مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

انواع رفع ممنوع الخروجی- مراحل رفع ممنوع الخروجی
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

انواع رفع ممنوع الخروجی- مراحل رفع ممنوع الخروجی

رفع ممنوع الخروجی چیست؟ آیا می‌توان ممنوع الخروجی را رفع کرد؟ یکی از مواردی که در بین مردم رایج است بحث ممنوع الخروجی می‌باشد. در این مقاله می‌خواهیم با مفهوم آن بیشتر آشنا شویم و انواع و مراحل رفع ممنوع الخروجی را توضیح دهیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

به صورت کلی ۵ گروه ممنوع الخروج می‌شوند:

  • بدهکاران قطعی مالیاتی
  • بدهکارانی که به موجب صدور حکم قطعی دادگاه یا صدور اجرائیه در اجرای ثبت سازمان ثبت اسناد و املاک، بدهی آن‌ها محرز شده است.
  • افرادی که در خارج ایران مشهور به تکدی‌ گری و ولگردی، سرقت، کلاهبرداری و... هستند.
  • افرادی که اخذ گذرنامه و خروج از کشور آن‌ها به اراده‌ی فرد دیگری (پدر یا شوهر و...) می‌باشد.
  • کسانی که مسافرت آن‌ها به خارج کشور به تشخیص مقامات قضایی به مصلحت جمهوری اسلامی نمی‌باشد.

مدت زمان ممنوع الخروجی هم ۶ ماه می‌باشد و بعد از ۶ ماه مجددا باید تمدید شود. در این بین به مدت ۲۰ روز می‌توانید به دادگاه اعتراض نمایید.

رفع ممنوع الخروجی مهریه

به صورت کلی ممنوع الخروجی یعنی شما اجازه‌ی خارج شدن از کشور را ندارید تا زمانیکه این موضوع از شما برداشته شود. از طرفی گاهی در موارد جنایی پیش می‌آید که شما اجازه‌ی خروج از شهر را هم ندارید.

به استناد ماده ۲۳ قانون محکومیت های مالی در هر دعاوی حقوقی از جمله مطالبه مهریه، پس از صدور رای محکومیت مهریه و نپرداختن مهریه و یا تقسیط نشدن مهریه توسط زوج، زوجه می‌تواند از دادگاه صادرکننده رای تقاضای صدور قرار ممنوع الخروجی شوهر را کند.

هدف از ممنوع الخروج شدن مرد به دلیل عدم پرداخت مهریه ابزاری است که مرد را تحت فشار قرار دهد و مجبور شود که مهریه زن را پرداخت کند.

راه‌های رفع ممنوع الخروجی مرد از جهت عدم پرداخت مهریه این است که مهریه‌ را پرداخت کرده باشد و یا اینکه زن خود نسبت به عدم پرداخت مهریه توسط مرد رضایت دهد. در این صورت دادگاه حکم را ثبت می‌کند و مرد اجازه‌ی خروج از کشور را پیدا می‌کند.

نکته‌ی مهم این است که گذاشتن وثیقه هم در این مورد معنایی ندارد و مرد باید فقط مهریه را پرداخت کند و یا رضایت همسرش را بدست آورد.

اگر در مورد رفع ممنوع الخروجی مهریه سوالی دارید می‌توانید به صورت رایگان مشاوره حقوقی آنلاین را از کارشناسان وکیل پرس دریافت نمایید.

رفع ممنوع الخروجی زن بعد از طلاق

زن پس از عقد نکاح تنها با اجازه‌ی شوهر حق خروج از کشور را دارد. مگر اینکه براساس شروط ضمن عقد و یا وکالت رسمی مرد این حق را به همسر خود داده باشد. مسئله محدودیت خروج زنان پس از ازدواج به یکی از پرچالش‌ترین مسائل حقوقی روز تبدیل شده است. افراد زیادی جهت اصلاح این قانون پیگیری می‌کنند. به صورت کلی بعد از طلاق دیگر ممنوعیتی بابت خروج از کشور وجود ندارد و زن می‌تواند بدون اجازه همسر از کشور خارج شود.

رفع ممنوع الخروجی فرزند

درخواست ممنوع الخروجی فرزند توسط پدر و مادر به دلایل مختلفی امکان پذیر می‌باشد. اگر متقاضی پدر باشد خیلی سریع و راحت با مراجعه به اداره گذرنامه و ظرف کمتر از یک ساعت می‌تواند فرزند غیررشید خود را ( زیر ۱۸ سال) ممنوع الخروج کند. اما این موضوع برای مادر کمی دشوارتر می‌باشد. یعنی مادر باید دلایل و اسناد توجیهی خود را به دادگاه ببرد و با اجازه‌ی پدر در صورت صلاح دید دستور ممنوع الخروجی فرزند داده می‌شود. در این خصوص پیشنهاد می‌کنیم از وکیل ثبتی برای جلوگیری از اتلاف وقت استفاده کنید.

ممنوع الخروج کردن فرزند مشترک ( فرزند طلاق) هم بسیار رایج می‌باشد. فرزند تا رسیدن به سن قانونی تحت سرپرستی ولی خود می باشد . در مورد فرزند اغلب ولی قهری شامل پدر و جد پدری است که مسئول و سرپرست فرزند می باشند در مورد فرزند حق ولایت دارند در نتیجه هر تصمیمی از قبیل تصمیمات مالی و غیر مالی فرزند با ولی قهری اوست. طبق قانون اصل بر این است که تصمیمات ولی قهری مطابق مصلحت فرزند است و اثبات خلاف این اصل بر عهده شخصی است که از اعمال ولایت قهری ناراضی و شاکی است و ادعای این را دارد که ولی قهری خلاف مصحت فرزند رفتار می کند .

نکته : کسی که حضانت را بر عهده دارد می تواند نسبت به ممنوع الخروجی فرزند اقدام کند تا ولی قهری نتواند نسبت به خروج فرزند اقدام کند .

در خصوص فرزندانی که به سن بلوغ شرعی رسیده اند ولی هنوز 18 سال تمام نشده اند مقررات قانون گذرنامه حاکمیت دارد .

نکته بسیار مهم دیگری که مطرح است : اگر حضانت فرزند با مادرش باشد مطابق با ماده 18 قانون گذرنامه ، برای زیر سن قانونی یعنی هجده سال تمام، اجازه ولی قهری برای خارج شدن از کشور لازم است و صرف حضانت مادر بدین معنی نیست که وی می‌تواند مجوز خارج کردن فرزند را داشته باشد و در اینصورت اجازه پدر لازم است. اما اگر حضانت با پدر باشد گر چه مجوز اخذ گذرنامه قانونا با اوست ولی مادر می‌تواند با درخواست از اداره گذرنامه مانع از خروج فرزندش از کشور بشود .

 

به این ترتیب کارهای اداری شما برای ممنوع الخروجی فرزند و یا رفع ممنوع الخروجی فرزند راحت تر صورت می‌گیرد.

مدت زمان رفع ممنوع الخروجی چقدر است؟

همانطور که قبلا هم گفته شد مدت زمان رفع ممنوع الخروجی به صورت کلی ۶ ماه است. بعد ۶ ماه این حکم لغو و یا تمدید می شود. در این مدت ۲۰ روز فرصت دارید تا اعتراض خود را به دادگاه ببرید و رفع ممنوع الخروجی را انجام دهید.

نکته‌ی بسیار مهم این است که بعد از ۶ ماه اگر این ممنوعیت توسط فردی که شما را ممنوع الخروج کرده تمدید نشد ممنوعیت به صورت خود به خود از بین می‌رود.

نمونه درخواست رفع ممنوع الخروجی چگونه است؟

متن درخواست رفع ممنوع الخروجی باتوجه به نوع ممنوعیت متفاوت می‌باشد. اما در همه‌ی آن‌ها باید متن به صورت کاملا ادبی باشد. ضمن اینکه در آن شاکی و دعوی کاملا مشخص شده باشد. در اینجا نمونه درخواست رفع ممنوع الخروجی مهریه را توضیح می‌دهیم.

بسمه تعالی

ریاست محترم اداره......اجرای اسناد رسمی شهر ......

با سلام

احتراما به وکالت از آقای ..... ..... متعهد پرونده کلاسه اجرایی فوق با عنایت به مراتب زیر و ادله پیوست، درخواست رفع ممنوع الخروجی موکل از آن مقام محترم مورد تقاضا می باشد:

 

خانم .... (متعهد له مهریه) مستندا به دادنامه شماره ...... مورخ.... صادره از شعبه ..... مجتمع قضایی ...... تعداد 300 عدد سکه از 1014 سکه مهریه خود را از دادگاه مطالبه می نماید و حکم به محکومیت آقای ...... صادر می گردد(پیوست یک لایحه) و به موجب دادنامه شماره ..... مورخ....... حکم به پذیرش این 300 سکه از مهریه زوجه صادر می گردد(پیوست دو لایحه) و پس از آن به موجب دادنامه شماره ..... (پیوست سه لایحه) و دادنامه شماره ..... مورخ ...... (پیوست چهار لایحه) حکم به پرداخت هر شش ماه یک سکه بهار آزادی صادر می گردد.به موجب این احکام، موکل تاکنون تعداد41 عدد سکه بهار آزادی از مهریه خانم ..... را به صورت 30 عدد پیش قسط و 11 عدد بابت اقساط مهریه پرداخت نموده است.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



روغن آرگان و ویژگی‌های آن چیست؟ چرا باید از روغن آرگان استفاده کنیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

روغن آرگان

روغن آرگان یکی از بهترین و کمیاب ترین چیزهایی می‌باشد که سرشار از خاصیت برای پوست و مو است. داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و درخشان آرزوی همه‌ی انسان ها می‌باشد. زیرا باتوجه به اینکه زیبایی نسبی است اما پوست صاف و مویی  پرپشت و درخشان در همه‌ی سلیقه ها از ویژگی های زیبایی محسوب می‌شود. از این رو خیلی از افراد به دنبال راهی برای رسیدن به این موارد هستند. به صورت کلی مو یکی از سلول های زنده ی بدن می‌باشد! بعضی از افراد گمان می‌کنند مو نیازی به تغذیه و رسیدگی ندارد. اما اگر به آن رسیدگی نشود قطعا منجر به ریزش مو و در نهایت زشتی آن می‌شود. همانطورکه شما در طول روز نیاز به غذا دارید مو هم با توجه به زنده بودن سلول هایش نیاز به رسیدگی و تغذیه دارد. در این مقاله می‌خواهیم در مورد روغن آرگان و ویژگی های آن برای مو صحبت کنیم.  تا انتها با ما همراه باشید.

روغن آرگان و ویژگی‌های آن

روغن آرگان از هسته درخت آرگان گرفته شده است. این درخت در ناحیه سوس مراکش می‌باشد. در واقع درخت آرگان فقط در مراکش به صورت خود رو یافت می‌باشد. به همین دلیل یک گیاه کمیاب محسوب می‌شود. این روغن برای پوست و مو بسیار خاصیت دارد. در بارداری هم توصیه شده است که از این روغن استفاده شود. در ادامه خواص آن را به صورت جزیی تر ذکر می‌کنیم.

خواصی که با خوردن روغن آرگان حاصل می‌شود:

  • جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی
  • کاهش فشار خون
  • تنظیم کلسترول بدن
  • پیشگیری از سرطان
  • افزایش ایمنی بدن
  • کمک به گوارش

خواصی که با مصرف روی پوست حاصل می شود:

  • ضد التهاب پوستی
  • خاصیت ضدپیری زودرس
  • درمان ترک های پوستی
  • درمان ترک های حاصل از بارداری
  • درمان خشکی بیش از حد پوست
  • جلوگیری از ایجاد چروک های پوستی
  • مرطوب کنندگی لب
  • خاصیت براق کنندگی پوست
  • خاصیت شفافیت پوستی
  • جلوگیری از آسیب های ناشی از آفتاب
  • درمان زخم های پوستی
  • درمان آکنه و جوش

خواص روغن آرگان برای مو چیست؟

خواص روغن آرگان برای مو و درمان آن بسیار زیاد است. بخشی از آن ها را در ادامه گفته ایم.

  • جلوگیری از ریزش مو. روغن آرگان به درمان ریزش مو بسیار کمک می‌کند. اما در حین درمان می توانید از لوسیون ضدریزش مو هم استفاده کنید. لوسیون ضدریزش مو به شما کمک می کند تا موهای ریخته شده را دوباره برگردانید و از ریزش بیشتر مو هم جلوگیری می کند. از طرفی از مواد اولیه گیاهی ساخته شده است. یعنی هیچگونه ضرری برای پوست و مو ندارد و کاملا ضد حساسیت می‌باشد. خاصیت استفاده از مواد اورگانیک و گیاهی این است که به مرور زمان به صورت ریشه ای مشکل ریزش مو را حل می‌کند. پس می‌توانید با خیالی آسوده از آن استفاده کنید اما توجه داشته باشید که حتما باید از لوسیون اصل و برند استفاده کنید یعنی نباید فیک باشد چون مواد اولیه‌ی ساخت آن مشخص نخواهد بود!
  • درمان موخوره مو. شما با مصرف روغن آرگان بعد از استحمام می‌توانید برای همیشه از موخوره ی مو خلاص شوید. موخوره برای مو بسیار مضر است و به مرور زمان باعث می‌شود که رشد کرده و به ریشه ی سر برسد. علاوه بر این ها موخوره باعث می‌شود ظاهر موی شما زشت و نامنظم به نظر برسد و مو را از یک دستی جدا می‌کند.
  • درمان خشکی مو. تقریبا همه ی خانم ها از خشکی مو رنج می‌برند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اما مهم ترین علت خشکی مو این است که از شامپوهایی استفاده می شود که مناسب نیستند و همچنین کاملا فیک و تقلبی هستند. برای موی خود باید هزینه کنید بنابراین به دنبال مواد ارزان قیمت نباشید زیرا قطعا آسیب هایی به موی شما خواهد رسید که برای درمان آن ها مجبور به هزینه های خیلی بالاتر خواهید بود. خشکی مو به علت کم بودن آب بدن هم می‌باشد. می‌توانید در طول روز از آب بیشتری مصرف کنید. به این ترتیب آب بدن شما تامین می‌شود.
  • درمان شوره سر. شوره یکی از بیماری های رایج در بین افراد می‌باشد. اگر زیاد باشد و درمان نشود ممکن است موجب ریزش مو شود! بنابراین آن را جدی بگیرید. علاوه بر ریزش مو ظاهر مو را هم زشت می کند و اعتماد به نفس را از بین می‌برد. بنابراین باید برای درمان آن اقدام نمایید. ابتدا شامپوی خود را تغییر دهید تا پوست سر شما را درمان کند. همزمان با شامپو بعد از حمام از روغن آرگان استفاده نمایید تا چربی سر شما را تنظیم نماید. برای شامپو هم می‌توانید از شامپو ضد ریزش اورلین استفاده کنید.
  • درخشان شدن و براقی مو. روغن آرگان را که به مرور زمان استفاده می‌کنید متوجه می‌شوید موهای شما نسبت به قبل نرم تر درخشان تر شده است. این خاصیت روغن آرگان می‌باشد. به مرور زمان ساقه های موی شما را ترمیم می‌کند و هرگونه شکستگی و خرابی مو را از بین می برد.
  • محافظت مو از حرارت. بعد از حمام بسیاری از افراد مو را سشوار می‌کنند. حرارت مستقیم به مو به مرور زمان باعث می‌شود که مو حالت شکنندگی به خود بگیرد. همچنین موخوره هم مهمان موی شما خواهد شد. از طرفی به مو اجازه می‌دهید که کاملا خشک شود! این ها فقط در صورتی از بین می‌رود که یا موی خود را سشوار نکنید و یا اینکه مو را قبل از سشوار حتما آغشته به روغن آرگان کنید تا از موی شما در برابر حرارت مستقیم جلوگیری کند. علاوه بر سشوار مو کارهایی مانند اتوی مو و فر کردن مو به کمک دستگاه بابلیس هم به مرور زمان مو را خشک و بدحالت می‌کند.
  • تامین ویتامین های مورد نیاز مو. روغن آرگان حاوی ویتامین e می‌باشد. از طرفی انواع ویتامین های دیگر را که برای مو ضرروی هستند داخل خود دارد. اگر ویتامین‌های بدن شما تامین نباشد کم کم به موی شما هم آسیب می‌رسد زیرا مواد مغذی به آن نخواهد رسید.
  • کاهش وز شدن مو. همانطور که گفتیم بعضی از شامپو ها و همچنین سشوار بیش از حد مو باعث می‌شود که مو حالت زیبای خود را از دست بدهد و وز یا فر شود. روغن آرگان از وزشدگی مو کاملا جلوگیری می‌کند زیرا اجازه ی خشک شدن را به آن نمی‌دهد.
  • کمک به رشد مو. این روغن به شما کمک می‌کند که رشد موی بیشتری از قبل داشته باشید. با ماساژ آن به سر می‌توانید به این ویژگی پی ببرید.

نکته ای که مهم است و قابل توجه می‌باشد این است که همیشه خرید جنس فیک از نخریدن ان بهتر است! اگر روغن آرگان فیک را خریداری کنید نه تنها روی موی شما اثر مثبتی نخواهد داشت بلکه باعث می‌شود که مو از قبل هم بیشتر بریزد. پس دقت کنید حتما روغن آرگان را از نمایندگی‌های معتبر مانند اورلین خریداری کنید. زیرا این روغن را با ضمانت به شما می‌دهند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بهترین شامپو ضدریزش مو- معرفی شامپو ضدریزش مو اورلین
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

شامپو ضدریزش مو

شامپو ضدریزش مو یکی از بهترین راهکارها برای جلوگیری از ریزش مو می‌باشد. اما این شامپو دقیقا چه کاری را انجام می‌دهد؟ چرا باید از آن استفاده کنیم؟ آیا می‌توانیم بهترین شامپو ضدریزش مو را پیدا کنیم؟ در ادامه‌ی این مقاله می‌خواهیم توضیح دهیم که شامپو ضدریزش مو چیست و بهترین آن چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما تا انتها همراه باشید.

شامپو ضدریزش مو چیست؟

همانطور که می‌دانید زیبایی یکی از بهترین نعمت هایی است که خداوند به انسان‌ها عطا کرده است. زیبایی کاملا نسبی است و تعاریف متفاوتی برای زیبایی صورت و چهره بین افراد وجود دارد. اما تعاریف کلی برای زیبایی وجود دارد که همگان با آن موافق هستند. مانند داشتن پوستی صاف و شفاف و موهایی پرپشت و سالم! یعنی موی سالم و پرپشت از دید همه زیبا می‌باشد. اما در جزئیات ممکن است یکی رنگ روشن را جزو موی زیبا بداند و دیگری رنگ تیره!

این پرپشتی برای همه‌ی افراد صدق می‌کند و موضوعی است که همگان را درگیر خود کرده است. یعنی موی پرپشت هم برای خانم ها و هم آقایان از مسائل چالش برانگیز می باشد. هر خانم یا آقایی به دنبال این است که موی خود را سالم نگه دارد و از ریزش آن جلوگیری کند.

اما دلایل ریزش مو در هر فردی ممکن است با فرد دیگر متفاوت باشد. به صورت کلی دلایلی که برای ریزش مو در بین افراد وجود دارد به صورت زیر می باشد:

  • کم خوابی و استرس. این موضوع کاملا جدی و مهم است و باید آن را کنترل کنید. زیرا علاوه بر ریزش مو منجر به بروز بیماری های دیگری هم در بین شما می شود. سعی کنید با ورزش کردن و خوردن دمنوش های آرامش خواب خود را تنظیم کنید. وقتی خواب تنظیم شود به مرور زمان استرس هم کم میَ شود.
  • بارداری و شیردهی. این موضوع شایع ترین دلیل ریز مو در بین خانم ها می باشد که کاملا طبیعی است و اگر جلوی آن را بگیرید قابل حل می باشد. برای جلوگیری از ریزش مو باید از شامپو ضدریزش مو استفاده کنید و همچنین ویتامین های بدن خود را تامین کنید.
  • مشکلات هورمونی. اگر هورمون های بدن شما به اندازه و سرجای خود نباشد قطعا به مشکل برخورد خواهید کرد. برای اینکه بدانید هورمون های شما چه سطحی می‌باشد باید حتما آزمایش خون بدهید. برای آزمایش خون هم می‌توانید با پزشک مشورت کنید. بعد از اینکه آزمایش خون دادید و سطح هورمون ها را متوجه شدید اگر در حالت تعادل قرار نداشت می‌توانید از قرص هایی استفاده کنید تا این هورمون های شما را تنظیم کند. در غیر این صورت ممکن است همیشه موی شما ریزش داشته باشد.
  • مشکلات تیروئیدی. تیروئید یک غده ی مهم در بدن است که باید همیشه به طور منظم ترشح شود. اگر این میزان کم یا زیاد شود منجر به ریزش مو، لاغری یا چاقی بیش از حد و مشکلات گوارشی متعددی می‌شود به همین دلیل بسیاری از ریزش های موی افراد به دلیل درست کار نکردن این غده می‌باشد. وضعیت این غده هم طبق آزمایش هایی مشخص شده و می‌توانید با خوردن دارو آن را رفع کنید.
  • استفاده از شامپوهای نامناسب. شامپویی که شما برای موی سر خود انتخاب می‌کنید بسیار مهم م ضروری می‌باشد. این شامپو باید از جنس خوبی باشد. زیرا باید ویتامین های مهم را به موی سر شما برساند. بسیاری از افراد هستند که با تعویض شامپو و تبدیل آن به یک شامپوی مناسب و اصل ریزش موی‌ سر خود را متوقف کرده اند. همچنین باعث رشد مجدد موهاي ریخته شده، شده اند.

در واقع شامپو ضدریزش مو باعث می‌شود که ویتامین های ضروری و مورد نیاز مو به آن برسد و ریشه هایش قوی شود.

مو هم مانند همه‌ی سلول های زنده بدن نیاز به این دارد که تغذیه شود. از خوردن آب کافی هم در کنار ویتامین های ضرروی برای مو غافل نشوید.

اگر دارای موهایی حساس و خشک هستید حتما از شامپو بدون سولفات استفاده کنید. زیرا این شامپو چربی سالم موی سر را حفظ می‌کند. کسانی موی سر آن ها خشک است اگر از شامپوهای معمولی استفاده کنند قطعا منجر به خشک تر شدن موی خود می‌شوند زیرا کفی که شامپوهای معمولی دارند حاوی سدیم می‌باشد که برای مو مضر است. بنابراین پیشنهاد ما به افرادی با موی خشک استفاده از شامپو بدون سولفات می‌باشد. بعد از چندین بار استفاده می‌توانید تفاوت را در موی خود حس کنید.

نکات مهم در انتخاب شامپو ضدریزش مو

یک سری نکات در انتخاب شامپو وجود دارد که قبل از استفاده از آن می‌توانید تشخیص دهید:

  • شامپو حتما باید اصل و اورجینال باشد. برای اینکه شامپوی اصل را خریداری کنید می‌توانید از نمایندگی های رسمی و یا داروخانه های معتبر خریداری کنید. این نکته را فراموش نکنید که جنس فیک موی شما را بدتر از حالت قبل هم می‌کند.
  • قیمت مقرون به صرفه. شامپویی که اصل است قطعا قیمت ارزانی نخواهد داشت. اما صرفا گران بودن یک شامپو دلیل بر اصل بودن آن نیست. پس سعی کنید شامپویی را خریداری کنید که قیمت معقول و مقرون به صرفه ای را داشته باشد.
  • حاوی مواد گیاهی و غیرشیمیایی. بهترین شامپو ضدریزش مو شامپویی می‌باشد که در آن ذره ای از مواد شیمیایی به کار رفته نشده باشد. زیرا مواد شیمیایی برای موی سر مضر است و به مرور زمان باعث ایجاد بیماری در سر می‌شود. استفاده از مواد گیاهی همیشه دیرتر جواب می‌دهد اما بهترین نتیجه را دارد و از طرفی به هیچ عنوان آسیبی به مو نمی‌رساند. معمولا در پشت محصولات شامپویی مواد تشکیل دهنده قید شده است. قبل از خرید می‌توانید آن را مطالعه کنید و در صورت وجود موادی مانند پارفن و... از خرید آن جدا خودداری فرمایید.
  • خاصیت ضدریزش . قطعا شامپو ضدریزش مو باید خاصیت ضدریزش داشته باشد و بعد از چند بار استفاده جلوی ریزموی شما را بگیرد.
  • خاصیت رشد مجدد مو. این شامپو باید خاصیت این را داشته باشد که بتواند به رشد مجدد موهای ریخته شده هم کمک کند.
  • حاوی ویتامین. بهترین شامپو ضدریزش مو باید حاوی انواع ویتامین ها باشد که غذای کامل مو را تامین کند.

انتخاب بهترین شامپو ضدریزش مو را باید جدی بگیرید و آن را جزو روتین مو و مراقبت های روتین موی خود قرار دهید. توجه داشته باشید که مو هم مانند پوست نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد. پس برای آن هزینه کنید و سعی کنید وقت کافی را برای سلامت موی خود در طول روز بگذارید.

شامپو ضدریزش مو فقط برای موهایی که شروع به ریزش کرده اند مناسب نیست بلکه همه‌ی شما می‌توانید از شامپو ضد ریزش موی اورلین استفاده کنید زیرا می‌تواند جلوی ریزش مو را هم بگیرد و ریشه‌ی آن را تقویت کند.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



ثبت علامت تجاری چیست؟ چگونه می‌توانیم از ثبت علامت تجاری شکایت کنیم؟
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

ثبت علامت تجاری چیست؟ چگونه می‌توانیم از ثبت علامت تجاری شکایت کنیم؟

 

ثبت علامت تجاری یکی از مهم‌ترین اقدام هایی می‌باشد که هر شرکتی موظف به انجام آن است. اهمیت ثبت علامت تجاری به دلیل ماندگاری در اذهان مشتریان می‌باشد. ثبت علامت تجاری و داشتن آن یعنی طراحی و انتخاب نشانهای خاص برای یک مجموعه.

با علامت تجاری به صورت گویا در حافظه بصری افراد باقی می‌مانید و در واقع به عنوان یک شناسه‌ای از محصول می‌باشید. گاهی این علامت تجاری بسیار معروف است زیرا به نحو احسنت طراحی شده است. به عنوان مثال علامت تجاری شرکت اپل را همه می‌شناسند و حتی از نام آن هم شهرت بیشتری دارد.

این نکته را فراموش نکنید که علامت تجاری یا همان لوگو باید کاملا ساده طراحی شده باشد. از طرفی به صورت انحصاری معرف فعالیت آن مجموعه باشد که بتوان در صورت استفاده توسط افراد و مجموعه‌های دیگر، پیگرد قانونی انجام داد. حال که اهمیت ثبت علامت تجاری و برند مشخص شد می‌خواهیم به راه‌های اعتراض به ثبت علامت تجاری و شکایت از برند بپردازیم. با ما همراه باشید.

اعتراض به رد ثبت برند چگونه می‌باشد؟

در واقع حق استفاده انحصاری از علامت تجاری فقط به کسی تعلق می‌گیرد که آن را به ثبت رسانده باشد. اما چه کسانی می‌توانند هنگام ثبت برند اعتراض کنند؟

  • کسانی که برند ثبت شده را علامت تجاری خود بدانند.
  • کسانی که برند ثبت شده را با علامت خود به اندازه‌ای شبیه بدانند که مصرف‌کنندگان عادی را دچار اشتباه نمایند. اعتراض به رد ثبت برند در واقع در دسته اعتراض بعد از ثبت محسوب می‌شود.

اعتراض به اداره ی مالکیت صنعتی به دلیل تقاضای ثبت برند بنا به ماده‌ی ۷ قانون ثبت اختراعات و علامت تجاری، متصدی شعبه ثبت برند باید تا ۱۵ روز از تاریخ وصول اظهارنامه و ضمائم نسبت به قبول یا رد آن اتخاذ تصمیم نماید.

اگر تقاضای ثبت برند متقاضی رد شود ( به طور مثال از علائم ممنوعه باشد) باید مراتب با تصریح علل تقاضا به متقاضی ابلاغ شود. شخص می‌تواند ظرف مدت ۱۰ روز از تصمیم به دادگاه عمومی شکایت کند. حکم دادگاه هم قابل تجدید نظر می‌باشد. اگر حکم دادگاه به نفع کارفرما باشد اداره مالکیت صنعتی مکلف است طبق ماده ۸ قانون ثبت اختراعات و علامت تجاری تا ۱۵ روز از تاریخ تقویم رونوشت مصدق حکم دادگاه نسبت به ثبت برند اقدام کرده و گواهی رسمی به تقاضا کننده بدهد.

چگونگی اعتراض به ثبت علامت تجاری

از آنجایی که یکتا بودن علائم تجاری کاملا الزامی است، اعتراض به ثبت علامت تجاری هم بسیار رخ می‌دهد و شایع است. علاوه بر نقش، تصویر، رقم، حرف، عبارت، مهر، لفافه و... که جزئی از علائم تجاری محسوب می‌شوند در این میان شایع‌ترین است. علامت‌های تجاری که کلمه است و جای آن بین حرف و عبارت می‌باشد را فراموش نکنید.

هر بازرگانی می‌تواند برای محصول یا خدمات خود برندی را داشته باشد اما این برند باید حتما قبلا ثبت شده باشد. سیستم ثبت علامت تجاری در ایران طریقه‌ی اعلامی می‌باشد. رسیدگی اداره ثبت هم محدود است به اینکه علامت مقررات قانونی نباشد و شباهتی با علامات ثبت شده قبلی نداشته باشد.

چون تشخیص این شباهت کاملا نظری است، ممکن است عبارت طوری معرفی شده باشد که در بدو امر شباهت با علامت ثبت شده‌ی قبلی معلوم نشود. یا اینکه صاحب علامت قبلی راجع به درجه ی شباهت با اداره ی ثبت موافق نباشد. در مورد کسانیکه موسسه آن‌ها خارج از ایران واقع است حق اعتراض مشروط به شرط معامله‌ی متقابل مذکوره در فقره ی دوم ماده‌ی ۴ می‌باشد. بنابراین اعتراض به ثبت علامت ممکن است قبل از ثبت به عمل آید و یا بعد از ثبت آن.

به طور کلی اگر معترض کسی باشد که علامت قبلا به اسم او ثبت نشده باشد باید در حین اعتراض به ثبت علامت تجاری، برای خود مطابق مقررات این قانون تقاضای ثبت کرده، حق الثبت و تمام مخارج مربوط به آن را قبلا تادیه نماید.

کارهای ثبت علامت تجاری و ثبت برند کارهایی کاملا تخصصی و حرفه‌ای می‌باشد که باید حتما از آن‌ها اطلاع داشته باشید. تنها کسی که در این زمینه خبره است وکیل تجاری و وکیل ثبتی است. برای اینکه در وقتتان اتلاف نشود و بتوانید راحت‌تر به امور ثبت برند شرکت با محصول خود بپردازید بهترین راه حل سپردن امور به وکیل می‌باشد. وکلای متخصص تیم وکیل پرس می‌توانند به شما در این امور کمک کنند و مشاوره‌ی رایگان در اختیار شما قرار دهند.

مرجع رسیدگی به این چنین اعتراضات دادگاه عمومی تهران است. در واقع سایر دادگاه‌های کشور صلاحیت رسیدگی به آن را ندارند. طبق آیین نامه در هر مورد مانند اعتراض به رد تقاضای ثبت معترض باید مبلغی در صندوق دادگستری به ودیعه بگذارد و قبض آن را به دادخواست اعتراض پیوست کند. از وجه مذبور در صورتیکه معترض محکوم به بی‌حقی شود خسارت طرف پرداخت خواهد شد.

برای هر علامت تجاری قبول شده توسط اداره کل مالکیت صنعتی از طرف اداره‌ی مذبور یک آگهی در روزنامه رسمی منتشر می‌شود که نام و نشانی صاحب علامت و خصوصیات خود علامت و کالا در آن خواهد بود. هرکس می‌تواند ظرف مدت ۳۰ روز بعد از انتشار آگهی نسبت به علامت تجاری مربوط اعتراض کند.

نمونه شکایت استفاده از علامت تجاری

در این قسمت نمونه ای از شکایت استفاده از علامت تجاری را در اختیار شما قرار میدهیم تا با نحوه‌ی درخواست آن آشنا شوید.

 

تاریخ تنظیم.............                     شماره دادنامه.............

رای دادگاه: در خصوص دعوی ....بوکالت از ...... به طرفیت.....مبنی برابطال علامت ......

خوانده اول به شماره ثبت.................مورخ........وضع استفاده از آن به انضمام کلیه خسارت وارده (خسارت دادرسی) دادگاه از توجه به توضیحات وکیل خواهان به شرح دادخواهی و مستندات ابزاری نظر به ثبت مقدم علامت ........ طی شماره.....مورخ......جهت ...... در طبقه اختراعات و ...نظر به اینکه علامت ........ می باشد که شباهت گمراه کننده ای با علامت خواهان دارد از طرفی کارشناسی منتخب در مرجع کیفری به شباهت گمراه کننده دو علامت نظر داده و براین اساس خوانده به اتهام نقض حقوق صاحب علامت معلوم گردیده است و متعاقب آن مبادرت به ثبت علامت نموده که مجموع اطلاعات بیانگر سوء نیت وی و استفاده از شهرت تجاری خواهان است که این اعمال برابر ماده10 مکرر کنوانسیون پاریس برای حمایت از مالکیت صنعتی از مصادیق رقابت نامشروع تجاری است که ممنوع گردیده و قابل حمایت نمی باشد و نظر به اینکه خوانده اول علیرغم ابلاغ قانونی اخطاریه حاضر نشده و ایراد و دفاعی در مقابل دعوی مطروحه به عملی نیاورده است بنابراین دعوی خواهان وارد، ثابت مستندا به مواد 41،40،21،31 از قانون ثبت اختراعات و... و مواد 198 و 519 از قانون آیین دادرسی مدنی حکم به ابطال ثبت علامت خوانده اول و منع استفاده از آن و محکومیت وی به پرداخت هزینه دادرسی و...در حق خواهان صادر و اعلام می گردد،رای صادره نسبت به خوانده اول غیابی و ظرف 20 روز پس از ابلاغ قابل واخواهی در این دادگاه و پس از آن ظرف مدت مشابه قابل تجدید نظر در محاکم تجدید نظر تهران می باشد.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



بازسازی سقف خانه‌های قدیمی-زیباسازی سقف‌های قدیمی
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

بازسازی سقف خانه‌های قدیمی-زیباسازی سقف‌های قدیمی

 

بازسازی سق خانه چگونه امکان پذیر است؟ امروزه اغلب مردم به دلیل خسته شدن از محیط آپارتمان‌های دلگیر و بلند به نوسازی یا بازسازی ساختمان‌های قدیمی و ویلایی روی می‌آورند. طراحی و بازسازی سقف‌ خانه مهم‌ترین بخش در بازسازی به شمار می‌رود و با طراحی مناسب،  زیبایی منزل شما را دوچندان می‌کند. با محبوب شدن انواع سقف کاذب در ساخت و سازها، قصد داریم به بررسی انواع سقف کاذب بپردازیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

چگونه سقف خانه‌های قدیمی را بازسازی کنیم؟

 

در ساخت وساز‌های این دوره، بسیاری از پیمانکاران به جای استفاده از سبک‌های قدیمی در بازسازی سقف خانه از سقف‌های کاذب استفاده می‌کنند. سقف‌های کاذب به دلیل زیبایی و تنوع بالا، قابلیت تعویض آسان، سرعت اجرای بالا، طول عمر زیاد، قابلیت شستشو و هزینه‌ی پایین و همچنین امکان دسترسی آسان به تاسیسات با توجه به فاصله‌ای که تا سقف دارند بهترین انتخاب هنگام بازسازی سقف خانه می‌باشد.

 

سقف کاذب کناف

 

کناف چیست؟ کناف نوعی صفحه‌ی روکش‌دار از جنس گچ است و به ساخت‌وساز بدون آب گفته می‌شود. کناف از جدیدترین مصالح ساختمانی محسوب می‌شود و بیشترین کاربرد آن در ساخت یا بازسازی سقف خانه است. سقف کاذب کناف بهترین جایگزین برای گچ‌بری‌های قدیمی است و می‌توان آن را به عنوان نسل جدیدی از گچ‌کاری معرفی کرد.

 

انواع سقف کاذب کناف

 

انواع سقف کاذب کناف عبارت است از: سقف کاذب کناف ساده یا یکپارچه و سقف کاذب کناف طرحدار یا مشبک.

اگر قصد دارید در بازسازی سقف خانه خود از سقف کاذب کناف استفاده کنید بهتر است با مزایا و معایب این نوع سقف آشنا شوید تا با آگاهی بیشتر، انتخاب بهتری داشته باشید.

 

مزایای سقف کاذب کناف

 

۱- سقف کاذب کناف انعطاف پذیری بالایی دارد. همین امر باعث شده است که در برابر زلزله مقاوم‌تر باشد.

۲- چون ساختار ساده‌ای دارد، اجرای آن با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

۳- به دلیل زیرسازی و اتصالاتی که دارد ایمنی آن بیشتر است.

۴- اگر توسط متخصصین این کار و به صورت درست نصب شود، عایق حرارتی بسیار خوبی است.

۵- در برابر آتش‌سوزی مقاوم است.

۶- مصالحی که در سقف کاذب کناف به کار می روند، ۷۵ تا ۸۰ درصد قابل بازیافت هستند.

۷- سقف‌های کناف رنگ‌پذیری بالایی دارند.

۸- سقف کاذب کناف قابلیت بالایی برای اجرای طرح‌های مختلف دارد.

۹- وزن بسیار کمی دارد.

 

معایب سقف کاذب کناف

 

۱‍- مقاومت آن در برابر رطوبت کم است. (البته انواع ضد آب آن نیز موجود است)

۲- عدم مقاومت نسبت به ضربه

۳- در صورت استفاده از متریال بی کیفیت مشکلات زیادی را به همراه دارد.

 

کاربرد سقف کاذب کناف چگونه است؟

 

مهم‌ترین کاربرد سقف کاذب کناف هنگام بازسازی سقف خانه، در زیباسازی منازل است. از کاربردهای دیگر آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- می‌توان برای پوشش تاسیسات عبوری در سقف ساختمان از آن استفاده کرد.

۲- به واسطه‌ی سقف کاذب کناف، عبور کابل‌های برق و تجهیزات دیگر در سقف به راحتی صورت می‌گیرد.

 

سقف کاذب گچی

 

سقف کاذب گچی از رایج‌ترین و پر کاربردترین سقف‌های کاذب است؛ اما به دلیل اینکه گچ از مقاومت در برابر رطوبت برخوردار نمی‌باشد گزینه‌ی مناسبی نیست. همچنین می توان گفت که برای پوشاندن یک متر مربع از سقف، وزن سقف های کاذب گچی به طور میانگین 40 کیلوگرم است. این در حالی است که وزن کناف استفاده شده در سقف کاذب کناف حدود ۱۳ کیلوگرم می‌باشد. در نتیجه وزن بالای سقف کاذب گچی، از معایب آن به شمار می‌رود.

چنانچه هنگام بازسازی سقف خانه، نصب سقف کاذب گچی به درستی صورت نگیرد، ممکن است اتصالات ناقص، به دلیل وزن بالای سقف رابیتیس جدا شوند.

 

سقف کاذب گریلیوم

 

نوعی دیگر از سقف‌های کاذب، سقف کاذب گریلیوم است که معمولا در بیمارستان‌ها، نمایشگاه‌ها، رستوران‌ها، فرودگاه‌ها، اماکن اداری و تجاری استفاده می شود.

سقف کاذب گریلیوم از جنس ورقه‌های آلومینیوم، آهن و آلیاژ است که به صورت سقف‌های متحرک و به صورت شبکه‌ای یا سلولی ساخته می‌شود. ابعاد این شبکه‌ها از ۳*۳ تا ۶۰*۶۰ قابل تولید است.

 

مزایای سقف کاذب گریلیوم

 

۱- وزن پایینی دارد.

۲- می‌توان آن را تعمیر یا تعویض کرد.

۳- قابل شستشو می‌باشد.

۴- در برابر زنگ‌زدگی و خوردگی مقاوم است.

۵- با سرعت و بسیار آسان نصب می‌شود.

۶- در برابر حریق و آتش‌سوزی مقاوم است.

۷- از تنوع رنگ بالا برخوردار است.

۸- روی هر نوع دیوار نصب می‌شود.

۹- می‌توان از تمام حجم پشت سقف استفاده کرد.

۱۰- قابلیت اجرای نورپردازی را دارد.

۱۱- تاسیسات سقف را می پوشاند.

۱۲- عایق صوتی می‌باشد.

۱۳- گرد و خاک روی آن قرار نمی‌گیرد.

۱۴- قابل رنگ‌آمیزی است.

۱۵- ضدخش است.

 

معایب سقف کاذب گریلیوم

 

هنگام بازسازی سقف خانه، برای اجرای این نوع سقف به زیرسازی آهنی نیاز است. علاوه بر آن تولید سقف‌های گریلیوم فقط تا طول ۳۰/۲ امکان‌پذیر است.

 

انواع سقف کاذب گریلیوم

 

گریلیوم A: با نمای ۱۰ میلی متر، ارتفاع ۵۰ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۹۰*۱۹۰، ۴۰*۴۰، ۶۵*۶۵، ۱۱۰*۱۱۰ و یا ۱۴۰*۱۴۰ میلی‌متر نصب می‌شود.

گریلیوم B: با نمای۲۰ میلی متر، ارتفاع ۵۰ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۸۰*۱۸۰، ۸۰*۸۰ و یا ۱۳۰*۱۳۰ میلی‌متر نصب می‌شود.

گریلیوم C: با نمای ۱۵ میلی متر، ارتفاع ۴۸ میلی‌متر، ابعاد چشمه ۱۸۵*۱۸۵، ۳۵*۳۵، ۶۰*۶۰، ۸۵*۸۵، ۱۰۵*۱۰۵ و یا ۱۳۵*۱۳۵ میلی‌متر نصب می‌شود.

سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

Poly vinyl chloride یا به اختصار PVC، نوعی پلاستیک سخت از فرآورده‌های نفتی است. به همین دلیل ضد‌آب بوده و در برابر رطوبت بسیار مقاوم است. سقف پی وی سی بیشتر در حمام و سرویس بهداشتی کاربرد دارد.

 

مزایای سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

۱- عایق حرارتی و صوتی است.

۲- بسیار سبک است.

۳- ضدآب و قابل شستشو می‌باشد.

۴- از تنوع بالایی برخوردار است.

۵- مواد اولیه‌ی آن کاملا در دسترس است.

۶- قابلیت تعویض داشته و طول عمر بالاییی دارد.

۷- دسترسی به تاسیساتی که در پشت سقف کاذب قرار گرفته‌اند راحت است.

۸- در برابر خوردگی توسط حشرات بسیار مقاوم است.

۹- متریال به کار رفته در این نوع از سقف‌های کاذب کمترین ضرر را برای سلامت ما دارد.

۱۰- نیاز به نگهداری در شرایط خاص ندارد.

 

معایب سقف کاذب پی‌وی‌سی

 

سقف کاذب پی‌وی‌سی اگر در معرض نور مستقیم خورشید قرار بگیرد آسیب می‌بیند. همچنین برخی افراد به دلیل عدم زیبایی ظاهری آن نسبت به انواع دیگر سقف کاذب مایل به استفاده از آن نیستند.

 

سقف کاذب آشپزخانه

 

یکی از قسمت‌های مهم هنگام بازسازی سقف خانه، طراحی مناسب سقف آشپزخانه است. زیرا اصلی‌ترین بخش هر خانه، آشپزخانه‌ی آن است که اگر درست طراحی شود جلوه‌ای  زیبا به خانه‌ می‌دهد.

از پرکاربردترین سقف کاذب‌ها در آشپزخانه می‌توان به سقف کاذب پی‌وی‌سی، کناف، آسمان مجازی و سقف کاذب چوبی اشاره کرد.

یکی دیگر از انواع سقف کاذب پی وی سی  که در آشپزخانه مورد استفاده قرارمی‌گیرد، سقف‌های معرق و  CNC شده است. تایل‌های معرق PVC ، در ابعاد و مدل‌های مختلف، متناسب با طرح دلخواه شما تهیه میشوند. این ورقه‌ها به صورت لیزری برش خورده و یکنواختی و قرینه بودن طرح به طور کامل رعایت می‌شود.

از به روز‌ترین سقف کاذب‌ها که در آشپزخانه استفاده می‌شود، سقف کاذب آسمان مجازی است.  زیرا در برابر اشتعال  و حرارت مقاوم بوده و قابلیت شستشو و نگهداری آسانی دارد.

سقف کاذب سرویس بهداشتی

 

 اگر هنگام بازسازی سقف خانه، قصد دارید از سقف کاذب برای حمام و یا سرویس بهداشتی خود استفاده کنید باید سقف کاذبی را انتخاب کنید که عایق رطوبت بوده و ضد آب باشد. در نتیجه بهترین انتخاب برای سقف کاذب سرویس بهداشتی یا حمام سقف کاذب PVC، طلقی و آسمان مجازی است.

در اجرای سقف کاذب طلقی می‌توان با نورپردازی در پشت سقف، به زیبایی آن افزود.

 

 

قیمت سقف کاذب

لیست قیمت سقف کاذب در سال ۱۴۰۰، برای هر متر مربع به صورت زیر است:

پانل طولی پی‌وی‌سی از ۶۹.۷۵۰ هزار تومان تا ۸۹.۵۰۰ هزار تومان برای هر متر مربع.

تایل ۶۰*۶۰ پی‌وی‌سی از ۶۵.۵۰۰ تا ۷۳.۹۰۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی سفید ساده ۶۹.۷۵۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی سفید براق ۷۴.۸۵۰ هزار تومان.

پانل چاپی پی‌وی‌سی ۷۷.۴۰۰ هزار تومان.

پانل پی‌وی‌سی روکشدار ۸۹.۳۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی سفید مات ۶۰*۶۰ ، ۶۵.۵۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی ۶۰*۶۰ سفید براق ۷۳.۱۵۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی ۶۰*۶۰ چاپی ۷۳.۹۰۰ هزار تومان.

تایل پی‌وی‌سی CNC هر عدد ۸۸.۰۰۰ هزار تومان.

تایل CNC ام‌دی‌اف هر عدد ۹۸.۰۰۰ هزار تومان.

کناف ۳۱.۱۵۰ هزار تومان.

آسمان مجازی استیکری هر عدد تایل ۶۰*۶۰ از ۹۳.۰۰۰ هزار تومان.

آسمان مجازی چاپی هر عدد تایل ۶۰*۶۰ از ۱۹۸.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان(باریسول) از ۳۳۰.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان براق(آینه‌ای) از ۳۵۵.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان مات(ساتین) از ۳۳۰.۰۰۰ هزار تومان.

کشسان چاپی(طرحدار) از ۴۰۰.۰۰۰ هزار تومان.

پلکسی طلقی ۶۰*۶۰ از ۴۵.۰۰۰ هزار تومان.

تایل گچی ۶۰*۶۰ از ۴۶.۷۰۰ هزار تومان.

آکوستیک ۶۰*۶۰ گچی از ۵۷.۷۵۰ هزار تومان.

تایل نور گذر ماربل شیت هر عدد ۱۷۰.۰۰۰ هزار تومان.

تایل ساده ماربل شیت هر عدد ۱۰۰.۰۰۰ هزار تومان.

ماربل شیت طرح سنگ از ۱۹۲.۸۵۰ هزار تومان.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.