به روز ترین تور های کیش

مخاطبان تور کیش از تهران بسیارند و به همین دلیل تنوع این تور بسیار بالاست. شما می توانید این تور را در سایت های مختلف گردشگری با خدماتی خاص رزرو کنید. سایت سفر آس 24 با سال ها تجربه در زمینه برگزاری تورهای داخلی و خارجی رزرو بهترین تور کیش را در دسترس شما قرار داده است. در این سایت می توانید انواع تورهای ارزان قیمت، لاکچری و خانوادگی را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت رزرو کنید. سفر آس 24 تورهای خود را با خدمات ویژه رفاهی و تفریحی برگزار می کند. تجربه کارشناسان این سایت سبب شده بهترین تفریحات در خدمات این تور گنجانده شوند. ورودی مراکز چون سافاری کیش با تخفیف در قلعه وحشت و سینما شش بعدی، شهر بازی هایلند، کافه یخی، رستوران موزیکال وگشت طبیعت گردی VIP از مهم ترین خدمات تور کیش از تهران است. برای راهنمایی بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و از چگونگی رزرو بهترین تور کیش از تهران مطلع شوید. راه های ارتباطی زیر برای تماس با ما در نظر گرفته شده است:

Safarus24.com

28423479-021

09190115424

09190882724

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400

مخاطب 24 سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی

به گزارش مخاطب24 ( سایت خبری تحلیلی اخبار سیاسی، اخبار اقتصادی و بورس، ورزشی، گردشگری، اجتماعی فرهنگی و اخبار انتخابات )، امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و توسعه دامنه ارتباطات جمعی از طریق فضای مجازی و اینترنت، کاندیداهای شورای شهر برای پیروزی در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا لازم است تا با ابزارهای تبلیغات دیجیتالی و فناوری‌های روز دنیا نیز آشنا باشند و بخشی از منابع تبلیغاتی خود را به تبلیغ در این محیط های جدید اختصاص دهند.

تبلیغات حق طبیعی کاندیداهای شورای شهر است که در طول دوره تبلیغات انتخاباتی بتوانند به تبلیغ و معرفی خود بپردازند و اینکه شما بتوانید به عنوان نامزد انتخابات و یا مدیر ستاد انتخاباتی در این دوره کوتاه مدت، کمپین تبلیغات انتخاباتی هدفمند داشته باشید بسیار مهم بوده و در موفقیت شما تاثیرگذار است.

کاندیداهای محترم انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و یا مدیران ستاد های آنها می توانند ، بیوگرافی ، سوابق اجرایی - مدیریتی نامزد محترم و نیازهای تبلیغاتی خود را از طریق شماره واتس آپ 09203214568 اطلاع داده تا مشاورین خبره ما و تیم حرفه ای درنظر گرفته شده در زمینه طراحی /ساخت تیزر/عکاسی و فیلم برداری و چاپ و .. با صرف هزینه ای اندک در فضایی سالم و شفاف و بدون هدر رفت منابع ملی و بیت المال و .. ، مردم شریف ایران را با اهداف خود آشنا نمایند.

انواع روش های جذب مخاطب و افزایش شانس رای آوردن کاندیدا بر حسب تعریف کاندیداتورهای نمایندگی ، قابل پیاده سازی است.

تبلیغات کاندیداهای انتخابات

کافی است با توجه به نیاز خود، پکیج ها زیر را انتخاب نموده تا در اسرع وقت همکاران ما نسبت به ارسال نمونه کارها و قیمت بسته ها به شما اقدام نمایند.

  • لیست اقلام خدمات رسانه ای
    • ساخت سایت و پرتال معرفی کاندیدا
    • ساخت گروه و کانال تلگرامی با ممبر فراوان
    • ساخت صفحه اینستاگرام با ممبر فراوان
    • تبلیغات در سایتها، گروه ها و صفحات پر بازدید
    • ارسال پیامک انبوه منطقه ای
    • تهیه فیلم و تیزر از نامزد محترم
    • ارسال فیلم و تیزرهای نامزد به کانال های خبرگزاری
    • انجام مصاحبه های تخصصی و انتشار در خبرگزاری
    • برگزاری مناظره بین نامزد محترم و نماینده های فعلی
    • برگزاری میزگرد با گروه های مختلف دانشجویی و صنفی
    • همراهی خبرنگار در استان ها برای پوشش سخنرانی و گزارش تصویری
    • انتشار یادداشت و مقاله در سایتها و خبرگزاری ها
    • طراحی اپ اندروید و ios
    •  چاپ ویژه نامه اختصاصی در 8 صفحه همراه با 2 فیلم سه دقیقه ای از متن روزنامه
    • ارائه روزانه 500 نسخه ویژه نامه در ایام تبلیغات
  • لیست خدمات کارهای چاپی مورد نیاز
    • طراحی و چاپ کارت
    • طراحی و چاپ بروشور
    • طراحی و چاپ تراکت
    • طراحی و چاپ پوستر
    • طراحی و چاپ بنر
    • خدمات پخش کارت و بروشور تراکت و ...

در نظر داشته باشید که بازه زمانی تبلیغات انتخاباتی محدود است و شما فرصت آزمایش و خطا در این بازه را نخواهید داشت.استفاده از روش های مدرن بازاریابی و تبلیغات اینترنتی و محیطی و دریافت مشاوره از مشاوران حرفه ای در کنار هم می تواند نتیجه مورد قبولی را به همراه داشته باشد. همچنین باید گفت در یک کارزار سیاسی مدرن، استفاده از روش های نوین تبلیغات انتخاباتی ضروری است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



چمن مصنوعی
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400

چمن مصنوعی

چمن مصنوعی، نوعی کفپوش است که از الیاف مصنوعی ساخته می شود و به همین دلیل از دوام بالایی برخوردار است و نسبت به چمن طبیعی دارای مزیت های متعددی است. چمن مصنوعی را می توان در جاهای مختلف استفاده کرد و از آن بهره برد.

چمن مصنوعی در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارد . مای دکوری یکی از سایت هایی است که انواع چمن مصنوعی را با قیمت مناسب در اختیار شما قرار می دهد. مای دکوری چمن های مصنوعی با کیفیت را در سایت خود قرار داده است و شما به راحتی می توانید از آنها بازدید کنید و در صورت تمایل، آن را سفارش دهید تا برای شما ارسال شود.

محصول سفارشی شما در عرض کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. شما در مای دکوری می توانید از تخفیف هایی بسیار عالی بهره مند شوید و با این کار هزینه خود را بسیار پایین بیاورید. شما می توانید بهترین خدمات را از مای دکوری دریافت کنید. خدمات پس از فروش مای دکوری ، خیال شما را از بابت چمن مصنوعی خریداری شده راحت خواهد کرد و در صورتی که مشکلی برای آن پیش بیاید می توانید با یک تماس، پیگیر حل مشکل خود شوید.

پارکت لمینت

امروزه کفپوش های مختلفی به بازار آمده اند که هر کدام مزیت های خودشان را دارند. یکی از بهترین کفپوش ها، پارکت لمینت است. پارکت لمینت به علت دوام بالا، مقاومت مناسب ، زیبایی، سبکی و قیمت مناسب مورد پسند خیلی از افراد است و افراد کف ساختمان ها و خانه های خود را با پارکت لمینت می پوشانند.

پارکت لمینت ها در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند و در هنگام خرید آن باید به کیفیت آن دقت کرد. یکی از جاهایی که شما می توانید در آن دست به خرید پارکت لمینت های باکیفیت بزنید، فروشگاه آنلاین مای دکوری می باشد. این فروشگاه نه تنها به شما محصولاتی باکیفیت و مناسب را عرضه می کند بلکه قیمت های بسیار مناسبی هم دارد. یعنی شما هم محصول باکیفیتی را خریداری می کنید و هم هزینه مناسبی را پرداخت می کنید.

شما می توانید از تخفیف های فوق العاده مای دکوری جهت استفاده کنید و پارکت لمینتی عالی با قیمتی بسیار مناسب را برای خانه خود خریداری کنید. مای دکوری انواع پارکت لمینت ها در طرح ها و رنگ های مختلف را عرضه می کند و شما می توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

موکت

موکت، کفپوشی است که در بیشتر خانه ها یافت می شود. موکت به خاطر مزیت هایی که دارد به خوبی کف خانه ها را می پوشاند و افراد می توانند از آن بهره مند شوند. امروزه در کشور، شرکت های زیادی مشغول تولید موکت هستند و برندهای مختلفی از موکت وجود دارد.

برای خرید موکت ، حتما باید کیفیت و زیبایی آن را لحاظ کرد. یک موکت باید با دکوراسیون خانه هماهنگی داشته باشد. اگر دنبال یک موکت زیبا و باکیفیت هستید که قیمت مناسبی هم داشته باشد، فروشگاه آنلاین مای دکوری گزینه بسیار خوبی برای شما خواهد بود.

مای دکوری سالهاست که مشغول فروش ادوات دکوراسیون داخلی است . این سایت، بهترین موکت ها را به شما عرضه می کند و شما قادر هستید با قیمتی مناسب، موکتی عالی را از فروشگاه مای دکوری خریداری کنید.

موکت های با طرح و رنگ مختلف در فروشگاه مای دکوری عرضه می شوند و شما به راحتی می توانید موکت مورد نیاز خود را تهیه کنید. در کنار قیمت و کیفیت مناسب محصولات، مای دکوری خدمات پس از فروشی بسیار عالی دارد که نگرانی شما پس از خرید را مرتفع خواهد کرد و در صورت بروز مشکل برای محصول ، شما می توانید با یک تماس در پی حل ان بربیایید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



آیا تمرین با معده خالی، تمرین خوبی است؟
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 26 ارديبهشت 1400

آیا تمرین با معده خالی، تمرین خوبی است؟

ایده تمرین با شکم خالی، به ویژه صبح ها و انجام فعالیت هایی از نوع هوازی با دستگاه بدنسازی تکنوجیم ایران، در دنیای ورزش چیز جدیدی نیست، انجام تمرینات با مدت زمان مشخص، حتی بیش از یک ساعت، با شدت متوسط کم و بدون مصرف غذا، بدن را متابولیزه می کند تا چربی را به طور موثر متابولیزه نماید و این یک مقاومت اساسی برای ورزشکاران است!

اما همه تکنسین ها و ورزشکاران با این روش موافق نیستند و حتی در ادبیات علمی جوانب مثبت و منفی وجود دارد با این حال، موضوع اخیراً مرتبط شده است، با توجه به اینکه ما شاهد تمایل زیادی به "روزه داری متناوب" هستیم.
رژیم های روزه داری متناوب: سالم یا پرخطر؟

مورد اخیر موضوعی است که به طور گسترده در ادبیات امروزی مورد بررسی قرار گرفته است و شواهد اثبات کننده به ما خبر از تأثیر این "روش" دلگرم کننده می دهد: روزه داری از لحاظ تاثیرات جسمانی برای کاهش وزن و تغییر ترکیب بدن (تناسب اندام) موثر و لازم است!

 

آموزش روزه داری چقدر موثر است؟

پاسخ قطعی به سوالات مربوط به اثربخشی آموزش با معده خالی آسان نیست، زیرا متغیرهایی که باید در نظر گرفته شوند متعدد هستند: برنامه تمرین، نوع (هوازی یا قدرت)، مدت زمان، شدت تمرین و تعداد ساعت بعد از آخرین وعده غذایی.

اما بیایید فوراً از هرگونه سوء تفاهم اجتناب کنیم: برای حمایت از تلاش های جسمی، شما به انرژی، نیاز دارید و هرچه مدت آموزش بیشتر باشد، میزان انرژی مورد نیاز ما نیز بیشتر خواهد بود به روشی مشابه، هرچه سوخت بیشتری از قند تشکیل شود، شدت آن نیز بیشتر است.

اگر کسی مجبور باشد یک تلاش طولانی مدت و با شدت خاصی را ماننده: تعمیر دستگاه بدنسازی تکنوجیم را تحمل نماید، قطعا انجام آن با معده خالی برای افراد ضعیف امکان پذیر نیست! و در این صورت باید با افت عملکرد و حتی برخی خطرات روبرو شود به عنوان مثال، هیچ دوچرخه سواری حرفه ای یا آماتور، فکر نمی کند که با معده خالی برای یک مسابقه 200 کیلومتری برود، یا همین امر برای یک دونده ماراتن نیز صدق می کند، پس چه زمانی باید با شکم خالی تمرین کرد؟ دو شرط اصلی وجود دارد:

  • ما یک برنامه تمرینی دقیق را دنبال می کنیم که شامل روزه داری، در یک دوره مشخص، قبل از تمرین خاص (به طور معمول با شدت متوسط و کم) با هدف وادار کردن بدن به استفاده بسیار مناسب از ذخایر است.
  • شما صبح یک فعالیت هوازی با شدت متوسط کم (مثلاً آهسته دویدن) انجام می دهید و این کار را بدون خوردن غذا انجام می دهید بنابراین در پایان کار فعالیت مناسبی دارید.

در حالت اول، لازم نیست که وسط یک تکنسین متخصص یا یک دکتر پیگیری شوید.

در حالت دوم، لازم است ظرفیت بدن خود را تحت آزمایش قرار دهید و واکنش های آن را مطالعه کنید، به تدریج ادامه دهید برای مثال با 20 دقیقه فعالیت ورزشی در روز شروع نمایید!

( شما ورزشکاران عزیز و گرامی، با خرید دستگاه بدنسازی دست دوم تکنوجیم می توانید همراه با صرفه جویی در تقبل هزینه های جاری، با خیالی راحت، از کیفیت محصولات ما و با مدیرت زمان و انرژی به آسانی تمام ورزش نمایید!

نکته: ما توصیه نمی کنیم بیش از یک ساعت فعالیت ورزشی در روز داشته باشید از طرف دیگر، اگر فعالیتهای "مختلط" انجام شود که ترکیبی از فعالیتهای هوازی و قدرتی را فراهم می کند، خصوصاً اگر با شدت های متوسط تا زیاد انجام شود، مانند مورد "تمرین با بازه"، احتیاط زیادی لازم است، تا خطرات ناشی از کاهش عملکرد و افت قند خون، به وجود نیاید.

خواص و فواید روزه داری برای سلامت جسمانی:

در این بخش گزیده ای مختصر، در مورد خواص و فواید روزه داری برای سلامت جسمانی ورزشکاران عرض می نماییم.

 

  1. سم زدایی کامل بدن :

غذاهای فرآوری ممکن است به سموم در بدن تبدیل شود برخی از آن ها تولید محصولات نهایی پیشرفته گلیکاسیون را ترویج می کنند بیشتر این سموم در چربی ها ذخیره می شوند. چربی هنگام روزه داری سوزانده و سموم آزاد می شوند. کبد، کلیه ها و دیگر ارگان ها بدن نقش مهمی در سم زدایی ایفا می کنند!

 

  1. استراحت دستگاه گوارش:

در طول روزه داری اندام های گوارشی به خوبی استراحت می کنند و عملکرد طبیعی فیزیولوژیک، به ویژه به تولید ترشحات گوارشی ادامه دارد اما به میزانی کاهش می یابد که به حفظ تعادل مایعات در بدن کمک می کند و تجزیه غذا در نرخ های ثابت رخ می دهد تا انتشار انرژی نیز از الگوی تدریجی پیروی کند.

 

  1. واکنش التهابی بدن:

مطالعات نشان می دهند که روزه بیماری های التهابی و آلرژی ها را بهبود می دهد. مثال هایی از چنین بیماری های التهابی ورم مفاصل و بیماری های پوستی مانند پسوریازیس هستند. برخی متخصصان اظهار می کنند که روزه ممکن است درمان بیماری های التهابی روده مانند کولیت را هم بهبود بخشد!

 

  1. کاهش قند خون:

روزه داری میزان تجزیه گلوکز را افزایش می دهد تا بدن بتواند انرژی دریافت کند، بنابراین تولید انسولین را کاهش می دهد و لوزالمعده استراحت می کند، گلیکوژن برای تسهیل تجزیه گلوکز تولید می شود که در نتیجه موجب کاهش قند خون می شود که به ویژه برای پیشگیری از بیماری های ماننده دیابت، بسیار مفید می باشد!

 

  1. افزایش چربی سوزی:

اولین واکنش بدن به روزه تجزیه گلوکز است، وقتی ذخیره گلوکز تمام می شود کتوسیز شروع می شود این تجزیه چربی ها انرژی را آزاد می کنند و چربی های ذخیره شده در کبد و ماهیچه ها برای آزاد کردن انرژی، به خوبی شکسته (چربی سوزی) می شوند!

 

  1. کاهش کلسترول خون:

گروهی از متخصصان قلب در امارات متحده عربی دریافتند که افراد در ماه رمضان از تاثیر مثبت بر پروفایل لیپید لذت می برند به این معنی است که کاهش کلسترول در خون وجود دارد. کلسترول کم، سلامت قلبی و عروقی را افزایش می دهد و خطر ابتلا به بیماری های قلبی، را کاهش می دهد. علاوه بر این، اگر رژیم غذایی سالم پس از ماه رمضان رعایت شود، مقدار پایین کلسترول باید به راحتی حفظ شود.

 

  1. افزایش طول عمر:

روزه گرفتن تاثیر زیادی بر اتوفاژی (خود خواری) دارد. این فرایندی است که در آن یک سلول خودش بازیافت می کند تا مطمئن شود می تواند با خلاص شدن از هر چیزی که درست کار نمی کند بهتر عمل کند!

وقتی سلول هایی دارید که به طور مداوم خود را احیا می کنند تا عملکرد بهینه داشته باشند باید تاثیرات ضد پیری داشته باشد. وقتی سلول ها قادر به تازه کردن خود هستند به شدت روند پیری را هم در ظاهر فیزیکی و هم داخلی کاهش می دهند.

 

  1. تقویت مغز:

تردیدی نیست که تاثیرات مثبت روزه روی ذهن وجود دارد، اما قدرت تقویت مغز در ماه رمضان حتی برجسته تر است. مطالعه ای که توسط دانشمندان در آمریکا انجام شد نشان داد که تمرکز ذهنی بدست آمده در طی ماه رمضان سطح عامل نورون زایی مشتق شده از مغز را افزایش می دهد که باعث می شود بدن سلول های مغزی بیشتری تولید کند!

در نتیجه عملکرد مغز بهبود می یابد و به همین ترتیب، کاهش مشخص میزان کورتیزول، که توسط غده آدرنالی تولید می شود به این معنی است که سطح استرس در طی ماه و پس از ماه رمضان به شدت کاهش می یابد!

 

  1. افزایش مقاومت بدن به استرس (اضطراب):

روزه گرفتن باعث می شود که سلول ها با گرفتن انرژی از منابع دیگر شروع به کار کنند تا منبع غذایی دیگری در بدن داشته باشید. وقتی این اتفاق می افتد بدن به حالت بقا می رود و از سلول های خراب رها می شود و شروع به تعویض آن ها با سلول های سالم تر می کند. در یک دوره بلند مدت، رادیکال های آزاد شکل می گیرند و سلول های شما قادر به مبارزه با رادیکال های آزاد هستند که در بدن شکل می گیرند. این باعث حفظ تعادل شیمیایی در سلول های شما و بدن خواهد شد و در نتیجه باعث کاهش شدید استرس می شود!

 

  1. پیش گیری از سرطان:

در حال حاضر، روزه گرفتن ممکن است به طور کامل از ابتلا به سرطان جلوگیری کند و می تواند به کاهش رشد تومور کمک شایانی کند!

برای افرادی که تحت شیمی درمانی قرار می گیرند روزه گرفتن متناوب می تواند به سرکوب بسیاری از عوارض جانبی کمک کند. تنها چیزی که نگران کننده است مقدار کمی از گرسنگی است که احساس خواهید کرد بسیاری از مردم تمایلی به شیمی درمانی ندارند بنابراین گرسنگی واقعا ممکن است مشکل چندانی نداشته باشد.

از آنجا که روزه گرفتن مواد سمی را از بدن دفع می کند به جلوگیری از انواع ویژه ای از سرطان ها کمک می کند. سرطان به سلول ها حمله می کند اما وقتی هیچ اختلالی در بدن وجود ندارد که بتواند به هر کدام از سلول های آن حمله کند پس نمی تواند شکل بگیرد!

 

  1. پاک سازی پوست و جلوگیری از آکنه:

وقتی نوبت روزه گرفتن و پوست می رسد سلول ها شروع به بازسازی کرده و سموم را دفع می کنند.

در نتیجه پوست ما شروع به داشتن پوستی بهتر خواهد کرد، زیرا سلول های جدید تشکیل شده اند و از شر آن هایی که به پوست آسیب می زنند و در حال حاضر خوب به نظر نمی رسند، خلاص می شوید!

کلام آخر

در حالی که روزه می گیرید، بدن به جای گوارش روی فرآیندهای دیگر متمرکز می شود. چون بدن به انرژی نیاز دارد، انرژی را از هر جایی که می تواند پیدا کند، می گیرد. این به این معنی است که انرژی از بافت های چربی و مرده (مانند بافت اسکار) تامین خواهد شد!

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.