مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین چای ایرانی گیلان را از کجا بخریم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

بهترین چای ایرانی گیلان را از کجا بخریم؟

بهترین و مرغوب ترین چای ایرانی و چای اصل گیلان را از چه فروشگاهی خریداری کنیم؟ ما در این مقاله سعی داریم به این سوال شما توسط فروشگاه اینترنتی گیلسا، دوست خوب گیلانی شما پاسخ دهیم پس باما همراه باشید.

چای به عنوان یکی از اصلی ترین نوشیدنی های ایرانی همیشه در میان خانواده ها و فرهنگ ایرانی جایگاه ویژه ای داشته است. جایگاه چای در ایران از حدود 150 سال پیش بوجود آمده و امروزه نیز این جایگاه را حفظ کرده است به همین دلیل بررسی ویژگی های یک چای خوب ایرانی، بررسی قیمت خرید چای گیلان، نحوه دم کردن چای ایرانی و همینطور بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید چای گیلان از نکاتی است که باید به آن ها توجه داشت.

فواید چای ایرانی

چای ایرانی امروزه یکی از بهترین انواع چای به حساب می آید. از ویژگی های چای گیلان، می توان به عطر و طعم فوق العاده آن اشاره کرد. همچنین ویژگی رفع خستگی و دمانی که برای چای ذکر شده است نیز از دیگر ویژگی های چای ایران است. در پایین برای شما چند نمونه از ترکیبات و ویژگی های چای گیلان و چای باکیفیت ایرانی را ذکر کرده ایم که با آنها آشنا می شویم.

  • فلوراید و فلووانوئید: وجود این ماده شیمیایی در چای باعث استحکام بیشتر دندان ها می شود. همچنین به دلیل وجود این ماده معمولا دهان انسان بعد از نوشیدن چای بود بد کمتری می دهد
  • وجود کافئین و تانین: این دو ماده نیز به عنوان یک آرامش بخش قوی محسوب می شود که باعث رفع خستگی نیز می شود.
  • تئوفیلین: این ماده نیز مثل کافئین و تانین در انواع چای سبز و سیاه وجود دارد. از ویژگی های این ماده می توان به کاهش فشار خون، تنظیم ضربان قلب، افزایش میزان جریان خون و ... اشاره کرد.
  • تیانین: طعم چای به دلیل وجود این ماده می باشد.
  • ویتامین ها: ویتامین های سی، ب کمپلکس و ای که در چای وجود داردمی توان به کاهش سطح استرس، بهبود علایم سرماخوردگی و بهبود سوخت و ساز بدن کمک کند.

تقویت حافظه، اصلاح سیستم گوارش، رفع حالت خواب آلودگی و ... از دیگر ویژگی های نوشیدن چای است.

فروشگاه اینترنتی گیلسا، دوست خوب گیلانی شما تمام تلاش خود را برای ارائه و فروش چای درجه یک ایرانی و چای ممتاز گیلان به شما مصرف کنندگان محترم نموده است. خرید انواع چای سنتی محلی لاهیجان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ویژگی های فروشگاه اینترنتی گیلسا است.

در وب سایت گیلسا شما می توانید انواع محصولات گیلانی را مانند برنج هاشمی درجه یک، فندوق باکیفیت گیلان، انواع عسل و ... را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنید. در صورت نیاز به راهنمایی و یا مشاره بیشتر به وب سایت گیلسا به آدرس gilsaa.ir مراجعه کنید.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



وکیل طلاق و نقش او در مراحل انجام طلاق-وکیل طلاق آنلاین و مشاوره رایگان
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

وکیل طلاق و نقش او در مراحل انجام طلاق-وکیل طلاق آنلاین و مشاوره رایگان

همان‌طور که می‌دانید امروزه شاهد روند صعودی و افزایش آمار طلاق هستیم. زوجین و خانواده‌ها در صورت وجود مشکل و اختلافات تنها راه‌حل مشکل را طلاق و جدایی می‌دانند. به همین دلیل وکیل طلاق در زندگی خانواده‌ها نقش پررنگی ایفا می‌کند. به گفته‌ی وکیل طلاق باید قبل از ازدواج، به منظور جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات پس از ازدواج و اقدام به طلاق یا ادامه‌ی زندگی به اجبار، با وکیل طلاق یا وکیل خانواده مشورت کرد. همچنین مشاور حقوقی خانواده نیز می‌تواند بهترین نکات را قبل از ازدواج به شما گفته و برای داشتن ازدواج بدون شکست شما را راهنمایی کند. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های وکیل طلاق، انواع طلاق از جمله طلاق توافقی و همچنین مراحل انجام طلاق را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

وکیل طلاق کیست؟

وکیل طلاق زیرمجموعه‌ی وکیل خانواده است که به انجام امور  طلاق مانند نفقه، مهریه، حضانت فرزند، جهیزیه، اجرت‌المثل و... می‌پردازد. اگر شما وکیل طلاق خوبی داشته باشید می‌تواند با پیچدگی‌های پرونده‌های طلاق و چالش‌های پیش رو مقابله کند و موکل را در دعوای طلاق به موفقیت نزدیک کند.

 

انواع طلاق و روش‌های آن به گفته‌ی وکیل طلاق

طلاق در قانون و به گفته‌ی وکیل طلاق دو نوع دارد: 1- طلاق رجعی(قابل رجوع)   2- طلاق بائن(غیر قابل رجوع)

 

طلاق رجعی چیست و چه شرایطی دارد؟

طلاق معمولا از نوع طلاق رجعی است و از سوی مرد صورت می‌گیرد. طلاق رجعی یعنی بعد از طلاق مرد می‌تواند در زمان عده زن از طلاق رجوع کند و به همسر خود بازگردد و زندگی مشترک خود را پس از حل اختلافات ادامه دهد. رجوع مرد تشریفات خاصی ندارد و هر عمل یا رفتاری که به معنای قصد رجوع مرد به زن باشد کفایت می کند. مانند در آغوش گرفتن زن، برداشتن حجاب او، نگاه محبت‌آمیز به او و.... با این که رجوع مرد تشریفات خاصی ندارد اما مکلف است تا رجوع از طلاق را به اطلاع سازمان ثبت برساند. در نتیجه باید به دفترخانه‌ای که طلاق در آن ثبت شده مراجعه کرده و رجوع از طلاق را اعلام و ثبت کند. در غیر این صورت به مجازات حبس تعزیری درجه هفت(سه تا شش ماه) یا جزای نقدی محکوم می‌شود.

در طلاق رجعی علاوه بر این که مرد حق رجوع را در زمان عده زن دارد، حقوق و وظیفه‌ای نیز نسبت به یکدیگر دارند. به این صورت که اگر زن یا مرد در مدت عده فوت کند از یکدیگر ارث می‌برند و زن باید در این مدت هم نفقه خود و فرزندان را دریافت کند. در صورتی که مرد نفقه را پرداخت نکند مرتکب جرم ترک انفاق شده و به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود. همچنین به گفته‌ی برخی از فقها زن در این مدت می‌تواند در محل قبلی زندگی خود یا همان خانه شوهر زندگی کند و مرد حق بیرون کردن آن را ندارد.

طلاق بائن چیست و چه ویژگی‌هایی دارد؟

طلاق بائن شامل طلاق خلع و طلاق مبارات می‌شود. در طلاق بائن همان‌طور که از نامش مشخص است مرد حق رجوع از طلاق و بازگشت به همسر خود را ندارد. طلاق زمانی از نوع بائن است که شرایط زیر حاکم باشد:

1- زن یائسه باشد.

2- زن دوشیزه یا باکره باشد. یعنی طلاق پیش از نزدیکی و رابطه‌ی جنسی زن و مرد صورت بگیرد.

3- طلاق خلع و مبارات تا زمانی که زن رجوع به عوض نکرده باشد.

4- سه طلاقه شدن

 

طلاق خلع به چه معناست؟

بر اساس ماده ۱۱۴۶ قانون مدنی «طلاق خلع آن است که زن به واسطه کراهتی(تنفری) که از شوهر خود دارد، در مقابل مالی که به وی می‌دهد، طلاق بگیرد؛ اعم از اینکه مال مزبور عین مهریه یا معادل آن یا بیشتر یا کمتر از مهر باشد.»

طلاق خلع به این دلیل بائن یا غیر قابل رجوع است که زن با بخشیدن کل مهریه یا قسمتی از آن حق رجوع مرد را باطل می‌کند. اگر زن بخواهد از بخشش خود رجوع کند و مالی که به همسر خود داده را پس بگیرد طلاق بائن به طلاق رجعی  تبدیل شده و مرد می‌تواند در مدت عده زن رجوع کند.

 

طلاق مبارات چیست؟

در طلاق مبارات کراهت و تنفر نسبت به یکدیگر از هر دو طرف است و به این معناست که ادامه‌ی زندگی مشترک برای زن و مرد سخت و غیر قابل تحمل است. در این نوع طلاق نیز زن باید مقداری از مهریه‌ی خود را ببخشد؛ اما این مقدار نباید بیشتر از مهریه‌اش باشد. زیرا مرد نیز خواهان جدایی و پایان رابطه است و از همسر خود کراهت دارد.

 

منظور از سه طلاقه شدن چیست؟ آیا امکان بازگشت پس از سه طلاقه شدن وجود دارد؟

اگر زن و مردی سه بار متوالی با هم ازدواج کرده و طلاق گرفته باشند به معنای سه طلاقه شدن است. در این صورت زن بر مرد حرام می‌شود و دیگر حق رجوع و ازدواج با یکدیگر را ندارند. تنها در صورتی این زوج می‌توانند مجدد با یکدیگر ازدواج کنند که یک محلل وجود داشته باشد. یعنی زن با فرد دیگری ازدواج کند و رابطه‌ی زناشویی داشته باشد. اگر زن از آن مرد هم جدا شود می‌تواند پس از طلاق از او، دوباره با همسر اول خود پس از سه بار طلاق نیز ازدواج کند.

 

روش‌های طلاق

در قانون و طبق نظر وکیل طلاق سه روش برای طلاق و جدایی وجود دارد:

1- طلاق از طرف مرد

2- طلاق از طرف زن

3- طلاق توافقی

 

طلاق از طرف مرد

طلاق برای مرد در قانون یک حق است که می تواند هر زمانی که خواست به دادگاه درخواست صدور حکم طلاق دهد(گواهی عدم امکان سازش) و دادگاه رای به طلاق را به طور قطع خواهد داد. برای اینکه مرد بتواند همسر خود را طلاق بدهد ابتدا باید با مراجعه به وکیل طلاق و دادگستری و یا شخصاً به همراه مدارک مربوطه اقدام به ثبت درخواست طلاق در دفتر خدمات قضایی کند و بعد از ثبت و ارجاع به دادگاه، در نهایت حکم طلاق صادر می‌شود.  اگر در مراحل اولیه زن اعتراضی به حکم طلاق نداشته باشد حداکثر ظرف ۴ ماه بعد از ثبت دادخواست حکم طلاق قطعی می شود و صیغه طلاق جاری خواهد شد. در غیر این صورت اگر زن اعتراض کند ممکن است کلیه‌ی مراحل طلاق حدود یک سال به طول انجامد.

 

طلاق از طرف زن و نقش وکیل طلاق در انجام آن

زن حق درخواست طلاق ندارد مگر به شرط یکی از موارد زیر:

1- از طرف همسرش وکالت برای طلاق داشته باشد و طلاق توافقی صورت گیرد.

2- طلاق خلع انجام شود.

3- اگر مرد یکی از شرایط ضمن عقد را نقض کند زن می‌تواند درخواست طلاق دهد.

4- غیبت مرد

5- عسر و حرج زن (یعنی به وجود آمدن شرایطی که ادامه‌ی زندگی برای زن بسیار سخت شود)

 

درخواست طلاق از طرف زن چگونه و با چه شرایطی انجام می‌شود؟

1- زمانی که زن در شرایط ضمن عقد خود وکالت بلاعزل برای حق طلاق را قید کرده و داشته باشد. (حق طلاق با زن باشد نه مرد)

2- زمانی که مرد نتواند نفقه زن را بپردازد یا از حکم دادگاه مبنی ب الزام مرد به دادن نفقه سرپیچی کند.

3- زمانی که قانون به زن حق درخواست طلاق را بر اساس شروط ۱۲ گانه ضمن عقد داده است.

گرفتن وکیل طلاق و مشاوره با او برای طلاق از طرف زن بسیار مهم است. زیرا مراحل انجام طلاق از طرف زن یکی از پرونده‌های سخت و مشکل خانوادگی است. اگر مراحل و اقدامات طلاق به درستی انجام نشود ممکن است روند طلاق با مشکل روبه‌رو شده و به هدف خود نرسید. در نتیجه بهتر است برای درخواست طلاق از طرف زن، وکیل طلاق به انجام آن بپردازد.

 

طلاق توافقی و مزایای مشاوره و داشتن وکیل طلاق

 

طلاق توافقی چیست؟

در طلاق توافقی زن و مرد هر دو می‌خواهند از یکدیگر جدا شوند و راجع‌به مسائلی همچون مهریه، نفقه، حضانت و ملاقات فرزندان و سایر موارد به توافق می‌رسند. باید توجه داشت که طلاق توافقی به معنای بخشیدن مهریه نیست. زن و شوهر می‌توانند هر تصمیمی راجع‌به مهریه بگیرند و با طلاق توافقی از یکدیگر جدا شوند. توافقات و تصمیمات هر زن و شوهری با یکدیگر متفاوت است و بستگی به شرایط آن‌ها دارد.

در طلاق از طرف مرد اگر زن هنوز باکره باشد نصف مهریه به او تعلق می‌گیرد. در صورت ازدواج مجدد بعد از طلاق نیز همچنان مرد وظیفه دارد تا نصف کامل مهریه را به نرخ روز پرداخت کند.

گرفتن وکیل طلاق مزایای زیادی دارد که می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- مراحل طلاق توسط وکیل طلاق توافقی در کم‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود. زیرا با تمام امور و روند طلاق آشنایی کامل دارد.

2- نیاز به حضور زن و مرد در دادگاه نیست. در نتیجه از دعوا و یا جروبحث زوجین با یکدیگر د ردادگاه جلوگیری می‌شود.

3- با گرفتن وکیل طلاق تنها حق‌الوکاله وکیل را پرداخت می‌کنید و از هزینه‌های بی‌موردی که ممکن است خودتان بدون آگاهی پرداخت کنید جلوگیری می‌شود.

4- حضور وکیل طلاق برای تنظیم دادخواست طلاق توافقی مهم و ضروری است. زیرا ممکن است در صورت عدم حضور وکیل، دادخواستی که تنظیم می‌کنید ناقص یا اشتباه یاشد و باعث طولانی‌تر شدن روند دادگاه شود. همچنین توافقاتی که آثار حقوقی مهمی بعد از طلاق برای طرفین دارد ممکن است به اشتباه تنظیم شود و مشکلات جدی‌تری ایجاد کند.

طلاق غیابی از طرف زن چیست و وکیل طلاق در گرفتن طلاق غیابی چه کمکی می‌کند؟

طلاق غیابی با کمک و پیگیری وکیل طلاق انجام می‌شود و در صورت به وجود آمدن هر یک از موارد زیر زن می‌تواند برای طلاق اقدام کند.

1- زمانی که مرد مطابق ماده ۱۰۲۳ چهار سال تمام غایب و مفقودالاثر باشد زن می‌تواند توسط وکیل طلاق، غیابی دادخواست طلاق دهد با شرط این‌ که در سه نوبت و هرکدام به فاصله‌ی یک ماه در یک روزنامه‌ی کثیرالانتشار آگهی دهد.

2- هنگامی که مرد بر اساس بند ۸ و ۱۱ شروط ضمن عقد، شش ماه متوالی یا نه ماه زندگی مشترک خود را ترک کرده باشد، وکیل طلاق می‌تواند از طرف زن دادخواست طلاق بدهد.

3- طبق ماده ۱۱۳۰ مورد دیگری که زن می‌تواند به دلیل آن طلاق غیابی بگیرد عسر و حرج زن است و اگر ادله و مستندات محکمی توسط وکیل طلاق ارائه شود و از سوی دادگاه تایید شود، حکم طلاق غیابی صادر خواهد شد.

رای دادگاه در صورتی غیابی است که شرایط زیر را دارا باشد:

1- خوانده(طرفی که به دادگاه احضار شده است) در هیچکدام از جلسات دادگاه حاضر نشده باشد.

2- عدم وجود امکان دفاع برای خوانده.

3- ابلاغیه به خوانده ارسال نشده باشد.

4- خوانده یا وکیل او لایحه‌ای به دادگاه ارائه نداده باشد.

هزینه‌ی وکیل طلاق

حق‌الوکاله وکیل طلاق به پایه‌ی او و کاری که انجام می‌دهد بستگی دارد. در واقع چون طلاق شامل مراحل بدوی، تجدید نظر و اجرای حکم می‌باشد باید از همان ابتدا اختیارات وکیل مشخص گردد. این امر در میزان حق‌الوکاله و نحوه‌ی پرداخت آن تاثیر دارد. علاوه بر آن اصولا هزینه‌ی وکالت طلاق از طرف زن به دلیل سخت‌تر و پیچیده‌تر بودن پرونده بیشتر از هزینه‌ی وکالت طلاق از طرف مرد خواهد بود. شما می‌توانید در این زمینه مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی دریافت کنید. کافی است روی این لینک کلیک نمایید.

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



تاثیر خواب در زیبایی یا زیبایی در خواب ؟
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

تاثیر خواب در زیبایی یا زیبایی در خواب ؟

شاید در نگاه اول عنوان این مطلب برای شما عجیب باشد که زیابی در خواب ؟! در حالی که شواهد محکمی برای اثبات این موضوع وجود دارد و اگر اطلاعات کافی را درباره تاثیرات خواب بر زیبایی کسب کنید، می‌توانید با داشتن خوابی منظم و با کیفیت، به راحتی زیبایی را برای پوستتان به ارمغان بیاورید.

 

کسی نمی‌تواند تاثیر خواب روی قسمت‌های مختلف بدن به خصوص پوست را منکر شود.

در واقع، خوابیدن کافی باعث می‌شود پوست شما، سلول‌های موجود در بدن را که شکننده یا کهنه هستند را بازسازی و با سلول‌های تازه جایگزین کند.

عملکرد مغز هنگام خواب

مغز در خواب

وقتی در شب به خواب فرو می‌روید، مغزتان حالت تعمیر و بازسازی را شروع می‌کند و تمام مواد اضافی بدن مانند پروتئین اضافی که در طول روز زیر پوست و در بدن تجمع یافته را پاک می‌کند.

بنابراین وقتی صبح روز بعد از خواب بیدار می‌شوید، می‌توانید به خوبی فکر کنید و عملکرد خوبی داشته باشید. اما مغز شما تنها چیزی نیست که در زمان خواب فعال است.

سایر اعضای بدن شما هم مثل پوست، بدین شکل عمل خواهد کرد.

در طول خواب، بدن شما سخت مشغول ساختن سلول‌های تازه و سالم و جایگزین ساختن آن‌ها با سلول‌های کهنه و ناسالم است.

این سلول‌ها در پوست و بدن شما به خواب کافی از جانب شما احتیاج دارند تا بتوانند بهترین عملکرد خود را داشته باشند. زمانی که شما بدرستی نخوابید،

رشد سلول‌های جدید پوست به سختی و کندی انجام خواهد شد. به مرور زمان این موضوع موجب تیرگی و چروکیده شدن پوست صورت شده و این تازه شروع کار است.

خواب ناکافی باعث می‌شود رگ‌های خون شما گشادتر شود و این خود موجب جمع‌شدن خون زیر چشم‌های شما می‌شود که در نتیجه به تیرگی و پف‌کردن چشم‌ها منجر خواهد شد.

 

 

قرمزی و رنگ‌پریدگی چشم و چهره خموده و بی‌حالت که ما بعد از شب‌بیداری اغلب دچارش می‌شویم از دیگر تاثیرات خواب بی کیفیت است

بی خوابی و استرس و زیبایی

استرس و بیخوابی !

از نظر علمی به اثبات رسیده که استرس می تواند جریان خون را در پوست کاهش دهد و باعث بروز عوارض بیولوژیکی شود که در انقباض عروق نقش دارند.

بی خوابی یا خواب بی کیفیت و نامناسب هم زیر مجموعه استرس است و تاثیرات مشابهی بر پوست دارد.

مطالعات علمی نشان داده افرادی که به دلایل شغلی دچار کم خوابی هستند یا ساعات خواب به هم ریخته ای دارند یا به دلایل متعدد کیفیت خوابشان خوب نیست و نمی توانند وارد خواب عمیق شوند،

به تدریج جریان خون در سطح پوستشان کم می شود، کلاژن سازی در بافت زیرین پوستشان افت می کند،

قوام پوستشان کاهش می یابد و بیشتر در معرض ابتلا به مشکلات پوستی و افتادگی و چین و چروک های پوستی اند

زیبایی در خواب

استرس و بی‌خوابی، دو عضو مکمل

همچنین پوست این افراد شادابی و شفافیت خود را از دست می دهد و دچارپیری زودرس می شود.

متخصصان توصیه می کنند برای داشتن پوستی سالم، نه تنها باید تغذیه خوبی داشته باشید و پوست را از تهاجمات محیطی مثل اشعه ماورای بنفش خورشید دور نگه دارید،

بلکه لازم است استرس تان را کنترل کنید و خواب کافی و باکیفیتی داشته باشید.

برای داشتن خوابی خوب باید شب در محیطی تاریک و بدون صدا حداقل ۸-۷ ساعت بخوابید.

زیبایی و خوابیدن

تجربه حالتی شاد و جذاب

یکی از مهم‌ترین تاثیرات خواب بر زیبایی مربوط به شاد بودن چهره و بالا رفتن روحیه افراد است. در واقع تمام استرس‌ها و تنش‌هایی که با نداشتن خواب کافی همراه است،

می‌تواند روی صورت شما تاثیر منفی بگذارد. اما وقتی حالتان خوب باشد و احساس خوبی داشته باشید، صورت شاداب‌تری نیز خواهید داشت و در نتیجه،

اعتماد به نفس شما در طول روز بالا می‌رود که این موضوع باعث خواهد شد تا عملکرد بهتر و با کیفیتی را در محل کار خود داشته باشید.

خواب و تناسب اندام

تناسب وزنی مناسب

شاید نیازی به یادآوری این واقعیت نباشد؛ افرادی که خواب کافی داشته باشند، کمتر از کسانی که خواب کافی ندارند وزن اضافه می‌کنند.

از جهتی فقدان خواب باعث می‌شود شما غذاهای ناسالم مثل کربوهیدرات‌ها و غذاهای قنددار زیادی را بخورید. این غذاها چربی‌های دور کمر شما را افزایش خواهد داد و این موضوع خیلی خوشایند نیست.

اما این همه ماجرا نیست. این غذاها در بدن، موجب ورم خواهند شد و در صورت نبود غذاهای مقوی و مفید، پوست شما کمتر شاداب به نظر می‌رسد

 

تاثیر خواب در پوست صورت

پوستی نرم و صاف

بدون شک این مورد یکی از بهترین تاثیرات خواب بر زیبایی است که رسیدن به آن دور از دسترس نیست.

هورمون رشد، کلاژن و خواب گزینه‌هایی هستند که ارتباط مستقیمی بر روی هم دارند و هنگامی که شما به خواب فرو می‌روید، هورمون رشد شروع به فعالیت کرده و سرعت تکثیر آن بیشتر می‌شود.

هورمون رشد در انسان برای تحریک تولید کلاژن ضروری است و در واقع همان پروتئینی است که باعث می‌شود پوستتان نرم، انعطاف‌پذیر و دور از چروک (یا حداقل چروک کم) بماند

 

تاثیر خواب در زیبایی مو و ناخن

مو و ناخن قوی‌تر

پوست تنها فاکتور موجود برای زیبایی افراد محسوب نمی‌شود و علاوه بر آن، مو و ناخن از دیگر مواردی محسوب می‌شوند که از تامین کلاژن‌های سالم سود می‌برند.

همان طور که اشاره کردیم، کلاژن پروتئینی است که علاوه بر نرمی پوست، می‌تواند استحکام مو و ناخن‌های شما را تقویت کند و در نتیجه اگر خوابی با کیفیت را داشته باشید،

ناخن‌های شما کمتر در معرض ترک خوردگی و شکستگی قرار می‌گیرند.

 

چشم‌های شفاف و درخشان

یکی دیگر از تاثیرات خواب بر زیبایی داشتن چشم‌هایی درخشان و بشاش است.

همان طور که در اوایل مقاله اشاره کردیم، خواب ناکافی باعث خواهد شد چشم‌هایتان قرمز و دچار پف‌های ناخوشایند شود که همه این موارد در کنار هم موجب از بین رفتن جذابیت و زیبایی شما خواهند شد.

در حالی که اگر بتوانید خوابی منظم و کافی داشته باشید، به جای چشمانی بی‌حال و خسته، همیشه چشم‌هایی درخشان و شفاف خواهید داشت

 

تاثیر ساعت خواب در زیبایی

تنظیم و ساعت خواب مناسب :

متخصصان اعتقاد دارند بزرگسالان باید تلاش کنند ۷ الی ۹ ساعت در شب بخوابند.

این زمان کافی است تا تمرکز و انرژی لازم در روز را داشته باشید و همچنین زمانی کافی برای بدنتان تامین می‌شود تا بتواند مهم‌ترین عملیات بازسازی را انجام دهد و پوست شما را جوانتر و شاداب‌تر کند.

در اینجا قانون مناسبی وجود دارد که می‌توانید آن را بخاطر بسپارید: اگر مقدار خوابی که داشته‌اید شما را سرحال کرده‌است، پس احتمالا همان مقدار خواب برای شما و شادابی ظاهرتان کافی است.

تاثیر خواب در زیبایی !!

منظور این نیست که بیشتر از مقدار مشخص خوابیدن به پوست شما کمک می‌کند تا بهتر به نظر بیاید.

در واقع، دقیقا برعکس است. بیش از حد خوابیدن موجب می‌شود سلول‌های شما سریع بشکند و به مشکلات زیبایی زیادی مثل همان مشکلات ناشی از کم‌خوابی ختم خواهد شد.

همچنین به یاد داشته باشید که کیفیت خواب به اندازه کمیت آن بسیار مهم است.

اگر شما نیمی از شب را بیدار بوده باشید و یا خواب متوالی نداشته‌ باشید 7 یا 8 یا حتی 9 ساعت خواب به تنهایی نمی‌تواند کافی باشد.

همچنین سعی کنید میزان الکل و کافئین قبل از خواب را کم کنید؛ این دو مورد جزو اصلی‌ترین عواملی هستند که موجب کم‌شدن خواب و داشتن پوست تیره و خشک می‌شوند.

علاوه بر موارد ذکر شده، می‌توانید از یک چشم‌بند برای دوری از نور در هنگام خواب استفاده کنید و یا اگر در محیط پر سروصدا زندگی می‌کنید، گوش‌های خود را بپوشانید.

شما باید در همه شرایط خواب را در اولویت قرار دهید تا پوست شما در صبح شادابی و نشاط خود را داشته باشد.

اگر به موارد ذکر شده عمل کرده و به تدریج آن‌ها را رعایت کنید، طی مدت زمان کوتاهی شما برای داشتن روزهای پرانرژی و شاداب کاملا آماده خواهید بود و می‌توانید مطمئن باشید که در بهترین حالت خود قرار دارید.

 

تاثیر خواب در زیبایی

موضوع اصلی این مقاله به صورت اختصاصی به تاثیرات خواب بر زیبایی افراد و فواید بی‌نظیر آن اشاره داشت.

واتس اپ مشاوره گالری سلین : 09023059097

 

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



معرفی بهترین مجموعه انجام پروژه های دانشجویی
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

معرفی بهترین مجموعه انجام پروژه های دانشجویی

در این روزگار وا نفسا به علت مشکلات فروان بیشتر افراد از حوصله و وقت کافی برای انجام بعضی از کار های خود برخوردار نیستند .این مشکلات گریبان گیر دانشجویان و دانشگاهیان نیز شده است که به علت های گوناگون قادر به انجام پروژه های دانشجویی

و دانشگاهی خود نیستند

در این شرایط یکی از بهترین کار ها سپاردن پروژه های خود به مجموعه های انجام پروژه است که بعضا به صورت حضوری و غیر حضوری کار میکنند.
البته مزایای کار های غیر حضوری به علت هزینه کم تر , نگرفتن وقت , مشکلات کرونا و ..بیشتر است .می توان گفت یکی از خوب های این مجموعه ها موسسه پرشیا پروژه است که انصافا با استفاده از کارشناسان خبره حرفی برای گفتن دارد.که میتوانید با خیال راحت انجام پروژه های خود را به آن بسپارید.

اساس کار پرشیا پروژه این گونه است که شما پروژه خود را به صورت رایگان ثبت سفارش میکنید (از طریق سایت واتساپ و تلگرام) و بعد از قیمت گذاری و اعلام به شما ( معمولا کم تر از 48 ساعت ) در صورت موافقت انجام پروژه صورت میگیرد و در صورت عدم صحت پروژه بعد از دریافت ( تا 48 ساعت) میتوانید به صورت رایگان با اعلام مشکلات به برطرف کردن آن اقدام کنید.

همکاری با پرشیا پروژه

موسسه پرشیا پروژه با دوستان متخصص در زمینه های گوناگون همکاری میکند شما هم اگر تخصصی در زمینه های

 انجام پروژه های متلب

مهندسی عمران , معماری , برق , مکانیک و انواع رشته ها وتخصص های دیگر دارید میتوانید با پرشیا پروژه همکاری کنید و به صورت فریلنسر یا همان دور کاری برای خود درآمد کسب کنید و به صورت رایگان به متخصصان پرشیا پروژه بپیوندید. تنها شرط پیوستن داشتن تخصص و تعهد کاری است که امری مهم در این زمینه است.

خدمات پرشیا پروژه

در پایا ن چند نمونه از خدمات پرشیا پروژه در انجام پروژه را با هم میبینیم

  • انجام پروژه عمران | انجام پروژه دانشجویی مهندسی عمران
  • انجام پروژه شیمی | انجام پروژه مهندسی شیمی
  • انجام پروژه متلب
  • انجام پروژه مهندسی مدیریت
  • انجام پروژه معماری | انجام پروژه دانشجویی معماری
  • انجام پروژه مهندسی الکترونیک
  • انجام پروژه مهندسی صنایع
  • انجام پروژه مهندسی برق
  • انجام پروژه مهندسی مکانیک
  • انجام پروژه مهندسی نفت
  • انجام پروژه بتن , انجام پروژه دانشجویی بتن آرمه
  • انجام پروژه تری دی مکس 3dmax
  • انجام پروژه فولاد , انجام پروژه دانشجویی سازه های فولادی
  • انجام پروژه فتوشاپ | انجام خدمات فتوشاپ
  • انجام پروژه حسابداری
  • انجام پروژه حقوق
  • انجام پروژه افترافکت
  • انجام پروژه اقتصاد سنجی
  • انجام پروژه ارشد
  • انجام پروژه ایتبس سیف .سپ
  • انجام پروژه طراحی سایت
  • و...

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



آرمانو ، انتخاب ایده های نو
نویسنده : khashayars تاریخ : دو شنبه 11 مرداد 1400

 

آرمانو ، انتخاب ایده های نو

 

میز اداری ، پارتیشن اداری ، صندلی اداری

 

میز مدیریتی

 

میز کنفرانس

 

میز کارمندی

 

میز کارگروهی

میز منشی

 

کانتر اداری

میز پایه فلزی

 

تریبون سخنرانی

 

پارتیشن دو جداره ام دی اف

پارتیشن دو جداره آلومینیومی تمام شیشه

 

صندلی اداری

 

مبل اداری

کمد و کتابخانه اداری

پاسخگویی به موقع

 

بازدید ،  مشاوره و طراحی  رایگان

 

تولید و تحویل محصولات با کیفیت.

 

تولید انواع مبلمان اداری ، پارتیشن اداری و صندلی اداری  متنوع  مطابق با آخرین و بروزترین سبک های محیط های اداری وطراحی بهینه فضاهای کاری

 

کلیه محصولات با شرایط تعیین گردیده به مدت یکسال گارانتی و 3 سال خدمات پس از فروش می باشد.

www.armano.ir

02188544080

09121863067

02165612826

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.