مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 19 تير 1400

نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز 

 

اگر به دنبال تعمیرات لوازم خانگی در شیراز هستید حتما این مطلب را تا آخر مطالعه کنید. بسیاری از افراد در یافتن منبع معتبر برای تعمیرات لوازم خانگی در شیراز دچار مشکل می شوند. در این مطلب قصد داریم شما را راهنمایی کنیم پس همراه ما باشید.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و پیاده سازی سایت های معتبر در زمینه های مختلف یافتن و جستجوی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز و نمایندگی لوازم خانگی کار چندان سختی نیست. به عنوان مثال نمایندگی بوش در شیراز با راه اندازی سایت مخصوص به خود تمام خدمات ارائه دهنده خود را به افراد معرفی می کند.

در واقع افراد با مراجعه به سایت های نمایندگی ها می توانند از سابقه فعالیت نمایندگی و نوع خدمات دهی آنان مطلع شوند.

نمایندگی لباسشویی در شیراز

وظایف تعمیرات لوازم خانگی در شیراز

کارشناسان و متخصصات تعمیرات لوازم خانگی در شیراز به عنوان فرد پشتیبان به صورت شبانه روزی در خدمت رسانی به مشتریان آماده هستند. کیفیت قطعات جایگزین هنگام تعمیرات از فاکتورهای مهم یک نمایندگی خوب محسوب می شود. با مطالعه محتوای درون سایت نمایندگی ها می توان از تمام خدمات رسانی های آن نمایندگی مطلع شد

علاوه بر سایت نمایندگی ها عده ای به راه اندازی وب سایت های معرفی نمایندگی ها می پردازند. یعنی سایت معرفی تعمیرات لوازم خانگی در شیراز موظف به معرفی تمام تعمیرگاه های لوازم خانگی موجود در شیراز است. از طریق این سایت ها می توان تمام نمایندگی ها و تعمیرات لوازم خانگی را پیدا کرد و با مقایسه خدمات و هزینه تعمیرات یکی از گزینه ها را انتخاب نمایند.

شما می توانید آدرس تعمیرات لوازم خانگی همچون یخچال، پنکه،لباسشویی  را از سایت های معرفی کننده پیدا کنید و نزدیک ترین آدرس به آدرس منزل و یا کسب و کارتان را انتخاب کنید. به  راحتی می توانید با مراجعه به پروفایل تعمیرات لوازم خانگی از خدمات دهی آنان آگاه شوید.

حتی گاهی ممکن است نام تعمیرات لوازم خانگی خاصی را از دوست و یا آشنای خود شنیده باشید به راحتی با جتسجو در سایت های معرفی کننده می توانید به شماره تلفن و آدرس آن تعمیرگاه دسترسی پیدا کنید.

نمایندگی لباسشویی در شیراز را چگونه بیابیم؟

نمایندگی لباسشویی در شیراز یک صفحه اختصاصی در سایت های معرفی کننده تعمیرات لوازم خانگی در شیراز ایجاد می کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی به اطلاعات نمایندگی دسترسی پیدا کنند. تمام خدمات دهی، هزینه های تعمیرات و تخفیفات را در صفحه خود درج می کنند تا مشتری از آن ها مطلع شوند.

در مورد  نمایندگی بوش در شیراز چه می دانید؟

بوش یکی از برندهای معتبر در سراسر جهان است که انواع لوازم خانگی همچون یخچال، ظرفشویی، ماشین لباسشویی، مایکروفر، ساید بای ساید و مایکروویو را تولید و به بازار عرضه می کند. لوازم خانگی ذکر شده از اصلی ترین لوازم مورد نیاز هر خانه است . بوش تمام لوازم خانگی همچون اتو، غذاساز، ساندویچ ساز و دیگر لوازم خانگی را تولید می کند. این برند بسیار معتبر بوده و بین مردم شناخته شده است.

لوازم خانگی بوش مانند تمام دیگر لوازم خانگی احتمال خراب شدنشان  وجود دارد به همین دلیل نمایندگی بوش جهت تعمیرات لوازم خانگی در شیراز مشغول به فعالیت است. نمایندگی بوش در شیراز پشتیبانی قوی داشته و آماده خدمت رسانی به عموم مردم است. خدمات رسانی نمایندگی بوش بالا است و افراد می توانند با خیال راحت به آنان اعتماد کنند. متخصصان تعمیر لوازم خانگی با دقت و درایت کافی در زمینه تعمیرات کوشش می کنند.

نمایندگی لباسشویی در شیراز

 

تعمیر لوازم خانگی از طریق نمایندگی های بوش چه مزایایی دارد ؟

اصلی ترین لوازم خانگی همچون یخچال، لباسشویی و ظرفشویی از لحاظ سنگینی و بزرگی نسبت به دیگر لوازم خانگی بزرگتر و سنگین تر هستند بنابراین جا به جایی این لوازم جهت تعمیرات کار سختی است. نمایندگی بوش این مشکل را برطرف ساخته است. در واقع افراد کاربلد جهت تعمیر لوازم خانگی به محل مورد نظر مراجعه می کنند و تعمیرات را در همان محل انجام می دهند.

متخصصان در زمینه تعمیرات لوازم خانگی به دلیل حرفه ای بودنشان بسیار سریع تعمیرات لازم را انجام می دهند . در واقع با تماس به موقع با نمایندگی لوازم خانگی بوش افراد به سرعت در محل حاضر شده و در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات لوازم خانگی را انجام می دهند.

پس از تماس با نمایندگی افراد زمان تقریبی لازم برای تعمیرات وسیله مورد نیاز را با شما هماهنگ می کند. در واقع بدون هماهنگی هیچ کاری صورت نمی گیرد.

کیفیت و سرعت کار پشتیبان های کاربلد نمایندگی لوازم خانگی در شیراز از مهم ترین ویژگی های مثبت آنان است .

 

آیا تماس و مراجعه به نمایندگی لوازم خانگی در شیراز تاثیری در هزینه تعمیرات دارد؟

در صورت خراب شدن هر یک از لوازم خانگی شما می توانید با نمایندگی لوازم خانگی در شیراز تماس بگیرید. کارشناس مربوطه پس از دریافت توضیحات لازم از شما به ارزیابی در مورد مشکل وسیله شما می پردازد. کارشناسان و تعمیرکاران در زمان محاسبه هزینه تعمیر و ایاب ذهاب و همچنین محاسبه هزینه قطعات به کار گرفته ملاحظه مشتریان را می کنند و تخفیفات لازم اعمال می شود.

نمایندگی لباسشویی در شیراز

 

یافتن  نمایندگی یخچال در شیراز

یخچال یکی از لوازم خانگی ضروری و لازم برای هر منزل محسوب می شود. بنابراین در صورت خرابی یخچال افراد با مشکل جدی رو به رو می شوند و تمایل دارند در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار حرفه ای مشکل یخچال آنان را برطرف سازد. در جهت یافتن نمایندگی یخچال در شیراز چه اقدامی نیاز است؟

اگر شما یخچالتان دچار خرابی شد کافی است به سایت های معرفی کننده تعمیرگاه ها مراجعه کنید. در چنین سایت هایی ابتدا شهر مورد نظر خود را انتخاب می کنید سپس چندین سوال در مورد مشکل یخچال، از شما پرسیده می شود. پس از پاسخ دادن به سوالات افراد متخصص حدود هزینه را به شما اعلام می کنند.  به عنوان مثال از شما مدل نام و مدل یخچال و مشکل یخچال از شما پرسیده می شود. شما با ارائه توضیحات لازم می توانید هزینه حدودی را بدانید و در صورت تمایل تعمیرکار درخواست کنید. در واقع  راه اندازی چنین سایت هایی بسیار به افراد کمک کرده تا بتوانند به صورت آنلاین از هزینه تعمیر لوازم خانگی خود مطلع شوند. همچنین در سریع ترین زمان ممکن تعمیرکار حرفه ای به منزلشان می رود.

نمایندگی لباسشویی در شیراز

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



شرکت طراحی سایت آراد صابر | فروش قالب و افزونه وردپرس
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 19 تير 1400

          شرکت طراحی سایت آراد صابر | فروش قالب و افزونه وردپرس

شرکت طراحی سایت آراد صابر زیر مجموعه هلدینگ آراد صابر که سه سال در حوزه طراحی سایت های شخصی، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت چند منظوره، طراحی سایت های وردپرسی، تولید محتوا و سئو حرفه ای، فروش قالب و افزونه وردپرس، فروش هاست و دامین با سرور خارجی فعالیت می کند. شرکت طراحی سایت آراد صابر از یک تیم حرفه ای و تخصصی تشکیل شده است که هر کدام از اعضای تیم سابقه چندین ساله در زمینه طراحی سایت و برنامه نویسی دارند و هرکدام متخصص وردپرس هستند.

تیم آراد صابر می تواند برای هر کسب و کاری سایت وردپرس با  آخرین متد روز با زیباترین دیزاین و گرافیک مطابق با سلیقه مشتری طراحی کند. تیم طراحی سایت آراد صابر قالب وردپرس مناسب کسب و کار شما را به صورت کاملا اورجینال از سایت معتبر تم فارست خریداری کرده و آن را کاملا فارسی سازی و راست چین کرده و در اختیار شما قرار می دهد. ویژگی قالب های اورجینال خریداری شده از سایت تم فارست بهینه بودن، واکنشگرایی و بدون باگ و مشکل بودن است.

تیم آراد صابر متشکل از یک گروه کدنویس، گرافیک کار، تولید کننده محتوا، متخصص سئو و مسئول فنی است که در زمینه طراحی صفر تا صد سایت، تولید محتوا، سئو حرفه ای و بهینه، ادمین و پشتیبان سایت، ادمین اینستاگرام، تولید تیزر و موشن گرافی، طراحی گرافیک، طراحی لوگو، تهیه بک لینک و رپورتاژ قوی فعالیت می کند.

تمامی قالب های وردپرس ما به همراه بسته نصبی آسان در اختیار مشتریان قرار می گیرد تا در صورت نیاز خود مشتری پشتیبانی سایت خود را برعهده بگیرد.

تمامی قالب وردپرس ارائه شده بدون محدودیت می باشد و مجهز به یک پنل تنظیمات قدرتمند فارسی شده است که با استفاده از آن به راحتی میتوانید تمامی صفحات را سفارشی سازی کنید و به دلخواه خود تغییر دهید. شما بدون نیاز به دانش کد نویسی و تنها با کشیدن و رها کردن می توانید صفحات مورد نیاز خود را بسازید و شخصی سازی کنید.

تمامی قالب ها با کدنویسی دقیق و استاندارد کاملا بهینه و واکنشگرا طراحی شده است که سرعت بسیار بالایی دارد، سرعت برای موتور های جستجوگر گوگل بسیار اهمیت دارد و هرچه سایت شما بهینه تر باشد و سرعت بالایی داشته باشد امتیاز بالایی می گیرید و جایگاه شما در صفحات بالای گوگل قرار میگیرد.

تمامی قالب ها چندین دموی مختلف و زیبا دارد که شما می توانید بر اساس نیاز و سلیقه خود هرکدام را که خواستید تنها با یک کلیک درون ریزی کنید و شروع به تولیئ محتوا برای محصولات و خدمات خود کنید.

قالب های اورجینال وردپرس و آپدیت شده مناسب کسب و کارهایی از قبیل: سایت فروشگاهی، سوپر مارکت، فروشگاه لباس، لوازم ورزشی، باشگاه ورزشی، سایت های مجله ای و خبری، حوزه وکالت، سایت های آموزشی، شرکت ها، موسسات، آموزشگاه ها، استارت آپ ها، فعالیت های حوزه فناوری دیجیتال، کسب و کار حوزه دیجیتال مارکتینگ، فروشگاه های لوازم خانگی، فروشگاه موبایل، فروشگاه کامپیوتر و هر کسب کار دیگری است.

برای مشاهده تمامی دمو ها و جزئیات قالب ها اینجا کلیک کنید.

ویژگی قالب ها و افزونه های موجود در سایت زرد وردپرس زیر مجموعه هلدینگ آراد صابر

  • خریداری شده به صورت اورجینال از سایت تم فارست
  • فارسی سازی شده و تماما راست چین توسط تیم زرد وردپرس
  • دارای بسته نصب آسان در داخل فایل
  • کنترل پنل تنطیمات فارسی با رابط کاربری آسان
  • سازگار با افزونه صفحه ساز قدرتمند المنتور
  • سازگار با افزونه ووکامرس و تمامی پلاگین های مربوطه
  • سازگار با افزونه چند زبانه کردن WPML
  • سازگار با افزونه یاست سئو 
  • سازگار با افزونه فرم تماس 7
  • کاملا ریسپانسیو و واکنشگرا و موبایل فرندلی
  • بهینه سازی شده با سرعت بسیار بالا
  • قابلیت درون ریزی دمو با یک کلیک
  • قابلیت پشتیبانی از فونت های بسیار
  • قابلیت پشتیبانی از تمامی فونت های ایرانی
  •  قابلیت طراحی مگامنو و اعمال تغییرات در آن
  • قابلیت طراحی هدر و فوتر و صفحه های دلخواه
  • قابلیت نصب سایدبار به تعداد دلخواه
  • قابلیت فعال کردن سرچ زنده ایجکس
  • قابلیت لینک دهی به شبکه های اجتماعی در هدر و فوتر
  • قابلیت فروش محصولات فیزیکی و محصولات مجازی
  • قابلیت فروش دوره ها، و آموزش های ویدیویی
  • قابلیت نمایش دیدگاه و نظرسنجی در آخر هر نوشته
  • قابلیت نمایش مطالب سایت با سبک های متفاوت
  • قابلیت امتیازدهی به مطالب سایت توسط کاربر
  • قابلیت اتصال به درگاه های بانکی ایران و خارج از کشور
  • ساخته شده با HTML و CSS و JS
  • سازگار با تمام مرورگرها گوگل کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر
  • امکان درج قیمت ویژه برای حراج محصول
  • امکان ایجاد کد های تخفیف
  • امکان تعریف ویژگی های محصول
  • امکان فروش محصولات فیزیکی و مجازی
  • امکان فعال سازی حالت کاتالوگ برای تمامی محصولات
  • صفحه 404 و آفلاین سفارشی و اختصاصی
  • پشتیبانی 24 ساعته تیم زرد وردپرس
  • سازگار با آخرین نسخه وردپرس

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نماینده فروش محصولات شل در ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 19 تير 1400

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل یک شرکت چند ملیتی است که به عنوان بزرگترین شرکت نفتی اروپا شناخته می شود. شهر لاهه هلند میزبان ساختمان مرکزی این شرکت است و ادارات و دفاتر مهم آن در شهر لندن قرار دارند. شرکت شل حاصل ادغام دو شرکت هلندی و بریتانیایی به نام های شل و رویال داچ می باشد که در سال ۱۹۰۷ اتفاق افتاد و موجب شد تا نام رویال داچ شل برای آن انتخاب گردد. امروزه این شرکت تنها به نام شل شناخته می شود و اعتبار زیادی در سطح جهان دارد. نماینده فروش محصولات شل در ایران در گذشته به صورت رسمی در اختیار چندین شرکت مختلف بوده که اکنون دیگر نیست.

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

شرکت شل در زمینه پالایش و توزیع فراورده های نفتی و اکتشاف و استخراج نفت فعالیت دارد. همچنین به تازگی برنامه هایی را برای تولید انرژی پاک از طریق باد، نور خورشید و هیدروژن دنبال می کند. امروزه شرکت شل با کیفیت ترین و پرمصرف ترین روغن موتورهای جهان را تولید می نماید و از شرکت های بزرگ تولید کننده انواع روانکار محسوب می شود. روغن ها و گریس های تولیدی این شرکت بر اساس بالاترین و بروزترین استانداردهای روز دنیا ساخته می شوند و کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف دارند. در حال حاضر نمایندگی شل در هر نقطه از جهان در دسترس مشتریان قرار دارد و انواع محصولات روانکار را برای مصارف مختلف به آن ها عرضه می کند.

 

 

چرا روغن موتور شل طرفداران زیادی دارد؟

 

برندهای مختلفی از روغن موتور در بازار وجود دارد اما در بین آن ها روغن موتور شل طرفداران خاص خود را دارد. دلیل این محبوبیت به کیفیت محصولات و اعتبار شرکت شل باز می گردد. روغن موتورهای شل میزان گرانروی بسیار خوبی دارند، همچنین وقتی در موتور خودروهای سبک و سنگین مورد استفاده قرار می گیرند، سطح اصطکاک را به پایین ترین حد می رسانند و همین خاصیت موجب کاهش ساییدگی قطعات مختلف موتور می شود. از طرف دیگر مواد بکار رفته در تولید روغن موتورهای شل به بهینه سازی کارکرد موتور کمک می کند، مانع از زنگ زدگی و خوردگی بخش های مختلف آن می شود و بخش میانی سیلندر و پیستون را به طور کامل آب بندی می نماید. انواع روغن موتور شل در نمایندگی روغن و گریس این شرکت عرضه می گردند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

ویژگی های منحصر بفرد گریس شل چیست؟

 

گریس شل یکی از بهترین و شناخته شده ترین محصولات این شرکت است که از درجه کیفی بالایی برخوردار می باشد. گریس شل قادر است تا به خوبی اصطکاک بین سطوح مختلف را کاهش دهد و ضمن جذب رسوبات و ذرات معلق، از فرسایش دستگاه یا قطعه ای که در آن استفاده شده جلوگیری کند. گریس های شل درجات متنوعی دارد و در انواع صابون های لیتیوم، آلومینیوم، کلسیم، سدیم و ... تولید می شود. از ویژگی های منحصر بفرد گریس های این شرکت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

  • مقاومت ارتعاشی و برشی بالا
  • مقاومت زیاد در برابر اکسیداسیون
  • افزایش راندمان گیربکس
  • حفاظت از قطعات در برابر فرسایش و خوردگی
  • طول عمر زیاد

 

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران چه شرکتی است؟

 

با توجه به تحریم هایی که در سال های اخیر متوجه ایران بوده، بسیاری از شرکت های بزرگ در ایران به صورت رسمی فعالیت ندارند و محصولات آن ها به صورت غیر رسمی وارد کشور می شود. شرکت شل نیز از این قاعده مستثنی نیست و نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی فعالیت نمی کند. اما در این میان افرادی هستند که از این شرایط سو استفاده می کنند و از طریق عرضه محصولات تقلبی شل اقدام به کلاهبرداری می نمایند. بنابراین بهتر است برای خرید محصولات اورجینال شل به سراغ شرکت های معتبر و با سابقه بروید. این شرکت ها با استفاده از شهرت خود و از طریق واسطه های خارجی محصولات شل را وارد ایران نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

نماینده فروش محصولات شل در ایران

 

آیا کیفیت محصولات کلوبر از شل بهتر است؟

 

یکی از شرکت های خوش سابقه تولید کننده انواع روانکار اعم از روغن موتور و گریس، شرکت کلوبر است. این شرکت که در آلمان قرار دارد، روغن صنعتی بسیاری از کارخانجات بزرگ دنیا را تامین می نماید. البته این شرکت در مقابل شرکت شل از شهرت کمتری برخوردار است، ولی کیفیت محصولات آن با محصولات شرکت شل رقابت می کند. در حال حاضر شرکت کلوبر بیش از ۲۰۰۰ محصول تخصصی دارد که هر یک از آن ها در بخش های خاصی از صنعت استفاده می شوند.

 

گریس کلوبر یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که به دلیل کیفیت بالا و ویژگی های منحصر بفرد، به فروش بالایی در سطح جهانی دست یافته است. از ویژگی های گریس کلوبر می توان به جلوگیری از خوردگی و سایش قطعات، جذب آلودگی ها، کاهش فوق العاده اصطکاک سطوح و جلوگیری از نفوذ رطوبت و آب اشاره کرد. نمایندگی کلوبر در ایران کلیه محصولات این شرکت در اختیار افراد، کارخانه ها و شرکت های مختلف قرار می دهد. قیمت محصولات کلوبر در مقایسه با شل مناسب تر است اما از نظر کیفیت برابری می کند و در پاره ای موارد کیفیت بهتری دارد.

 

 

کلام آخر

 

در این مقاله تلاش کردیم تا شما را با تاریخچه و محصولات برند شل آشنا کنیم. این برند اروپایی محصولات روانکار متنوعی دارد و اخیرا در صنعت انرژی های تجدید پذیر سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داده است. محصولات این شرکت با بالاترین درجه کیفی تولید می شوند و به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارند می توانند عملکرد موتورها و دستگاه هایی که در آن ها استفاده می شوند را تا حد زیادی بهبود دهند. در مقایسه محصولات کلوبر و شل دریافتیم که هر دوی این شرکت ها دارای محصولات باکیفیت هستند، اما شهرت شرکت شل به خاطر سابقه زیادی که در این زمینه دارد از کلوبر بیشتر است. همچنین گفتیم که به دلیل تحریم ها، نماینده فروش محصولات شل در ایران به صورت رسمی وجود ندارد.

 

شرکت پارس شایان یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های بازرگانی است که سال هاست در زمینه پخش و فروش انواع روانکار شامل روغن موتور، روغن های صنعتی، گریس و … در سراسر ایران فعالیت می کند. این شرکت افتخار دارد که محصولات خود را به صورت اورجینال از بزرگترین برندهای مطرح دنیا مانند شل، توتال، کلوبر، موبیل و … تهیه کرده و با مناسب ترین قیمت عرضه می نماید. برای اطلاع از شرایط استثنایی فروش انواع روانکار با کارشناسان این شرکت تماس بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

بهترین قالیشویی مشهد کجاست؟

بهترین قالیشویی مشهد

قالیشویی یکی از مشاغل مورد نیاز جوامع نو می باشد

باتوجه به آپارتمانی شدن منازل و همچنین کمبود آب و آسوده طلبی مردم امروزه قالی شویی ضرورتی انکار ناپذیر است .

امروزه فرشهای تولیدی کارخانه های تولید قالی بسیار متفاوت است از فرشهای تولیدی در گذشته ها مثال 20 یا 30 سال قبل .

دهه 60 و 70 بیشتر تولیدات فرشهای 350 شانه بود از جنس نخ عالی که انعطاف پذیر بودند و درقالیشویی ها به راحتی شسته میشدند، نه چین دار میشدند و نه وسط فرش تا میخورد.

دهه 80 به بعد بیشتر فرشها تولیدات 500 شانه بودند که معمولا رنگ های متفاوتی از قبیل شتری و کرم و سورمه ای و سبز به رنگ های نخ های تولیدی اضافه شد . فرشها برخی منعطف و بعضی بسیار خشک وبدون انعطاف بودند و که شستشویش برای قالی شویی ها سخت بود سنگینی فرشها و چین خوردگی از مشکلات شستشوی این فرشها بود که هنوز هم در بعضی منازل از این فرشها استفاده میشود.

اواسط دهه 90 فرشهای بسیار ریز بافت به بازار آمدند که بسیار ظریف و زیبا با رنگ های متنوع همچون فرش دستباف بودند. این قالی ها 700 شانه 1000 شانه با تراکم های 2400 و 3600 و بالاتر، بسیار منعطف و ونازک و سبک و ریز بافت که برای شستشو هم راحتتر از فرشهای 500 شانه می باشد ولی دقت بیشتری برای شستشو لازم است. رد چین خوردگی روی آن نمی افتد فرش از جنس نخ و منعطف می باشد .

قالیشویی قدس مشهد یکی از بهترین قالیشویی مشهد با استفاده از دستگاههای مکانیزه تمام فرش ها را با روش مخصوص خود آن فرش شستشو می دهد. و باتوجه به رضایت مشتریان آن سال به سال به تعداد مشتریانش افزوده شده و بزرگترین تبلیغ برای یک کار خدماتی ،کیفیت آن کار است و برای کار قالی شویی تمیز شستن آن قالیشویی را تبدیل میکند به بهترین.

چگونه ثبت سفارش شستشوی فرش :

خدمات قالیشویی به این صورت می باشد که شما پس از تماس و اعلام محدوده، منطقه و مشخصات محل خود و اطلاع از نرخ قالی شویی، سفارش خود را ثبت می کنید .

همکاران ما در زمان مشخص شده به منطقه اعزام شده و فرش شما را تحویل گرفته و فاکتور را تحویل شما می دهد.

اگر فرش شما دارای مشکلی یا ایرادی باشد همکاران ما در همان محل این مشکل را با شما در میان گذاشته که بعدها دچار سوئ تفاهمی نشود.

و یا فرش شما در کارخانه توسط متخصصان بررسی شده و اگر ایراد احتمالی داشت تماسی خدمت شما گرفته شده و ایراد فرش را به حضورتان می رسانند.

شستشو معمولا با استفاده از مواد نانو میباشد تا علاوه بر پاکیزگی هرچه تمیز تر فرشهای شما باعث بهم ریختگی رنگ فرش و یا آسیب رسیدن به بافت فرشهای دستبافت نشود.

خدمات رفوگری :

با گذشت زمان فرشها روز به روز کهنه تر و آسیب پذیر تر میشوند و در برخی موارد با نفوذ نم به جاهای مختلف قالی باعث پوسیدگی قالی میشود . و البته که بافت پوسیده با چشم غیر حرفه ای مشخص نمیشود و ممکن است در هنگام شستشو باعث جدا شدن بخشهایی از فرش شود .

قالیشویی باید قبل از بردن فرش به قالیشویی در حضور مشتری جاهای مختلف فرش را بررسی کند تا در صورت پوسیدگی بعضی از جاهای فرش را با ترفندهای رفوگری ،محکم کنند.

همیشه همکاری بین مشتری و قالیشویی باعث میشود تا نتیجه بهتری از کار ببینیم.

در انتخاب قالی شویی خود  دقت کنید مخصوصا در ایام  پیک سال نزدیک نوروز که قالیشویی های موقت و کاذب زیاد میشوند و ممکن است اعتماد به آنها باعث پشیمانی شما گردد . مطمین باشید که قالیشویی که انتخاب میکنید عضو رسمی اتحادیه می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



چک لیست کمد لباس کودک
نویسنده : khashayars تاریخ : شنبه 5 تير 1400

رنگ های دخترانه، رنگ های پسرانه و چاپ های شایان ستایش، ممکن است همان چیزی باشد که شما را برای خرید به سمت یک دسته از لباس های کودک سوق می دهد. اگرچه برای انتخاب نهایی خود، باید ایمنی، راحتی و قابلیت استفاده از آن را در نظر بگیرید اما پوشیدن آسان لباس آسان و قابلیت شستشوی راحت آن هم مهم است. احتمالاً می خواهید قیمت را نیز در نظر بگیرید. خرید از فروشگاه های دست دوم یا فروشگاه های تاناکورا با اجناس مرغوب، برای نوزادان برای اکثر موارد مشکلی ایجاد نمی کند. فقط باید حتماً پیش از استفاده همه چیز را بشویید.

ابتدا ایمنی: بدون دکمه، پاپیون یا کراوات. از لباس هایی که دکمه های کوچک، بدلیجات تزئینی یا پاپیون دارند دوری کنید، زیرا می تواند خطرات خفگی را ایجاد کند. لباس هایی با کراوات بلند یا بندهای محکم در اطراف بازوها، پاها یا گردن کودک شما نیز ایمن نیستند. اطمینان حاصل کنید که تزئینات روی آن محکم دوخته شده است.

 

لباس خواب ضد آتش را انتخاب کنید: برچسب های لباس نوزادی شما نشان می دهد که آیا در برابر آتش مقاوم هستند تا به راحتی پوشیده شوند یا اینکه پارچه آنها ضد آتش نیست. پارچه های مقاوم در برابر شعله دستورالعمل های خاصی را برای لباسشویی برای شما در نظر گرفته اند که باید آنها را دنبال کنید تا مواد شستشو دهنده را از شستشو دور نگه دارید. در واقع، این جایی است که ممکن است وسایل دست دوم انتخاب خوبی نباشد. اگر به روش صحیح شسته نشده باشند، کارایی خوبی نیز ندارند.

با توجه به وزن کودک و نه سن او خرید کنید: وقتی صحبت از لباس کودک می شود، سن معنای زیادی ندارد. مارک های مختلف اندازه لباس متفاوت است. وزن معیار بهتری است و در بسیاری از لباس های کودک همراه با سن ذکر شده است.

به این فکر کنید که لباس پوشیدن و درآوردن راحت باشد. لباس پوشیدن نوزاد ممکن است کمی چالش برانگیز باشد. برای سهولت لباس پوشیدن هنگام انتخاب لباس این نکات را دنبال کنید:

یقه گشاد یا دکمه هایی که بر روی سرشانه تعبیه شده باعث راحتی لباس پوشیدن می شود. (اگر لباس هایی را که روی سرتان را می کشید انتخاب می کنید، سریع این کار را انجام دهید زیرا نوزادان وقتی راه تنفس آنها مسدود است یا نمی توانند شما را ببینند وحشت می کنند).

لباس های آستین های گشاد راحت تر از آستین ها بلند و تنگ هستند.

دکمه های قابلمه ای در فاق عوض کردن پوشک را سریعتر و آسان تر می کند که در این صورت لازم نیست همه لباس های کودک خود را درآورید.

لباس های قابل شستشو در ماشین لباسشویی را انتخاب کنید. برای جلوگیری از هدر رفتن وقت و انرژی به جهت شستن لباس ها با دست، لباس هایی را که روی آن نوشته شده است "قابل شستشو در ماشین" بخرید. لباس هایی که پارچه آنها صد در صد پنبه است، ایده آل هستند، زیرا راحت و بادوام هستند و به خوبی شسته می شوند.

پیش از هر خریدی درست فکر کنید. برخی از نوزادان هرگز در اندازه "نوزاد تازه متولد شده" قرار نمی گیرند. اندازه برخی از بچه ها حتی ممکن است بعد از گذشت تنها 1 ماه از اندازه لباس های یک نوزاد 3 ماهه نیز بیشتر باشد. بنابراین، لباس هایی را در اندازه 6 ماه یا 1 ساله خریداری کنید که قابلیت استفاده داشته باشید. دوقلوها کوچکتر از نوزادان تک فرزند هستند، بنابراین کوچکترین لباس ها هم ممکن است برای آنها بزرگ باشد. برخی از لباس ها را می توان کمی بزرگ خرید، تا زمانی که کودک شما رشد کند. هر چند ایده خوبی نیست که بخواهید لباس های فصلی مانند مایو یا کت های زمستانی را از قبل بخرید چون پیش بینی اندازه کودک شما غیرممکن است.

منبع: babycares

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.