مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

فیدر پرس پنوماتیک چیست؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

فیدر پرس پنوماتیک چیست؟

فرآیند فیدر پرس نوعی فرآوری صنعتی است که نیاز به مقدار مناسب مواد برای انتقال به داخل ابزار و قرارگیری دقیق آنها در قالب دارد. برای اطمینان از اینکه مواد به درستی از جلو به عقب ، از یک طرف به طرف دیگر قرار گرفته و متناسب با ابزار هستند بسیار مهم است. فیدر پرس اختراع شده است تا چنین کاری را به عهده بگیرد. در واقع یک فیدر پرس ، که اوپراتور پرس نیز نامیده می شود ، کاغذ را در سینی تغذیه ماشین چاپ بار می کند... هنگامی که پرس در حال اجراست، برای جلوگیری از گرفتگی کاغذ ، اعمال را تنظیم می کنید.

عملکرد خطوط فیدر پرس به گونه ایست که دستگاه بصورت الکترونیکی (با یک کنترل کننده منطقی قابل برنامه ریزی PLC) به یک تغذیه کننده اتوماتیک متصل می شوند که مواد فلزی خام را از طریق قالب پرس مهر زنی تغذیه می کند. این نوار بعد از اینکه از سیم پیچ خارج شد و از طریق صاف کننده یا صاف کننده غلتک قرار گرفت ، وارد فیدرپنوماتیک اتوماتیک می شود. استفاده از یک خط فیدر پرس با عملکرد بالا برای استفاده از حداکثر ظرفیت خطوط قالب بندی امری ضروری است. برای بسیاری از انواع پردازش ورق فلز ، فرآیندهای همسطح سازی و تغذیه را می توان در یک ماشین واحد ادغام کرد.

ویژگی های اصلی که برای یک فیدر پرس باید در نظر گرفته شود، عبارتند از:

  • ساختار سفت و محکم با حداقل ویژگی های سایش ، نصب شده در نزدیکترین حالت ممکن به مجموعه قالب یا در صورت نوارهای نازک روی قالب.
  • ماندگاری (تمام اجزای کشویی سخت یا روکش شده با کروم سخت هستند - پیستون در فولاد ضد زنگ - خطوط سیلندر برنجی سخت برای جلوگیری از مشکل اکسیداسیون)
  • دقت بسیار بالا در پیچ به دلیل کمک فنرهای جلو و عقب قدرتمند
  • ساکت و کم صدا
  • مصرف کم هوا و ارزان
  • نصب ساده (این یک جز قابل تعویض از یک مجموعه به دیگری است)
  • فیدرپنوماتیک برای پاسخگویی به چالش های جدید رقابتی در سرعت / دقت / قابلیت اطمینان / عمر طولانی تر.

کسی که به عنوان اوپراتور فیدر پرس مشغول به کار می شود وظایفی به شرح زیر دارد:

  • فیدرپنوماتیک اتوماتیک را روی پرس فشار می دهد که صفحه قلع سنگی را لیتوگرافی می کند: با استفاده از دستگاه های برش ، نوارها را از بار پالت صفحه قلع برش می دهد.
  • ورقه های بار را بررسی و تأیید می کند تا اطمینان حاصل شود که از ورق قلع مشخص شده استفاده شده است.
  • بار را از روی سکو غلتک به بالابر تغذیه پرس می کند.
  • اهرم را برای بالا بردن بار بین راهنما ها به موقعیت فیدر حرکت می دهد.
  • میل لنگ ها را تنظیم می کند تا راهنما های فیدر را متناسب با اندازه صفحه تنظیم کند.
  • عملکرد تغذیه را مشاهده می کند و مکانیزم فیدرپنوماتیک را برای از بین بردن صفحات معیوب متوقف می کند.
  • جوهر ها را مخلوط کرده و دستگاه را شست و شو می دهد.
  • .

    .

    .

    این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



برترین و با کیفیت ترین ادویه ها در شرکت ادویه جلالی
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 10 مرداد 1400

برترین و با کیفیت ترین ادویه ها در شرکت ادویه جلالی

 

یکی از پر مصرف ترین اجزای هرآشپزی ادویه های مود استفاده در غذا می باشد، بنابر این بسیار مهم است که چاشنی و ادویه ای که ما استفاده میکنیم اصل و بدون هر گونه ناخالصی و آلودگی باشد.

در شرکت ادویه جلالی ما متهعد هستیم که بهترین کیفیت را به شما ارائه دهیم.

محصولات ادویه جات جلالی بصورت مستقیم از ویتنام، هند و پاکستان وارد میشود..

تمامی تولیدات ادویه جات جلالی در کارخانه تحت شرایط کاملا بهداشتی آسیاب، ترکیب و بسته بندی میشود.

در تمام مراحل از تولید تا بسته بندی کنترل کیفیت به بهترین نحو رعایت میشود.

رمز پایداری در طول سالیان توجه به کیفیت و کسب رضایت از مشتری بوده و خواهد بود.

مشتری گرامی با خرید ادویه و محصولات شرکت ادویه جات جلالی، میتوانید با بخش فروش هماهنگ فرمائید تا سفارش شما در بسته بندی ویژه ادویه جلالی ارسال شود.

بسیاری از مشتریان ما از این بسته بندی برای هدیه دادن به عزیزان خود استفاده میکنند.

کلیه محصولات شرکت ادویه جلالی در بسته بندی های ویژه ضد نفوذ هوا، رطوبت و آلودگی قرار دارند.

عطر و ماندگاری ادویه جات در این حالت تا یکسال به خوبی حفظ میشود.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



همه چیز درباره عصب کشی دندان
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 10 مرداد 1400

همه چیز درباره عصب کشی دندان

 

 

عصب کشی دندان یا روت کانال (Root Canal) بخشی از فعالیت‌های دندانپزشکی در تهران است. به طور کلی عصب کشی شامل یک پروسه برای از بین بردن بافت نرم و داخلی دندان است که در اصطلاح به آن پالپ (Pulp) گفته می‌شود. پالپ (Pulp) بخشی از دندان است که باعث رشد آن می‌شود و از عروق خونی، اعصاب و بافت همبند تشکیل شده است. معمولاً دندانپزشکان عمل عصب کشی را با کمک بی‌حسی موضعی انجام می‌دهند.

 

زمان نیاز به عصب کشی

هر زمان که بخش داخلی دندان که به آن پالپ گفته می‌شود، آسیب ببیند، دندان نیاز به عصب کشی خواهد داشت. برای محافظت از دندان می‌توان از روکش دندان استفاده کرد. گفته می‌شود زمانی که عصب دندان آسیب ببیند اما تاج دندان سالم باشد، پس از انجام عمل عصب کشی، این امکان وجود دارد تا بتوان دندان را برای بیمار حفظ کرد.

 

آسیب دیدن عصب یا پالپ

عوامل اصلی که باعث آسیب دیدن عصب دندان می‌شوند عبارت‌اند از:

۱- پوسیدگی عمیق تاج دندان و ایجاد حفره‌ای عمیق که به عصب می‌رسد.

۲- انجام عمل‌های درمانی و ترمیمی متعدد بر روی دندان.

۳- وارد شدن تروما و ضربه به دندان.

۴- ایجاد ترک‌های عمیق بر روی دندان.

 

نشانه‌های آسیب به پالپ دندان

به طور کلی زمانی که عصب دندان آسیب ببیند، فرد بیمار با علائم غیر طبیعی به دندانپزشک مراجعه می‌کند اما شایع‌ترین نشانه‌هایی که حاکی از آسیب دیدن عصب دندان است، شامل موارد زیر است:

  • احساس گرما و التهاب در لثه‌ها
  • احساس درد شدید در دندان و یا فک

معمولاً دندانپزشکان برای تعیین وضعیت پالپ یا عصب دندان، غیر از معایه و بررسی ابتدایی، از اشعه X استفاده می‌کنند.

 

عصب کشی دندان چگونه انجام می‌شود؟

عصب کشی دندان مراحل مختلفی دارد که به ترتیب آنها را مورد بررسی قرار دادیم.

1- بی‌حسی (Anesthetic): این که بیماران نگران باشند که در زمان انجام عمل عصب کشی درد دارند یا خیر، کاملاً طبیعی است اما باید بدانید که جای هیچگونه نگرانی نیست زیرا ما در کلینیکمان با استفاده از بی‌حسی موضعی کاری می‌کنیم تا شما درد عمل را احساس نکنید. تنها ممکن است بیماران در زمان ترزیق بی‌حسی کمی احساس سوزش و یا درد در لثه خود احساس کنند، که آن هم پس از بی‌حسی کاملاً از بین خواهد رفت. بیمارانی که نیاز به عصب کشی دندان دارند، در طول عمل کاملاً بیدار و هوشیار هستند.

2- برداشتن پالپ دندان (Removing the pulp): پس از اینکه دندان بیمار کاملاً بی‌حس شد، دندانپزشک عمومی و یا اندودنتیست، با ایجاد یک شکاف کوچک بر روی دندان سعی می‌کند تا پالپ دندان را ببیند و پس از آن با کمک یک ابزار مخصوص که به آن فایل دندانپزشکی (files) می‌گویند، عصب دندان را قطع و آن را بیرون بکشد. نکته مهمی که اینجا وجود دارد این است که پاکسازی کانال عصب، نیاز به دقت بسیار زیادی دارد.

3- پر کردن موقتی (Temporary filling): معمولاً دندانپزشک در این مرحله سعی می‌کند تا شکافی را که بر روی دندان ایجاد کرده است را مسدود کند. در واقع با مسدود کردن شکاف دندان، از نفوذ میکروب و بزاق به درون کانال جلوگیری می‌شود.

 

مراحل پس از عصب کشی

به طور کلی بیماران، پس از کاهش اثرات بی‌حسی در لثه و دندان خود احساس درد می‌کنند. این درد کاملاً طبیعی است و معمولاً دندانپزشک برای کاهش درد بیمار داروهای مسکن مانند استامینوفن تجویز می‌کنند.

بیماران باید دقت داشته باشند که اگر درد آنها بسیار زیاد و بیش از چند روز طول کشید، نیاز است تا حتماً به کلینیک دندانپزشکی ما مراجعه کنند

انجام عمل عصب کشی دندان، عمل دشواری نیست و بیماران می‌توانند خیلی زود زندگی عادی خود را ادامه دهند. تنها کافی است تا چند روز از جویدن غذاهای سِفت با دندان ترمیم شده خودداری کنند.

بیماران پس از گذشت چند روز، مجدد به دندانپزشک خود مراجعه می‌کنند. دندانپزشک پس از بررسی دقیق وضعیت دندان و عفونت آن، با کمک اشعه ایکس، اقدام به پُر کردن دائم دندان می‌کند.

 

 

عوارض عصب کشی دندان

گاهی ممکن است میزان آسیبی که به عصب دندان وارد شده است، به حدی باشد که دندان نتواند در برابر عصب کشی مقاومت کند که متاسفانه در چنین شرایطی دندان از بین خواهد رفت و دندانپزشک مجبور به کشیدن دندان می‌شود.

همچنین گاهی ممکن است پس از عصب کشی، دندان غفونت کند و باعث ایجاد آبسه دندان شود. در چنین شریطی بیمار باید از داروهای آنتی‌بیوتیک که توسط دندانپزشک تجویز می‌شود استفاده کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



نان یوخه شیراز یا نان کاک کرمانشاه
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 10 مرداد 1400

نان یوخه شیراز یا نان کاک کرمانشاه

 

 

نان یوخه شیراز یا نان کاک کرمانشاه، نوعی سوغاتی و شیرینی سنتی ایرانی است. همان طور که از نامش پیدا است، مربوط به شهرهای شیراز و کرمانشاه است ولی در شهرهای دیگر نیز یافت می‌شود.

در شیراز به آن نان یوخه می‌گویند و در کرمانشاه به آن نان کاک یا شیرینی کاک می‌گویند.

این نان از ورقه‌های نازک خمیر است که با استفاده از خمیر ور نیامدۀ مخصوص درست می‌شود.

این نان، سبک، خوشمزه و پر انرژی است. نان یوخه شیراز یا نان کاک را از آرد گندم، شکر یا آرد قند، تخم مرغ، دارچین، روغن، هل و آب درست می‌کنند.

برای خوشمزه‌تر شدن معمولاً روی آن پودر نارگیل، خلال پسته و یا خلال بادام می ریزند.

 

طرز تهیه نان یوخه شیراز یا نان کاک کرمانشاه

مواد لازم برای ۸ تا ۱۰ نفر

تخم مرغ یک عدد

آب ولرم ۵۰ میلی‌لیتر

آرد ۳۰۰ گرم

نصف قاشق چایخوری نمک

نصف پیمانه پودر بادام

پودر هل یک قاشق چایخوری

روغن محلی (حیوانی) یا روغن جامد ۵۰ گرم

پودر قند ۱۶۰ گرم

مایه خمیر فوری یک قاشق چایخوری

 

دستور پخت

ابتدا مایه خمیر را با یک قاشق سوپ‌خوری پودر قند و ۵۰ میلی‌لیتر آب ولرم در ظرفی مخلوط کنید و بعد درِ ظرف را بگذارید تا ده دقیقه بماند و پف کند.

روغن را حرارت دهید تا آب شود و سپس صبر کنید تا کمی خنک شود. آنگاه تخم‌مرغ را شکسته و نیمی از آن را همراه نمک در لیوان کمی هم زنید و به روغن اضافه کنید.

مایه خمیرِ آماده شده را کم کم به مخلوط روغن و تخم مرغ اضاف کنید و به همزدن ادامه دهید.

آرد را اضافه کنید و آنقدر هم زنید که خمیر لطیف و یکدست و بدون چسبندگی شود. خمیر را ۱۰ تا ۱۵ دقیقه ورز دهید. سپس روی آن را بپوشانید و حدود دو ساعت استراحت دهید.

اگر خمیر شل بود، کمی آرد برای تنظیم سفتی آن اضافه کنید.

خمیر آماده را لوله کرده و به اندازه‌های یکسان چانه کنید و چانه‌ها را با وردنه باز کنید و با وردنه‌ای ظریف‌تر آنها را نازک کنید. سپس ورقه‌های نازک خمیر را یک ماهیتابه بزرگ انداخته و هر دو طرف آن را روی گاز بپزید.

قبل از آنکه خنک شوند، روی تخته کار پهن کنید و روی آن مایه بادام (مخلوط هل، پودر قند و پودر بادام) بپاشید. سپس ورقه را با دقت لوله کنید. روی آن را با فشار مناسب وردنه بکشید. می‌توانید به جای بادام از خلال پسته یا پودر نارگیل استفاده کنید.

در پایان با فاصله‌های ۳ سانتی‌متری و به شکل اریب ببرید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



همه چیز درباره زاویه سازی صورت
نویسنده : khashayars تاریخ : یک شنبه 10 مرداد 1400

همه چیز درباره زاویه سازی صورت

 

زاویه سازی صورت یا کانتورینگ از پروسیجرهای بسیار جذاب و پرطرفدار در فیلد زیبایی است.

هر چند زیبایی امری نسبی است و بر اساس سلیقه‌های مختلف در جوامع مختلف و حتی در زمان‌های متفاوت، تعریف متفاوتی دارد ولی یک سری نسبت‌های طلایی و زوایای استاندارد در صورت وجود دارد که تغییر فرم صورت و نزدیک کردن صورت به این نسبت‌ها و استانداردها به زیباتر دیده شدن فرد کمک می‌کند. به همین خاطر برای کانتورینگ صورت در افراد مختلف ممکن است دو رویکرد متفاوت در پیش بگیریم.

در کسانی که صورت گرد با زاویه‌های کمتر از استاندارد دارند، نیاز به کشیده‌تر کردن صورت و نزدیک کردن صورت به استانداردها و نسبت‌های طلایی داریم و برعکس، در افرادی که صورت کشیده با زوایای تند و بیشتر از استاندارد دارند نیاز به تزریق با تکنیکی متفاوت و گاهی متضاد داریم تا به استانداردها و نسبت‌های طلایی نزدیک‌تر شویم. از تزریق چربی به صورت میتوانیم استفاده کنیم.

در صورت انجام صحیح این کار، نتایج فوق‌العاده و شگفت‌انگیز خواهد بود.

 

برای زاویه سازی صورت از چه موادی استفاده می‌شود؟

زاویه سازی به وسیله فیلر انجام می‌شود که می‌تواند ژل و یا چربی استخراج شده از خود فرد باشد. همچنین از تزریق ژل گونه نیز می‌توان استفاده کرد.

 

مناطق مرسوم تزریق در زاویه سازی صورت کدامند؟

مناطق قابل تزریق گونه، زیر گونه، زاویه سازی فک، خط فک، چانه و … می‌باشند که بسته به نیاز فرد یک یا دو و یا چند منطقه تزریق انجام می‌شود.

 

برای زاویه سازی ژل بهتر است یا چربی؟

بسته به شرایط و نیاز فرد می‌توان از ژل و یا چربی استفاده کرد. معمولاً برای کسانی که نیاز به تزریق در مناطق زیاد دارند و نیز کسانی که نیاز به جوانسازی همزمان دارند، تزریق چربی گزینه مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تری است.

 

آیا زاویه سازی درد دارد؟

خیر، تمام مراحل کار چه تزریق ژل و چه چربی به وسیله بی‌حسی است و کاملا بدون درد یا با درد مختصر همراه است.

 

آیا دوره نقاهت و استراحت در منزل دارد؟

خیر، معمولا کمی تورم و یا به ندرت کبودی اتفاق می‌افتد که خود به خود برطرف می‌شود.

 

میزان ژل مورد نیاز برای زاویه سازی چقدر است؟

این میزان در افراد مختلف متفاوت و معمولا بین ۵ الی ۱۵ سی‌سی است.

 

هزینه زاویه سازی به وسیله چربی و ژل چقدر است؟

هزینه تزریق چربی بین ۳.۵ الی ۶ میلیون تومان است و هزینه تزریق ژل بسته به برند از ۳ میلیون تا ۳۰ میلیون تومان است.

 

آیا زاویه سازی صورت عوارض دارد؟

در صورتی که توسط پزشک مجرب و با رعایت اصول علمی و مواد مصرفی استاندارد انجام شود بدون عارضه است.

عوارض شامل تورم که ظرف ۳ الی ۷ روز برطرف می‌شود. کمپرس سرد این مدت را کاهش می‌دهد.

کبودی که ۵ تا ۷ روز برطرف می‌گردد.

آلرژی که در افراد کمی اتفاق می‌افتد و خوشبختانه قابل کنترل و درمان است و عفونت که با رعایت دستورات بعد از تزریق و تکنیک صحیح و ژل استاندارد، ریسک آن بسیار پایین است و در صورت اتفاق، قابل درمان است.

 

برای انجام زاویه سازی صورت در تهران با شماره های ۰۲۱۲۶۲۰۳۰۱۵ یا ۰۲۱۲۶۲۰۳۰۱۶ یا ۰۹۳۰۳۸۳۹۹۱۹ تماس حاصل فرمایید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.