مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

معرفی آرامگاه سعدی شیرازی
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

معرفی آرامگاه سعدی شیرازی

آرامگاه سعدی شیرازی یا سعدیه در ابتدا خانگاه (خانقاه) سعدی بوده که او سال‌های پایانی زندگیش را در آنجا گذراند و پس از فوت در همان جا دفن شد. این مکان در نزدیکی آرامگاه حافظ و در نزدیکی باغ ارم شیراز قرار دارد.

در قرن هفتم هجری شمسی شمس الدین محمد صاحب‌ دیوانی مقبره‌‌ای برای سعدی ساخت. در سال ۹۵۹ هجری شمسی به دستور یعقوب ذوالقدر حاکم فارس، خانقاه سعدی ویران شد و اثری از آن باقی نماند. در سال ۱۱۵۲ هجری شمسی به دستور کریم خان زند بنایی معروف به عمارت ملوکانه بر بالای مزار سعدی بنا کرد. چندین سال بعد در قسمت غربی این عمارت، شوریده شیرازی (فصیح الملک) شاعر نابینای شیرازی دفن شد.

آرامگاه سعدی در دوره قاجار (سال ۱۳۰۱ هجری شمسی) توسط فتحعلی ‌خان مرمت شد و چند سال بعد نیز حبیب‌ الله‌ خان قوام‌ الملک دستور تعمیر قسمتی از بنا را صادر کرد و مدیریت آن به سید زین العابدین چینی (حسینی نیک) سپرده شد.

بنایی که در زمان کریم خان ساخته شده بود تا سال ۱۳۲۷ هجری شمسی برپا بود اما در سال ۱۳۲۹ هجری شمسی توسط علی‌ اصغر حکمت، انجمن آثار ملی ایران، محسن فروغی و علی اکبر صادق، بنای قدیمی تخریب شد و بنای کنونی به جای آن ساخته شد.

 

ساختمان جدید آرامگاه سعدی
ساختمان جدید به سبک ایرانی ساخته شده است که دارای ۸ ستون سنگی به رنگ قهوه‌ای که در جلوی مقبره قرار دارند و بنای اصلی با سنگ سفید و کاشی کاری ساخته شده است. بنای آرامگاه سعدی شیرازی از بیرون به شکل مکعبی است اما در داخل هشت ضلعی با دیوارهایی از جنس مرمر و گنبدی لاجوردی می‌باشد.

زیر بنای اصلی آرامگاه سعدی شیرازی حدود ۲۵۷ متر مربع می‌باشد. ساختمان اصلی آرامگاه سعدی شیرازی شامل دو ایوان عمود بر هم می‌باشد که مزار سعدی در زاویه این دو ایوان قرار گرفته است. بر روی آرامگاه سعدی گنبدی از کاشی‌‌هایی به رنگ فیروزه‌ ساخته شده است.

سنگ‌های پایه‌های بنا سیاه رنگ است و ستون‌‌ها و جلوی ایوان از سنگ گرانتیت قرمز ساخته شده‌اند. نمای خارجی آرامگاه سعدی از سنگ تراورتن و نمای داخلی آن از سنگ مرمر است.

سنگ مزار سعدی در وسط عمارتی هشت ضلعی قرار دارد و سقف آن با کاشی‌هایی به رنگ فیروزه‌ای تزیین شده‌ است. در هفت ضلع ساختمان هفت کتیبه قرار دارد که متن‌های کتیبه‌ها از گلستان، بوستان، قصاید، بدایع و طیبات سعدی انتخاب گردیده و به خط «ابراهیم بوذری» نوشته شده‌‌اند. متن یک کتیبه دیگر از «علی اصغر حکمت» می‌باشد که در مورد چگونگی ساخت بقعه توضیحاتی داده است.

سنگ مزار سعدی

بنا در سمت چپ به ایوانی متصل می‌‌شود که دارای هفت طاق می‌باشد که به آرامگاه شوریده شیرازی متصل می‌‌شود. این آرامگاه در یک اتاق قرار دارد و کتیبه‌‌ای بر سر در آن است که شاعر را معرفی می‌‌کند و شعری از شوریده شیرازی بر کاشی‌هایی بر روی دیوار نوشته شده ‌است.

قطعه‌هایی از کتیبه سنگی مربوط به سر در آرامگاه که متعلق به زمان کریم خان زند بوده، در اثر سانحه‌‌ای در قدیم شکسته شده که هم اکنون در درون آرامگاه نگه‌داری می‌شود.

محوطه آرامگاه سعدی به سبک ایرانی گل کاری، درختکاری و باغچه‌بندی شده‌ است. در وسط حیاط دو حوض مستطیل شکل با جهت شمالیجنوبی در دو طرف محوطه آرامگاه قرار دارند و حوض دیگری در جهت شرقیغربی در مقابل ایوان اصلی بنا واقع شده ‌است.

محوطه آرامگاه سعدی

حوض سکه
در جلوی ایوان حوضی قرار دارد که در آن سکه به نشان گرفتن حاجت می‌اندازند.

 

قنات
در عمق ده متری آرامگاه قناتی وجود دارد که آب آن دارای مواد گوگردی و جیوه می‌‌باشد. آب این قنات که در زیر زمین جریان دارد به درون حوض ماهی می‌ریزد.

 

حوض ماهی در آرامگاه سعدی

این حوض در سمت چپ آرامگاه سعدی شیرازی قرار دارد. شکل آن به شکل هشت ضلعی است و زیربنایی در حدود ۳۰/۲۵ مترمربع دارد و با ۲۸ پله به صحن آرامگاه وصل می‌شود. مشهور است که سعدی نزدیک زاویه خود، حوضچه‌هایی از سنگ مرمر ساخته بوده که آب در آن‌ها جریان داشته‌ است. شستشو در این آب خصوصاً در شب چهارشنبه‌سوری، از معتقدات مردم شیراز بوده‌ است.

سقف حوض ماهی

کاشی کاری‌‌های داخل حوض ماهی که به سبک عمده سلجوقی است، در سال ۱۳۷۲ توسط استاد کاشی‌کار «تیرانداز» طراحی شده و توسط میراث فرهنگی اجرا گردیده‌ است. بالای حوض ماهی یک نورگیر به شکل هشت ضلعی و دو نورگیر چهار ضلعی در طرفین آن قرار دارد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



ارائه خدمات احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

 

ارائه خدمات احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

با توجه به وضعیت تحریمی حاکم بر کشور و اهمیت استفاده از خدمات برون مرزی امروز تصمیم گرفتیم به معرفی مجموعه صرافر / SARAFER یکی از بهترین مراجع ارائه خدمات وریفای ، فریلنسری و اکانت های بین المللی همچون وریفای ، رفع بلاک بایننس ، یا بعبارتی رفع مسدودیت بایننس ، یا بعبارتی خدمات جامع وریفای حساب و یا خدمات احراز هویت و ... که شامل بیش از 1200 اکانت در این مجموعه میباشد بپردازیم .

از طرفی در ادامه به موضوع افتتاح حساب در سایر سایت های جهانی  ، بین المللی و فریلنسری و رفع مشکل مسدود شدن بایننس ، وریفای بایننس ، وریفای حساب بین المللی و .... خواهیم پرداخت ، برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید .

وریفای و احراز هویت حساب و یا رفع مسدودی حساب و اکانت های برون مرزی و جهانی همچون وریفای و رفع انسداد بایننس از جمله مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی میتوان در این حوزه به کاربران داخل کشور ارائه داد و با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است انجام فراید وریفای حساب و اکانت های بین المللی ، رفع انسداد حساب و ..خود را به یک مرکز معتبر و شناخته شده واگذار نمایید .

اگر شما یک فریلنسر هستید یا اگر  و میخواهید در سایت های فریلنسری و خودمختار و .... کسب درامد اینترنتی خارجی و برون مرزی بدون مشکل فعالیت کنید و درامد ارزی کسب کنید ، مجموعه    sarafer درکنار شما خواهد بود.  این مجموعه به شما تمام آنچه که برای فعالیت در سایت های فریلنسری و اکانت های خارجی و ارزی نیاز دارید را ارائه می دهد .

همچنین اگر شما به دنبال درآمد دلاری و کسب درآمد از اکانتهایی همچون  یوتیوب ، بایننس ، فریلنسرینگ و ... هستید یکی از بهترین روش ها اکانت وریفای شده است ،. ساخت و ایجاد اکانت های وریفای شده یک راه مطمئن کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است یعنی شما تنها با انجام خدمات مورد نظر به دلار کسب درآمد می نمایید مثال بارز این موضوع کسب درامد پیودی پای از اکانت یوتیوب می باشد.

کلیه علاقه مندان و متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ مشاوره میتوانید به سایت رسمی مجموعه صرافر  مراجعه نمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین موسسه حقوقی و مهاجرتی کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

 

معرفی بهترین موسسه حقوقی و مهاجرتی کشور

امروز قصد داریم به معرفی موسسه ثبتا بعنوان بهترین موسسه حقوقی ، بهترین مرکز افتتاح حساب بین المللی و بهترین موسسه ثبت شرکت ، گرفتن ویزا ، امور مهاجرتی در کشور بپردازیم ... ، با توجه به اهمیت این موضوع  امروز به سراغ یکی از بهترین موسسه مهاجرتی و امور ثبتی بین الملل در کشور رفته و به بررسی این موضوع میپردازیم .

موسسه حقوقی ، مهاجرتی و ثبتی sabtta

یکی از حوزه های فوق العاده تخصصی در دنیا میتوان به امور حقوقی ، مهاجرتی ، ثبتی در سطح بین الملل اشاره نمود ، موسسه بین المللی ثبتا بعنوان یکی از بهترین موسسات و با سابقه ترین مراکز امور ثبتی و حقوقی در کشور شناخته میشود که امروزه بالغ بر 60 نمایندگی فعال در بیش از 60 کشور داشته و بعنوان یکی از گسترده ترین شبکه های حقوقی بین المللی در دنیا بشمار می آید .

موسسه ثبتا از بدو تاسیس تا کنون توانسته بیش از 200 هزار پرونده ثبتی و حقوقی و مهاجرتی به ثبت برساند ، این موسسه توانایی آن را داشته که بواسطه پشتوانه سوابق درخشان و قدمت 30 ساله خود برترین خدمات را در حوزه امور حقوقی بین الملل ، امور ثبت شرکت خارجی ، اخذ ویزا ، امور سرمایه گذاری خارجی ، امور بورسیه شغلی و تحصیلی ، امور مهاجرت و اخذ اقامت و ... ارائه نماید .

کلیه متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانند به ادرس رسمی موسسه و یا نشانی اینترنتی sabtta.com مراجعه نمایند

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین آموزشگاه ارایشگری بانوان در کشور
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

 

معرفی بهترین آموزشگاه ارایشگری بانوان در کشور

سلام اگر می خواهید در یک اموزشگاه ارایشگری خوب با کلاس های تخصصی و آکادمیک زیر نظر اساتید مجرب بین المللی شرکت کنید تا بتوانید مدرک تخصصی و معتبر را در زمینه های اموزش رنگ مو ، آموزش کار با مواد ، اموزش کوتاهی مو ، اموزش کراتین مو و .... دریافت نمایید پیشنهاد ما یکی از بهترین آموزشگاه های بین المللی در زمینه آرایش و زیبایی است. در ادامه با ما همراه باشید تا با بهترین آموزشگاه آرایشگری آشنا شوید.

آکادمی بین المللی عریس در سال 1999 میلادی تحت عنوان موسسه آموزش عالی بین المللی و چند ملیتی با هدف تعلیم و تربیت هنرجویان در حوزه آرایشی و زیبایی تاسیس و پایه گذاری شده است.

عریس با استفاده از اساتید متخصص و حرفه ای به همراه روش ها و متد های آموزشی جدید، نامی آشنا و خوش آوازه در حوزه آموزش هنرجویان برای خود به ارمغان آورده است. برخورداری از شعب و نمایندگی های فعال در 9 کشور امکان برگزاری کلاس های آموزشی با شرایط کاملا مناسب برای دانش آموختگان فراهم کرده است. بدین صورت افرادی که علاقه مند به فراگیری دوره تخصصی اموزش ارایشگری می باشند می توانند در بهترین آموزشگاه ارایشگری به صورت داخلی یا خارجی شرکت کنند.

در این موسه امکان برگزاری کلاس های آموزشی در کشور های ترکیه ، ایران ، امارات متحده عربی ، روسیه ، مالزی ، آلمان ، برزیل ، کانادا و استرالیا دست افراد را در انتخاب برای کسب دانش در حوزه آرایشی باز گذاشته به صورتی که افراد مقیم خارج از کشور و یا داخل کشور نیز می توانند از امکانات و آموزش های فوق العاده عریس بهره مند شوند. با توجه به وجود بسیاری از آموزشگاه های زیبایی که معیار های مختلف خود برای آموزش را دارا می باشند.

آموزشگاه عریس با ارائه سرفصل های مخصوص برای کلیه سطوح خیال افراد را از کیفیت آموزش ها راحت کرده است. بدین معنی با ارائه سطح (توکن) سطح مبتدی تا پیشرفته، کلیه آموزش ها از صفر تا صد ارائه می شوند و نگرانی هنرجویان از جهت عدم آشنایی با نکات ابتدایی رفع می شود. سطح تکمیلی بهترین آموزشگاه مناسب افرادی می باشد که خواستار تکمیل و به روزرسانی اطلاعات خود در زمینه آموزش ارایشگری هستند در نهایت سطح مربیگری که با آموزش مباحث و سرفصل های تکمیلی در سطوح پیشرفته و تخصصی مدرک معتبر بین المللی ارائه می شود. کلیه کلاس های آموزشی این مجموعه بطور منظم هر ماه اجرا  می شود.

کلیه متقاضیان و علاقه مندان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به آدرس سایت رسمی اکادمی عریس به نشانی academy-eris.com   مراجعه نمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 28 خرداد 1400

طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز

طراحی سایت در شیراز | اموزش طراحی وب سایت در شیراز | اموزش سئو در شیراز از جمله خدماتی است که ما سالیانه زیادی است به مشتریان عزیز ارائه میدهیم. بسیاری از صاحبان کسب و کار ها دوست دارن سایت خود را ، خودشون طراحی کنند و در مقایل عده ایی مایل هستند که این کار را به یک طراح بسپارن . ما با اشراف کامل بر موارد تخصصی طراحی سایت و همچنین اموزش این امر میتوانیم شما را در جهت تحقق اهداف خود یاری کنیم.

 

اموزش طراحی سایت در شیراز

یادگیری و فهمیدن علم طراحی سایت میتواند زندگی شما را متحول کند . یکی از مشاغل بسیار پر درامد طراحی سایت است. بسیاری فکر میکنند که طراحی سایت فقط کدنویسی است . در صورتی که اینطور نیست !!! ما به شما یاد خواهیم داد که یک سایت حرفه ایی را بدون حتی یک خط کدنویسی طراحی کنید و از طریق ان ماهانه میلیون ها تومان کسب درامد کنید .

 

اموزش سئو در شیراز

فرض کنید شما یک وب سایت خیلی حرفه ایی و کاملی دارید . اگر کاربران و مشتریان سایت شما  نبینند و شما را پیدا نکنند عملا این سایت برای شما هیچ ثمری نخواهد داشت . بعد از اینکه سایت خود را راه اندازی و محتوا گذاری کردید حال نوبت به ان میرسد که در جهت افزایش رتبه سایت در موتور های جستوجو مثل گوگل تلاش کنید تا سایتتون در عبارت کلیدی مختلف به رتبه های نخست گوگل بیاید .

 

سئو چیست ؟

بطور کلی به مجموعه کار هایی که برای افزایش رتبه سایت انجام میدهیم سئو میگویند. سئو شامل دو بخش سئو داخلی و سئو خارجی میشود. و انجام این فرایند ها از سه روش سئو کلاه سفید ، سئو کلاه خاکستری و سئو کلاه سیاه انجام میشود.

 

طراحی سایت در شیراز

شاید شما هم جزء کسانی باشید که دوست دارید طراح سایتون در شهر خودتون باشد.طراحی سایت در شیراز یکی از خدمات گروه طراحی رویال سایت میباشد.گسترش و رونق بخشیدن به کسب و کار خود را به ما بسپارید.

طراحی انواع وب سایت ها

طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شیراز

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  این امکان را به شما میدهید که بصورت نامحدود محصولات خود را ایجاد کنید و از طریق درگاه های پرداخت انلاین متصل به سایت،عملیات پرداخت و ثبت سفارش را بصورت حرفه ایی داشته باشید. به راحتی بر روی موجودی محصولات خود مدیریت داشته باشید و همه چیز را به سایت بسپارید .

 

طراحی وب سایت شرکتی در شیراز

طراحی وب سایت شرکتی در نمونه و قالب های متعددی انجام میشود. مدیران شرکت ها و موسسه ها میتوانند با سفارش سایت شرکتی تمامی اطلاعات تماس و.. همچنین نمونه کارها، توضیحات کامل در مورد خدمات یا کالا ،عکس ،فیلم،پادکست های مورد نیاز را در سایت خود قرار دهند.البته سایت شرکتی طبق نظر شما و با امکانات مورد نظر شما طراحی و اجرا میشود.

 

طراحی سایت پزشکی در شیراز

یکی دیگر از خـدمات و طراحی سایت های قابل ارائه گروه طراحی رویال سایت سایت طراحی سایت پزشکی  میباشد. با یک سایت پزشکی با امکانات کامل میتوانید به شهرت خود بیفزایید.همچنین میتوانید امکان نوبت دهی انلاین و اینترنتی را راه اندازی کنید. ودیگر وقت خود را برای نوبت دهی هدر ندهید.تمامی خدمات خود را در سایت به معرض نمایش بازدیدکنندگان بگذارید.

 

طراحی سایت ارسال آگهی مشابه دیوار

با طراحی سایت ارسال آگهی | مشابه دیوار با ماهیت ارسال اگهی برای خود یک کسب و کار راه اندازی کنید.میتوانید ارسال اگهی را در دسته بندی های مورد نظر پولی کنید همچنین بابت تمدید یا نردبان یا ویژه کردن اگهی از کاربر پول دریافت کنید. به همین راحتی به کسب درامد بپردازید.

 

طراحی سایت املاکی در شیراز

با طراحی سایت املاک میتوانید تمامی املاک خود را در سایت برای فروش یا اجاره قرار دهید. همچنین این امکان وجود دارد که کاربران ملک خود را در سایت شما برای فروش یا اجاره آگهی کنند.

 

طراحی سایت فروشگاه فایل

با طراحی سایت فروش فایل | ساخت فروشگاه فایل به راحتی فایل های خود و دوره های اموزشی خود را در سرتاسر ایران بفروشید و کسب درامد خود را ارتقاع دهید.هر فایلی که داشته باشید (عکس -اهنگ-فیلم -نرم افزار و..) را میتوانید به راحتی بفروشید و کسب درامد کنید.

 

 

سخن اخر..

در پایان از اینکه وقت گران بهای خود را به خواندن این مقاله اختصاص دادید سپاسگزاریم . و در صورتی که نیاز به طراحی سایت ، هاست سی پنل ارزان ، هاست وردپرس ارزان داشتید حتما سری به سایت رویال سایت بزنید .

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.