مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 31 تير 1400

سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان

 

آی لیلیوم  سفارش آنلاین گل در کوتاه ترین زمان

 

شما می توانید با دانلود اپلیکیشن آی لیلیوم در کم ترین زمان برای عزیزانتون گل سفارش بدهید، تا در لطافت لحظه هاشون همراهشان باشید.

اپلیکیشن آی لیلیوم در گوشی های اندروید و آیفون قابل عرضه می باشد.سفارش از طریق سایت آی لیلیوم هم امکان پذیر است.

تا به حال چند بار اتفاق افتاده که برای یک رویداد مهم یا عرض تبریک و تسلیت به عزیزانتان و همکارانتان قصد خرید گل داشتید و به خاطر مشغله و کار زیاد نتوانستید این کار را انجام دهید. روزهای ارزشمندی که که فقط یک بار اتفاق می افتند و حضور شما حتما برای دوست یا خانواده مهم و ارزشمند خواهد بود.

چند بار خارج از شهر و کشور بودید و متوجه شدید امروز تولد یکی از مهمترین دوستان یا اعضای خانواده شماست.چند بار فرصت تسلیت به همکار و عزیزی را با ارائه گل از دست دادید و این تاسف باعث آزار شما شده است.

مجموعه آی لیلیوم از سال 1398 پلتفرم خرید گل را راه اندازی کرده است. آی لیلیوم تلاش می کند با همکاری افراد متخصص و کارشناسان زبده خود بهترین محصولات گل و گیاه را با همکاری صاحبان این صنعت و با بالاترین کیفیت در هر نقطه از شهر به شما تحویل دهد.

 

 

رضایتمندی شما عزیزان اولین و مهمترین هدف این مجموعه است که این مهم ، حاصل کار جمعی همه همکاران فعال در صنعت گل و گیاه کشور می باشد.مجوعه آی لیلیوم با ایجاد امکان فضای معرفی محصولات برای همه تولید کننده ها و فروشنده های فعال و خوش نام در صنعت گل، بزرگترین بازار آنلاین در زمینه ی فروش گل  و گیاه را ایجاد و به شما معرفی می نماید

آی لیلیوم لطافت لحظه ها

لذت سفارش گل از سایت و اپلیکیشن و خرید برای عزیزان از بهترین ارائه کنندگان گل و آرامش خیال از پیگیری تیم پشتیبانی تا لحظه رسیدن سفارش شما به مقصد هدف و وظیفه ماست.ما لطافت لحظه را به شما هدیه می دهیم و لحظات خاطره انگیز شما را جاودانه می کنیم.

مجموعه آی لیلیوم از فروشندگان و فروشگاه های مختلف در این زمینه دعوت به همکاری کرده است تا یک بازاریابی جالب و قابل توجه را برای فروشندگان گلی که شاید بستری برای فروش گسترده ندارند و یا سرمایه زیادی برای راه اندازی کسب و کار خود نداشته اند ، انجام داده باشد.

پس برای یک بار هم که شده در مناسبت های مختلف ، از اپلیکیشن ها و سایت آی لیلیوم برای عزیزان خودتون سفارش گل آنلاین را انجام بدهید تا مناظره کنید این پروسه چقدر لذت بخش و راحت می باشد ، حتی اگر سوالی در این زمینه برایتان پیش آمده است یا به مشکلی برخورد کردید با پشتیبانی ما تماس بگیرید تا در کم ترین زمان ممکن همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

تاکید می نماییم رضایت شما مشتریان نخستین و مهم ترین هدف برای مجموعه ما در زمینه گل آنلاین  است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر
نویسنده : khashayars تاریخ : پنج شنبه 31 تير 1400

اسکرابر چیست و طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر

 

تعریف اسکرابر

”  اسکرابر چیست از اولین سوالات طرفداران و علاقه مندان به نظافت صنعتی است که در گوگل جستجو می شود.

با افزایش یافتن وسعت محیط، عملیات شستشوی زمین سخت و زمان‌بر و پرهزینه می‌گردد. در اینجا دیگر نمی‌توان از روش‌های سنتی و دستی نظیر تی بهره برد. به کار گرفتن دستگاه زمین شوی صنعتی، به‌عنوان یک ابزار مهم نظافت صنعتی که شستشوی سطوح مختلف را آسان کرده، امروزه به یک راهکار مهم در افزایش سرعت و کیفیت نظافت تبدیل‌شده است. اسکرابر، یک زمین‌شوی صنعتی است که با استفاده از مکانیزمی تخصصی باهدف بهینه کردن فرآیند شستشوی سطوح کف طراحی و تولیدشده است. در ادامه متوجه خواهید شد که نوع عملکرد و انواع مختلف اسکرابر چیست و چرا بهتر است از این دستگاه استفاده کنید .

در پی یافتن پاسخ به سؤال “اسکرابر چیست ؟” می‌توان گفت، کف شو یک دستگاه با عملکرد مکانیزه است که، امروزه در بسیاری از صنایع کوچک و بزرگ جایگزین روش‌های دستی و سنتی برای شستشوی کف گردیده است.

واقعیت این است که در این عصر، هر روز بحث در مورد کارایی ابزار دشوارتر می‌شود. تجهیزات باکیفیت‌تر و با کارایی بیشتر وارد عرصه رقابت می‌شود. در زمینه‌‌ی تجهیزات نظافتی، باید گفت کارایی محصولات، کیفیت کار را بسیار ارتقا بخشیده‌اند.

 کار با دست، زمان بیشتری می‌برد. همچنین هرچقدر هم که شخص تلاش کند این احتمال وجود دارد که آلودگی و کثیفی در بعضی مناطق سطح، باقی بماند. این درحالی است که با کمک زمین شوی صنعتی و با خرید اسکرابر این مسئله به طور کامل حل شده ‌است.

 

طریقه نظافت صنعتی با ماشین اسکرابر چگونه است ؟

 

برای خیلی ها جای سوال است که مکانیزم این دستگاه چگونه می باشد؟تمامی دستگاه ها از مکانیزم عمل یکسانی برخوردار هستند، به‌گونه‌ای که با پاشش آب و مواد شوینده، برس قرار داده‌شده در جلوی دستگاه عملیات شستشو را انجام می‌دهد. سپس، به‌وسیله تی مخصوص و مکنده گذاشته‌شده در انتهای دستگاه، آلودگی‌ها و کثیفی‌های حاصل از شستشوی سطح جمع‌آوری‌شده و سطح را کاملاً تمیز و خشک می‌نماید.

 ماشین اسکرابر کرشا ،تولید کننده اسکرابر در غرب آسیا،  به همراه مواد شوینده موجود در مخزن آب تمیز ، توسط فرچه ها و برس مخصوص ، سطح مورد نظر را  به خوبی شستشو داده وپس از عمل فرچه زدن، آلودگی هایی که بر روی زمین باقی می ماند و آب باقیمانده از عملیات شستشو را به وسیله تی عقب دستگاه توسط موتور مکنده ، در مخزن آب کثیف جمع آوری می کند به گونه ای که اثری از آلودگی برجا نمی گذارد.

پس از پر شدن مخزن آب کثیف دستگاه نظافتی، بایستی به وسیله شلنگ تخلیه در محل مناسب، آب کثیف مخزن را تخلیه کرد.

 

انواع ماشین اسکرابر :

اسکرابر به دو نوع ماشین شستشو اسکرابر سرنشین دار و یا اسکرابر دستی تقسیم بندی میشوند.

 برای هر مکان، اسکرابر ویژه خودش موردنیاز است . از اسکرابر سرنشین دار یا خودرویی برای تمیز کردن سطوح بزرگ مانند گاراژ ، مجتمع های تجاری ، کارخانه ، مدرسه و اماکن با وسعت بالا استفاده میشود و برای پاک کردن فضاهای کوچک وباریک مانند راهروها و پیاده روهای جمع و جور و درکل جاهایی که محل عبور آن ها ازعرض کمی برخوردار باشد اسکرابر دستی یا کفشوی دستی به دلیل ابعاد کوچک تر و وزن سبک تر انتخاب بهتری برای خرید اسکرابر هستند.

 

 

امروزه دستگاه‌های اسکرابر موجود در بازار وارداتی هستند. در ایران تنها شرکت کرشا است که به‌عنوان تنها تولید کننده اسکرابر  و تولید کننده نظافتی در ایران و غرب آسیا، توانسته با یک سال گارانتی بدون قید و شرط و ده سال خدمات پس از فروش و تأمین فوری قطعات، به‌عنوان شرکتی پیشرو در ایران برتری خودش را نسبت به سایر رقبا که تنها واردکننده هستند نشان دهد. دستگاه‌های اسکرابر تولیدی شرکت کرشا، دارای نشان استاندارد ملی و دارای امکانات پیشرفته هستند. البته با توجه به قیمت پایین‌تر نمونه‌های ایرانی، در مورد کیفیت این دستگاه‌ها سؤال پیش می‌آید. ازلحاظ کیفیت نه‌تنها نمونه‌ ایرانی تفاوتی با نمونه‌های وارداتی ندارد بلکه دارای کیفیت بالاتری نیز هست. شرکت کوشا اندیش شاهکار ( کرشا ) ، « برای اولین بار در جهان » موفــق بــه ســاخت تجهیزات نظافتی و محصولات نظافــت صنعتــی بــا تکنولــوژی آنتــی ویــروس کرونا شــده اســت و افتخــاری دیگــر در راســتای ســربلندی کشــور عزیزمان ایران، کسب کرده است و از طیف باکیفیت ماشین آلات نظافت صنعتی و ماشین شستشو در اندازه و کارایی های مختلف برای  کمک به شما درانتخاب بهتر برخوردار است و در پایان این نکته باید ذکر شود که بهترین انتخاب، خرید اسکرابر تولید ملیِ استاندارد، با خدمات پس از فروش معتبر است.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بررسی فرایند احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 22 تير 1400

 بررسی فرایند احراز هویت و وریفای اکانت های بین المللی ، فریلنسر ، بایننس

با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر کشور و اهمیت استفاده از خدمات برون مرزی امروز تصمیم گرفتیم به معرفی kyc  یکی از بهترین مراجع معتبر خدمات احراز هویت kyc در کشور بپردازیم ،  رفع مسدودی بایننس ،  وریفای بایننس ، یا بعبارتی خدمات جامع احراز هویت و یا خدمات وریفای حساب و ... که شامل بیش از 1200 اکانت در این مجموعه میباشد بپردازیم ، از طرفی در ادامه به موضوع افتتاح حساب بایننس ، وریفای بایننس ، وریفای حساب بین المللی و .... خواهیم پرداخت ، برای آشنایی بیشتر همراه ما باشید .

خدماتی همچون وریفای و احراز هویت اکانت و یا رفع مسدودی حساب و اکانت های برون مرزی و جهانی همچون وریفای و رفع انسداد بایننس از جمله مهمترین اقداماتی است که در شرایط فعلی میتوان در این حوزه به کاربران داخل کشور ارائه داد و با توجه به اهمیت این موضوع بهتر است انجام فراید وریفای حساب و اکانت های بین المللی ، رفع انسداد حساب و ..خود را به یک مرکز معتبر و شناخته شده واگذار نمایید .

اگر شما یک فریلنسر هستید یا اگر  و میخواهید در سایت های فریلنسری و خودمختار و .... کسب درامد اینترنتی خارجی و برون مرزی بدون مشکل فعالیت کنید و درامد ارزی کسب کنید ، مجموعه    kyc درکنار شما خواهد بود.  این مجموعه به شما تمام آنچه که برای فعالیت در سایت های فریلنسری و اکانت های خارجی و ارزی نیاز دارید را ارائه می دهد .

همچنین اگر شما به دنبال درآمد دلاری و کسب درآمد از اکانتهایی همچون  یوتیوب ، بایننس ، فریلنسرینگ و ... هستید یکی از بهترین روش ها اکانت وریفای شده است ،. ساخت و ایجاد اکانت های وریفای شده یک راه مطمئن کسب درامد اینترنتی واقعی رایگان است یعنی شما تنها با انجام خدمات مورد نظر به دلار کسب درآمد می نمایید مثال بارز این موضوع کسب درامد پیودی پای از اکانت یوتیوب می باشد.

کلیه علاقه مندان و متقاضیان بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و اخذ مشاوره میتوانید به سایت رسمی م,وسسه  kycمراجعه نمایید .

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بهترین مارک و برند دوچرخه ثابت، تردمیل و الپتیکال
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 22 تير 1400

بهترین مارک و برند دوچرخه ثابت، تردمیل و الپتیکال

رزان کالا یک فروشنده معتبر در زمینه لوازم ورزشی و باشگاهی و بدنسازی می باشد که بهترین برند های لوازم باشگاهی در دنیا را با بهترین قیمت در ایران به فروش می رساند.

انواع لوازم باشگاهی که در رزان کالا به فروش می رسند اقلام بسیاری می باشند که ما دراین مطلب درمورد محصولات این فروشگاه در سه دسته بندی زیر، اطلاعات مفید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم :

  • تردمیل
  • دوچرخه ثابت
  • الپتیکال و اسکی فضایی

فروش بهترین برند های تردمیل های خانگی و باشگاهی در تهران

شما می توانید به صورت حضوری در تهران با مراجعه به فروشگاه رزان کالا توسط کارشناسان فروش رزان کالا کاملا صادقانه راهنمایی بشین و بهترین مارک تردمیل مد نظرتون را با ارزانترین قیمت بازار خریداری کنید.

به شما این اطمینان را می دهیم که کادر فروش رزان کالا بدون در نظر گرفتن منفعت، شما را کاملا صادقانه و منصفانه راهنمایی می کنند و می توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود بهترین خرید را داشته باشید.

بهترین مارک و برند تردمیل

تردمیل های موجود در بازار ایران، بیشتر متعلق به کشورهای چین، فنلاند، اسپانیا، کره و تایوان و امریکا هستند. که بهترین نوع آن ها کاملا اصل و اورجینال در رزان کالا قابل عرضه می باشد.

  • تردمیل توربوفیتنس – Turbo Fitness
  • تردمیل اسپرتک – Sportec
  • تردمیل بی اچ فیتنس – BH Fitness
  • تردمیل استرانگ – Eastrong
  • تردمیل جی کی اکسر – JK exer
  • تردمیل ریباک – Reebok
  • تردمیل پرومستر (ProMaster):

این برند ساخت کشور تایوان است، و دارای قدرت موتور بالا و قابلیت تا شدن است.

  • تردمیل ایمپالس (Impuls):

ساخت چین است، و دارای قدرت موتور بالا، سرعت بالا، و تحمل وزن زیاد است. همچنین مجهز به ضربه‌گیرهای پیشرفته، شیب برقی، برنامه‌های پیش‌فرض، و دارای ۱ سال گارانتی است.

  • تردمیل پروتئوس (Proteus):

این برند ساخت تایوان و مونتاژ چین و انواع تردمیل با این برند در فروشگاه موجود می باشد.

  • تردمیل پاندا (Panda):

این برند ساخت چین بوده و انواع تردمیل از این برند دارای قدرت موتور بالا، کلید اضطراری، نمایشگر بزرگ با قابلیت پخش موسیقی، و مجهز به شیب برقی، ضربه‌گیرهای پیشرفته، برنامه‌های تمرینی پیش فرض، و پخش کننده موزیک می باشد.

تا این جا درمورد برند های معتبر انواع تردمیل خانگی و باشگاهی صحبت کردیم و این برند ها را معرفی کردیم، حال به سراغ دوچرخه های ثابت می رویم.

بهترین مارک و برند دوچرخه های ثابت و اسپینینگ ها

  1. آیرون مستر Iron Master
  2. اسپینینگ پاورمکس power max
  3. پاندا اسپرت panda sport
  4. تایتان فیتنس titan fitness
  5. اسپورت پلاس SPORT PLUS
  6. کراس فیتنس CrossFitness
  7. آذیموس Azimuth
  8. سایتک SCITEC NUTRITION
  9. فرش وی Fresh Way
  10. تایگر اسپرت tiger fitness
  11. کراس cross
  12. ایربایک Air Bike
  13. ایمپلاس Impluse
  14. شوآ Shua
  15. آیرون مستر Iron Master
  16. ویژن Vision
  17. فلکسی فیت FlexiFit
  18. ماتریکس Matrix‎
  19. پاورلند Power Land

دوچرخه های ثابت دارای سه دسته بندی زیر می باشند:

  1. اسپینینگ
  2. دوچرخه های ثابت ایستاده
  3. دوچرخه های ثابت مبله و نشسته یا پشتی دار

بهترین مارک و برند های الپتیکال و اسکی فضایی

  • پاندا اسپرت Panda Sport
  • پاورمکس POWER MAX
  • تایتان TITAN
  • توربو فیتنس TORBO FITNESS
  • ایکس ترا X terra
  • آدیموس یا آ زد موس AZIMUTH
  • پروتئوس PROTEUS
  • دی اچ زد DHZ

خب ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین برند های روز دنیا برای چرخ ثابت ها، اسپینینگ ها، الپتیکال ها و تردمیل ها چه باشگاه و چه خانگی آشنا کنیم.

در این مطلب تمامی برند ها معرفی شد و لازم به ذکر است که تمامی وسایل باشگاهی و ورزشی با این برند های کاملا اصل و اورجینال در رزان کالا به فروش می رسند.

جهت اطلاع بیشتر می توانید از محصولات ما در رزان کالا به سایت rozankala.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار نمایید.

منبع : رزان کالا

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین سایت تبلیغاتی
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 22 تير 1400

معرفی بهترین سایت تبلیغاتی

در این مقاله قصد داریم به بهترین سایت ها در حوزه تبلیغات بپردازیم.

معیاربندی سایت بهترین سایت های تبلیغاتی

بهترین سایت های تبلیغاتی بر اساس کیفیت عالی معیار بندی میشود.

هرچقدر کیفیت کاری یک وب سایت بهتر باشد طبیعتا برای کسب و کار ما مناسب است.

منظور از کیفیت کاری یعنی بازدهی تبلیغات که برای ما بهترین بازدهی را داشته باشد.

بازدهی و دیده شدن در تبلیغاتی بسیار مهم است

زیرا افرادی که تبلیغات میکنند قصد دارند دیده شوند

برای همین موضوع انتخاب بهترین سایت تبلیغاتی بسیار مهم است.

افزایش فروش فوق العاده عالی

تبلیغات طبیعتا باعث افزایش فروش چشمگیر کسب و کار شما میشود.

البته به شرط اینکه بهترین تبلیغات را برای کسب و کار خود انجام دهید

سایت های تبلیغاتی زیادی وجود دارد اما خب انتخاب بهترین سخت است!

اما، در این مقاله بهترین سایت تبلیغاتی را معرفی میکنیم.

قطعا وقتی تبلیغات انجام بدهید با افزایش فروش و جذب مشتری میتوانید هزینه تبلیغاتی که انجام داده اید را در بیاورید

اما گاهی اوقات جذب مشتری و افزایش فروش به حدی نیست که باعث بازخورد هزینه تبلیغات بشود

حتی اگر هم انقدری نتوانید بازدهی از تبلیغات انجام شده داشته باشید اصلا نگران نباشد

زیرا کسب و کار شما دیده شده است و این خودش یک معیار فوق العاده سنگین میباشد.

در هر صورت تبلیغات باعث رشد یک کسب و کار میشود

ممکن است این رشد زود باشد یا دیر باشد که در هر دو صورت امکان موفقیت بسیار بالا است

قطعا اگر کیفیت محصول یا خدمات شما بالا باشد در تبلیغات میتوانید بازدهی بالا تری داشته باشید

پس سعی کنید همیشه کیفیت محصول یا خدمات خودتان را تا حد امکان افزایش دهید

زیرا بسیار تاثیر گذار است

تبلیغات مانند یک سرمایه گذاری میباشد زیرا در نهایت موجب رشد و موفقیت یک کسب و کار میشود

قصد شما از تبلیغات ؟

هر فردی که قصد تبلیغات دارد طبیعتا خواسته هایش متفاوت است!

یکی میخواهد فقط برند کسب و کارش دیده شود.

یکی دیگر میخواهد افزایش فروش و جذب مشتری داشته باشد.

یکی دیگر فقط میخواهد با تبلیغات اعتبار خودش را افزایش دهد

و...

قصد شما از تبلیغات هرچه باشد باز هم باعث موفقیت شما میشود، زیرا در هر صورت دیده میشود

دیده شدن شما و در ذهن ماندن کسب و کار شما میتواند معجزه بزرگی در موفقیت کسب و کار شما باشید.

بسیاری از کسب و کار ها با تبلیغات توانسته اند رشد بزرگی بکنند و در نهایت الان برند های معروفی هستند.

بهترین سایت تبلیغاتی بالتازار پلاس است

وب سایت بالتازار پلاس با سابقه و اعتبار بالای کاری توانسته کیفیت عالی را به خود اختصاص دهد.

سایت بالتازار پلاس تنها سایتی است که تمامی نوع تبلیغات هارا برای شما در قالب یک پنل انجام میدهد

رابط کاری بسیار ساده ای دارد و لازم نیست کار خاصی را انجام دهید یا حساب کاربری ایجاد کنید

بالتازار پلاس چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین ویژگی بالتازار پلاس کاربران بسیاری است که در دست خود دارند

هدفمند تبلیغات میکنند که باعث افزایش فروش و جذب مشتری میشود

یکی دیگر از ویژگی های بالتازار پلاس این است که چند نوع تبلیغات مانند:

تبلیغات پیامکی، تبلیغات نوتیفیکیشن، تبلیغات در اپلیکیشن، طراحی مقاله در مورد کسب و کار شما در گوگل،

تبلیغات پیام صوتی، تبلیغات در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و تلگرام و توییتر

تمامی این تبلیغات ها در قالب یک پنل انجام میشود

آیا هزینه بالتازار پلاس به صرفه است؟

همینطوری که گفتیم سایت بالتازار پلاس بهترین سایت تبلیغاتی از نظر مردم و کیفیت میباشد.

تمامی پنل های بالتازار پلاس با 85درصد تخفیف ارائه شده است که واقعا خیلی میتونه به صرفه باشه

به عنوان مثال هزینه ارزانترین پنل یعنی برنزی 300هزارتومان میباشد ولی در واقع باید 2.5میلیون باشد

شاید برایتان سوال باشد که چرا هزینه بالتازار پلاس اینقدر پایین است و تخفیف بالایی خورده است ؟

به این دلیل که هدف بالتازار پلاس رضایت مشتریان است تا کاربران بتوانند توان پرداخت را داشته باشند

به همین علت سعی کردیم این مقاله را برای شما طراحی کنیم تا متوجه بهترین سایت تبلیغاتی بشوید

توضیحات بیشتر درمورد کارایی بالتازار پلاس

وب سایت بالتازار پلاس سه پنل اصلی دارد که شما میتوانید هر یکی از این سه پنل را انتخاب کنید و استفاده کنید

پنل اول برنزی، پنل دوم نقره ای، پنل سوم طلایی، وقتی یکی از این پنل هارا انتخاب میکنید

بعد از 24ساعت تبلیغات شما شروع میشود.

وقتی پنل مورد نظرتان را خریداری میکنید سپس پشتیبانان وب سایت بالتازار پلاس به شما مراجعه میکنند

و تمامی گزارش های تبلیغات را برای شما ارسال میکنند تا شما استفاده کنید.

حال بگذارید درمورد دونه به دونه تبلیغات هایی که انجام میشود صحبت کنیم

تبلیغات پیامکی: آگهی کسب و کار شما با تبلیغ نویسی جذاب برای کاربران هدفمند ارسال میشود که بازدهی فوق العاده بالایی دارد.

تبلیغات پیام صوتی: پشتیبانان بالتازار پلاس با کاربران هدفمند تماس میگیرند و تبلیغ کسب و کار شما را انجام میدهد.

تبلیغات در اپلیکیشن: توضیحات کامل کسب و کار شما در یک اپلیکیشن به نام ( بالتازار ) ثبت میشود که بازدهی عالی دارد.

تبلیغات نوتیفیکیشن: موقعی که کاربران با گوشی کار میکنند، ناگهان تبلیغ کسب و کار برای آنان نمایش داده میشود

طراحی مقاله و افزایش سئو: برای کسب و کار شما مقاله ای طراحی میشود و در گوگل منتشر میشود تا در سرچ گوگل نمایش داده شوید

تبلیغات در اینستاگرام و تلگرام: تبلیغ کسب و کار شما در ربات و کانال و گروه های تلگرامی و اینستاگرامی منتشر میشود.

فرکانس یوییتر: نام برند و لینک و شماره شما در توییتر منتشر میشود که باعث شناخته شدن شما در موتور های جستجو مانند گوگل میشود.

مشتریان چگونه با من ارتباط میگرند ؟

موقع انجام تبلیغات، تماس تلفنی شما و... منتشر میشود که یکی از راه هایی که مشتریان با شما ارتباط برقرار میکنند تماس است.

البته بعد از ثبت سفارش، پشتیبانان بالتازار پلاس شما را راهنمایی میکنند و از شما سوالاتی میپرسند

که از راه ارتباطی که شما مایل باشید کاربران با شما تماس بگیرند

چگونه وارد سایت بالتازار پلاس بشوم؟

برای اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش وارد سایت بالتازار پلاس بشوید

برای ورود به سایت بالتازار پلاس روی کلمه ( جذب مشتری ) کلیک کنید.

پشتیبانان بالتازار پلاس 24ساعته آنلاین هستند هر سوالی داشتید میتوانید از پشتیبانان بپرسید.

سایت بالتازار پلاس بهترین سایت تبلیغات و جذب مشتری و افزایش فروش

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.