مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

مبحث بورس درایران و انتخاب بهتربن مرکز آموزش آن در کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1400

مبحث بورس درایران و انتخاب بهتربن مرکز آموزش آن  در کشور

امروزه یکی از مهمترین دغدغه افراد یادگیری اصولی سرمایه گذاری در بازار بورس میباشد چراکه بتوانن به واسطه ی آن به  اسقلال مالی دست یافت . یکی از بهترین موسسات اموزشی که میتوان به کمک ان آموزش های لازم را دید مجموعه سهامیر میباشد این مجموعه هم اکنون با برگزاری دوره های پیشرفته همچون دوره فارکس  ، دوره بورس ، اموزش پرایس اکشن

آموزش تخصصی بورس یا بعبارتی آموزش جامع بورس در موسسه آموزش عالی سهامیر یکی از برترین و تخصصی ترین دوره های اموزشی در سطح کشور میباشد . دوره بورس در این موسسه بطور انحصاری و در بالاترین سطح علمی در کشور برگزار میشود بطوریکه این موسسه تا کنون توانسته بیش از 17000 نفر دانشپذیر را در حوزه آموزش بورس و آموزش فارکس راهی بازارهای مالی و سرمایه گذاری کند .

باید توجه داشت که امروزه، یکی از فعالیت‌های مفید و پرسود اقتصادی ، ورود به بازار سهام و سرمایه گذاری در آن است. اما این حوزه نیز مانند هر زمینه دیگری یک موضوع کاملا تخصصی محسوب می‌‌شود و هر فردی که علاقه‌‌مند به فعالیت در زمینه بورس و بازارهای مالی است ، میبایست قطعه آموزش‌های لازم را برای یک فعالیت اقتصادی مطمئن، دیده باشد.

یکی از زمینه‌‌هایی که در آموزش‌های تخصصی سهامیر به طور گسترده به آن پرداخته شده، حوزه بورس و بازار سرمایه است. تاکنون، بیش از 70 عنوان آموزشی در زمینه بورس، تحلیل تکنیکال و بازار سهام، در مجموعه عالی سهامیر ارائه و بیش از 200 هزار ثبت‌نام برای آموزش‌های حضوری ، آنلاین و پکیج های اموزشی این حوزه انجام شده است.
کلیه متقاضیان و علاقه مندان به بازار بورس میتوانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی موسسه به نشانی sahamir-ac.com  مراجعه نمایند .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



سازه lsf چیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1400

سازه lsf چیست؟

ورود به عرصه تکنولوژی های نوین ساخت از مسائل روز و دغدغه فعالین حوزه مسکن می باشد. نیاز به سرعت و دقت بیشتر در فرایند تولید مسکن موجب شده است که با گذشت زمان توجه و اقبال بیشتری به سمت سیستم های نوین ساخت معطوف شود.

سیستم سازه های فولادی سبک سرد نورد شده ( سازه lsf) یکی از این سیستم ها و از  پیشرو ترین آنها به حساب می آید. پیدایش این سیستم به جایگزینی و بهبود عملکرد ساخت و ساز با چوب بر می گردد. در واقع استفاده از ورق فولادی گالوانیزه به جای چوب به منظور ارتقا عملکرد سازه صورت گرفته است. این مسئله در کنار تولید بوسیله ماشین آلات موجب شده است که سازه های lsf عملکرد بسیار متفاوتی نسبت به سایر سیستم های ساخت و ساز داشته باشد.

اسکلت سازه lsf

اسکلت سازه lsf  از ورق فولادی گالوانیزه شده با روی است که توسط دستگاه به صورت مقاطع C شکل تولید می شود. در مرحله بعد مقاطع به محل نصب انتقال داده می شود. سپس با استفاده نقشه نصب به صورت دیوار به دیوار در محل پروژه نصب می شوند. پس از آن اسکلت سازه در کوتاه ترین زمان ممکن نصب می شود. به عنوان مثال نصب اسکلت سازه lsf 100 متری در کمتر از 3 روز صورت می گیرد.

پوشش های خارجی سازه lsf

در مرحله بعد تمام فضای پیرامونی به غیر از بازشوها با پوشش osb، پوشانده می شود. سپس بعد از اجرای یک لایه بخاربند؛ نمای نهایی کار اجرا می شود. عمده ترین متریال مصرفی به عنوان نمای خارجی؛ پانل های سیمانی الیاف دار (فایبر سمنت برد) هست. با این وجود تمامی متریال های ساخت و ساز خشک (drywall) به راحتی و سایر نماهای مرسوم با انجام تمهیداتی قابلیت اجرا دارند.

تاسیسات الکتریکی و مکانیکی

کلیه تاسیسات داخلی و خارجی سیستم قاب های فولادی سبک سرد نورد با توجه به نقشه ها و در داخل سازه مطابق با استانداردهای مقررات ملی انجام می شود. در این زمینه هیچگونه محدودیتی متوجه این سیستم ساخت نمی شود.

پوشش های داخلی سازه lsf

از آنجایی که مقاطع سازه lsf  به صورت مقاطع c  شکل می باشد. کلیه فضای باقی مانده داخل مقاطع به وسیله پشم سنگ عایق گذاری می شود. سپس از گچ برگ ( کناف( برای نهایی کردن پوشش داخلی استفاده می شود. نمای نهایی بتانه ورنگ و یا کاغذدیواری می شود.سایر پوشش ها مطابق سازه های مرسوم و با کیفیت مطلوب اجرا می شوند.

مزایای سازه lsf

در قیاس با سایر سیستم های سبک فولادی، سازه lsf  ویژگی های برجسته ای دارند که وجه ممیزه آن با سیستم سنتی است. سرعت ساخت در این سیستم چندین برابر ساخت و ساز سنتی است. عملکرد سازه ال اس اف به دلیل پایین بودن وزن سازه در بلایای طبیعی نظیر زلزله بسیار مطلوب است. به دلیل ماشینی بودن فرایند تولید دقت و کیفیت محصول بسیار بالاست. همچنین با دارا بودن لایه های متعدد و عایق گذاری میزان هدر رفت انرژی در سازه های lsf به حداقل می رسد. امکان ساخت این سیستم در مناطق صعب العبور وجود دارد. همچنین به دلیل خشک بودن متریال مصرفی امکان تعمیرات جزئی توسط نیروی نیمه ماهر در سالیان آینده به راحتی میسر است.

 

قیمت سازه lsf

برآورد قیمت سازه Lsf  به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل ها پلان و مشخصات فنی درخواستی است. در واقع نقشه معماری است که دست طراح سازه را در طراحی بهینه وزن سازه باز می کند و یا می بندد. مسئله مهم دیگر مشخصات فنی درخواستی است. در واقع قیمت گرفتن بدون داشتن مشخصات فنی واحد بیشتر سبب گمراهی می شود. به هنگام گرفتن گرفتن مشخصات فنی توجه داشته باشید که تا چه مرحله ای و با چه مشخصاتی به شما قیمت داده می شود. به عنوان مثال برخی در دادن مشخصات فنی چوب osb رو حذف می کنند که از الزامات کار با سیستم lsf به حساب می آید. یا برخی نصبیات، کابینت، پکیج و رادیاتور و یا فونداسیون را حذف می کنند. بر این اساس توصیه می شود با یک مشخصه فنی واحد به دنبال گرفتن قیمت بروید.

گرفتن مجوز

از آنجایی که سیستم قاب های سبک فولادی سرد نورد کاملا براساس آیین نامه ها و مقررات ملی ساختمان و مسکن شهرسازی ساخته می شود هیچگونه مشکلی در گرفتن مجوزهای لازم از قبیل دستور نقشه، پروانه ساخت و پایان کار ندارد

 

شرکت ستون قصر طلایی

مجموعه ستون قصر طلایی، با تجربه موفق کار در زمینه سازه lsf؛ سالیان متمادی است که خدمت رسان مشتریان خود در سراسر ایران است. این شرکت با داشتن نیروهای مجرب و کارکشته توانایی اجرا سازه lsf در هر ابعاد و اشلی را دارد. برای آشنایی بیشتر با مجموعه قصر طلایی و دریافت مشاوره رایگان می توانید به سایت شرکت مراجعه کنید.

 

آدرس سایت:

http://cgccompany.ir/

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



تحصیل در خارج از کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 9 خرداد 1400

تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور باعث می شود دانشجویان دیدگاه وسیع تری از رشته تحصیلی خود داشته باشند و دوره هایی با درک بهتر در کشورهای پیشرفته بگذرانند. دانشجویان می توانند برای دوره های کوتاه مدت فشرده دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد و یا دکترا از دانشگاه های برتر جهان پذیرش بگیرند. در این مطلب شرایط تحصیل در خارج از کشور و نحوه پذیرش در دانشگاه های برتر کشورهایی مثل کانادا و آلمان بررسی می شود. همچنین هزینه تحصیل در آلمان و کانادا و مدارک لازم برای پذیرش ذکر شده است.

تحصیل در کانادا

یکی از کشورهای مناسب برای تحصیل در خارج از کشور، کشور کاناداست. در کانادا هر ایالت و منطقه سیستم آموزش و نحوه پذیرش مجزایی دارد و باید مدارس یا دانشگاه های ایالت مورد نظر را به طور مجزا بررسی کنید . زمانی که مدرسه، کالج یا دانشگاه مورد نظرتان را انتخاب کردید، باید درخواست پذیرش دهید.

برای تحصیل در مدارس دوره ابتدایی و متوسطه باید حداقل از ۶ ماه قبل درخواست داد. درخواست پذیرش در کالج ها و دانشگاه های کانادا حداقل باید از یک سال قبل انجام شود. برای اطلاع از مدارک لازم و هزینه تحصیل می توانید با مدرسه یا دانشگاه مورد نظر در کانادا تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید. دانشگاه های کانادا از نظر عملکرد تحصیلی و نرخ بالای اشتغال در فارغ التحصیلان شهرت دارد. ۳۰ تا از دانشگاه های این کشور در لیست ۳۰۰ دانشگاه برتر قرار دارند. چند نمونه از دانشگاه های برتر کانادا به شرح زیر است :

  • دانشگاه تورنتو جز ۳۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه بریتیش کلمبیا جز ۴۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مک گیل جز ۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه مونترال جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا
  • دانشگاه آلبرتا جز ۱۵۰ دانشگاه برتر کانادا

بورسیه تحصیلی در کانادا

اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، می توانید برای بورسیه تحصیلی کانادا اقدام کنید. کانادا در سال ۲۰۲۱ ظرفیت بورسیه تحصیلی را به ۵۰۰۰ نفر رسانده است. این بورسیه برای دانشجویان بین المللی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا قابل دستیابی است. شما می توانید پس از پایان تحصیل در کانادا و دریافت مدرک به راحتی مشغول به کار شوید و در این کشور اقامت داشته باشید.

بسیاری از دانشگاه های کانادا برنامه بورسیه تحصیلی را برای دانشجویان بین المللی مهیا کرده اند. از جمله دانشگاه ساسکاچوان، دانشگاه تورنتو، دانشگاه آلبرتا و دانشگاه مونترال.

هزینه تحصیل در کانادا

طبق آمار کانادا میانگین شهریه دانشجویان بین المللی در مقطع کارشناسی سالانه ۵۵۰ تا ۳۰ هزار دلار کانادا است. هزینه تحصیل در دانشگاه های کانادا کمی بالا می باشد. اما به طور کلی می توان گفت از کشورهایی مانند انگلستان، ایالات متحده آمریکا یا استرالیا کمتر است. هزینه دانشگاه در کانادا بسته به برنامه تحصیلی ایالت یا مقطع تحصیلی متفاوت است. به عنوان مثال دانشگاه های نیوفاندلند کمترین شهریه را دارند، در حالی که انتاریو گرانترین منطقه برای تحصیل است.

مقطع تحصیلی و دانشگاه هزینه تحصیل
کارشناسی 550 تا 30 هزار دلار کانادا
کارشناسی ارشد 1075 تا 65 هزار دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه تورنتو 15750 تا 57050 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه بریتیش کلمبیا 1300 تا 52300 دلار کانادا
تحصیل در دانشگاه مک گیل 2230 تا 58300 دلار کانادا

 

تحصیل در آلمان

در آلمان نیز مانند دیگر کشورها ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. کیفیت دانشگاه های آلمان از کلاس جهانی برخوردار است به همین دلیل انتخاب خوبی برای تحصیل در خارج از کشور به حسال می آید. زمانی که دانشگاه مورد نظر را پیدا کردید می توانید در وبسایت رسمی دانشگاه شرایط تحصیل را مطالعه کنید. اگر سوالی برای شما پیش آمد به راحتی با دانشگاه تماس بگیرید و اطلاعات لازم را دریافت کنید.

درخواست پذیرش در زمان نامناسب و کامل نبودن مدارک تحصیلی از اصلی ترین دلایل رد درخواست می باشد. پس سعی کنید، از چند ماه قبل درخواست مدارک خود را جمع آوری کنید و شرایط پذیرش دانشگاه را با دقت بخوانید. به عنوان مثال یادگیری زبان آلمانی نیاز به گذراندن یک دوره دارد و باید قبل از زمان ارائه مدارک آن را آماده کرد. یادگیری زبان آلمانی در موفقیت تحصیلی بسیار تاثیرگذار است. حتی اگر برنامه تحصیلی شما به زبان انگلیسی باشد تسلط به زبان آلمانی تضمین کننده درک مطلب خواهد بود.

هزینه تحصیل در آلمان

موضوع مهم دیگر برای تحصیل در خارج کشور همچنین تحصیل در آلمان اثبات تمکن مالی است. یک دانشجو برای تامین هزینه ها در آلمان باید حداقل مبلغ ۱۰۳۳۲ یورو در حسابی در آلمان واریز کند. این مبلغ برای یک سال کافی می باشد. اگر از بورسیه تحصیلی برخوردار باشید می توانید از این بورسیه به عنوان تمکن مالی استفاده کنید. بیشتر دانشگاه های آلمان دولتی هستند. به همین دلیل شهریه این دانشگاه ها پایین می باشد.

شما تنها باید برای هزینه مدیریت، خدمات و ثبت نام 100 تا 350 یورو پرداخت کنید. اگر در برمن، نیدرزاکسن، زارلند، زاکسن، یا تورینگن تحصیل کنید و دوره خود را به موقع به پایان نرسانید، ممکن است مجبور به پرداخت شهریه شوید. در دانشگاه های خصوصی آلمان، هزینه تحصیل می تواند برای دوره کارشناسی به 26000 یورو در سال و برای دوره کارشناسی ارشد به 40000 یورو در سال برسد. دوره های مهندسی، بازرگانی و مدیریت بیشترین هزینه را دارند.

دانشگاه های برتر آلمان هزینه تحصیل
دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هایدلبرگ متوسط ​​شهریه 20000 یورو در سال
دانشگاه فنی مونیخ متوسط ​​شهریه 258 یورو در سال
دانشگاه هومبولت برلین بدون شهریه

 

جمع بندی تحصیل در خارج از کشور

تحصیل در خارج از کشور به ویژه در کشورهای پیشرفته ای مثل کانادا و آلمان متقاضیان زیادی دارد. در این مطلب شرایط تحصیل در کشورهای برتر دنیا و هزینه های تحصیل در مقاطع مختلف مورد بررسی قرار گرفت. همچنین امکان استفاده از بورسیه تحصیلی و کاهش هزینه تحصیل توضیح داده شد. تحصیل در دانشگاه های برتر جهان نیاز به پذیرش از دانشگاه مورد نظر دارد و دریافت نامه پذیرش مهم ترین مدرک برای ارائه می باشد.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



اهمیت انجام سئو برای وبسایت
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400

سلام عرض میکنم خدمت دوستان عزیز بنده دانیال کاظمی هستم مدیر وبسایت پارسیان اندیش امروز در خدمت تان هستم تا در رابطه با سئو سایت در اصفهان و نیز اهمیت سئو وبسایت با شما دوستان و همراهان گرامی صحبت کنم و علم کوچیک خودم را در اختیار تان بگذارم پس در ادامه با بنده همراه باشید

اول باید به شما بگویم که برای انجام سئو وبسایت به چه چیزهایی نیاز است

1 افزونه سئو

2 هاست مناسب

  1. دامنه

بعد از این که موارد بالا را تهیه نمودید باید اقدام به انجام سئو سایت کنید.خوب قدم اول این است که شما بایداقدام به تولید محتوای سئو شده کنید.خوداین مبحث شامل موارد مختلف است که دراین مقال نمیگنجد وبایدبعدابه صورت کاملا تخصصی برایتان توضیح دهم

قدم اول این است که شما یک وبسایت عالی وبا کیفیت داشته باشید خوشبختان طراحی سایت اصفهان به گونه ای قوی شده است که تمامی موارد مربوط به طراحی یک وبسایت را برای شما انجام میدهد

قدم دوم سئو کلمات کلیدی انتخاب شده برای مقالات ومحتواهای تان است.بعد از آنکه اقدام به تولید محتوای سئو شده کردید حتما باید آنهاراباتوجه به نیاز بازار هدف تان وبرای یکسری کلمات کلیدی خاص سئو کنید.

ق متا دیسکریپشن ها و سئو داخلی چه ارتباطی با هم دارند؟

 

خب در توضیح این موضوع باید به شما بگویم که حتما باید برای بهینه شدن وبسایت در گوگل حتما از توضیحات متا مناسب در serp  ها باید استفاده کرد افزونه یو آست سئو به خوبی برای سایت های ورد پرسی این کار را انجام میدهد.اما برای سایت های غیر ورد پرسی نیاز به کمی کد نویسی در درون صفحه خود دارید تگ meta name برای این کار بسیار مناسب است. در تصویر زیر این موضوع به خوبی به شما نشان داده می شود. در سئو سایت اصفهان به خوبی تمامی موارد مربوط به سئو سایت انجام می شود وشما می توانید با خیال را حت سئو سایت تان را در استان اصفهان به تیم پارسیان اندیش سئو بسپارید

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 27 ارديبهشت 1400

بنیان کارت با 90 درصد تخفیف دندانپزشکی

خدمات بیمه دندانپزشکی بنیان کارت: ارائه بیمه دندانپزشکی بصورت انفرادی و گروهی با همکاری بیمه های معتبر در سطح کشور و همچنین شرکت بیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد) با پوشش ۹۰% کلیه هزینه‌های دندانپزشکی در ایران با بیش از ۴۵۰ مرکز مجهز دندانپزشکی در سطح کشور

خدمات دندانپزشکی در کشور ما همیشه گران‌ و پرهزینه بوده است اما ایده گروهی از دندانپزشکان خوش‌فکر، ثابت کرد که قیمت‌ها می‌تواند کاملاً متفاوت باشد. خدمات دندانپزشکی ارزان می‌تواند و در عین حال بسیار باکیفیت و در حد استانداردهای جهانی باشد. رضایت مشتریان و استقبال گسترده اقشار مختلف از بنیان کارت (بنیان سلامت پاسارگاد) و ایده‌های ابتکاری آن در نهایت باعث شده که این خدمات روز به روز در راستای ارائه خدمات بهتر قدم بردارد.

تامین برخی از مواد اولیه توسط خود شرکت،نظارت دقیق و سفت و سخت و چندین و چند ابتکار دیگر باعث شده است که این شرکت بتواند شکل متفاوتی از خدمات دندانپزشکی را به جامعه ایران معرفی کند.جهت آشنایی بیشتر با روش کار این شرکت و خدمات متفاوتی که ارائه می‌کند می‌توانید از طریق مطالعه مطالب ذیل اقدام کنید:

طرح‌های دندانپزشکی بنیان کارت

بنیان کارت در دو طرح بشرح ذیل ارائه ‌‌می‌شود:

بنیان کارت نقره ایاین طرح بیمه‌ای با ۵۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی شامل هزینه کشیدن دندان, هزینه پرکردن دندان, هزینه عصب کشی دندان, هزینه لامینت (زیبایی), هزینه ایمپلنت و هزینه ارتودنسی و دیگر خدمات دندانپزشکی قابل استفاده ‌‌می‌باشد.

  • عموم مردم بدون محدودیت سنی ‌می‌توانند از خدمات دندانپزشکی بنیان کارت با طرح‌های متنوع تاسقف ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ تومان بدون دوره انتظار و از زمان دریافت کارت استفاده کنند.

بنیان کارت طلایی: این طرح بیمه‌ای با ۹۰% تخفیف در کلیه خدمات دندانپزشکی ارایه می شود خدمات شامل پرکردن دندان, عصب کشی دندان و دیگر خدمات دندانپزشکی تا سقف ۵/۰۰۰/۰۰۰ تومان می‌باشد.

  • تمامی شرکتها و سازمانهای دولتی و خصوصی می‌توانند از این طرح بیمه‌ای جهت استفاده پرسنل خود بهره‎‌مند گردند.

 

مزایای بیمه دندانپزشکی بنیان کارت

  1. دسترسی و استفاده از شبکه بزرگمراکز دندانپزشکی معتبر و صاحب نام در تمامی خدمات مرتبط با دندانپزشکی
  2. دندانپزشکان طرف قرارداد بنیان کارت در تهران و سراسر ایران متعهد به استفاده از بهترین مواد و رعایت کلیه استانداردهای بهداشتی می‌باشند و جهت تضمین رعایت موارد ذکر شده به کلیه خدماتشانیکسال گارانتی داده می‌شود..
  3. دارندگان بنیان کارت می توانند بدون هیچ گونهدوره انتظار جهت ارایه خدمات و از همان زمان دریافت کارت از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شوند.
  4. دفترچه دندانپزشکیویژه اعضای بنیان کارت طلائی که بعنوان پرونده پزشکی و تاریخچه معالجات انجام شده می‌باشد که دندانپزشک معالج درمانهای انجام شده را در آن درج می‌کند.
  5. دارندگان بیمه دندانپزشکی بنیان کارت می توانند از طریقسامانه تعیین نوبت از دندانپزشکان بنیان کارت بنام “دندونت” نسبت به تعیین نوبت از دندانپزشکان اقدام کنند. جهت دانلود اپلیکیشن (اندروید) تعیین نوبت بنیان کارت میتوانید اینجا کلیک کنید.
  6. دارندگانبنیان کارت در طول مدت عضویت میتوانند بصورت ۲۴ ساعته از خدمات واحد پشتیبانی شامل سوالات پزشکی و تعیین نوبت و انتقادات و پبشنهادات برخوردار شوند.

 

مجوزهای اخذ شده بنیان کارت

  1. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی به شماره:۶۸۶-۲۲/۰۸/۹۰
  2. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  3. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی همگاری با شرکت بیمه میهن (سهامی عام)
  4. بنیان کارت”دارای مجوز‌ رسمی از وزارت تعاون و کار و رفاه اجتماعی به شماره:۲۴۹۵۹-۱۸/۱۰/۹۰
  5. دارای مجوز نمایندگی از شرکتبیمه بین المللی سوئیس اسیست گلوبال دنتال(گروه ساجد)

 

تماس با بنبان کارت:       ۰۲۱۲۶۱۴۶۳۶۵-۰۲۱۲۶۱۴۶۳۵۶-۰۹۰۱۰۰۰۰۶۱۹-۰۹۱۲۰۹۲۵۰۱۰

آدرس دفتر مرکزی: تهران-خیابان شهید بهشتی- خیابان اندیشه-پلاک ۶۸-طبقه ۴

نشانی وب سایت:    https://bonyancard.com/

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.