مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

جذب مشتری از طریق سیستم بالتازار پلاس
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 19 شهريور 1400

برای موفقیت کسب و کار باید جذب مشتری داشته باشید.

 

جذب مشتری

جذب مشتری از بالتازار پلاس امکان پذیر است، بالتازار پلاس یک وب سایت تبلیغاتی متفاوت که باعث رشد چشمگیر کسب و کارها می‌گردد.

به اختصار روال کار تبلیغات به صورت : نوتیفیکیشن، صوتی ،پیامکی، در گوگل، در شبکه های اجتماعی، در اپلیکیشن مربوطه.

انواع تبلیغات بیان شده در یک پنل قرار گرفته که ما به مشتریان نیازمند به کسب و کارها معرفیکه قطعا باعث شناخته شدن و رشد کسب و کارها می‌گردد .

ترکیبی از  انواع تبلیغات  و کیفیت فوق العاده بالا و هزینه پایین در تخصص ماست.

تعرفه از پکیچ برنزی تا طلایی از 300هزارتومان و حداکثر 2میلیون تومان می‌باشد. ‌

بالتازار پلاس طوری طراحی شده که تمامی صاحبان کسب و کار حتی با هزینه اندکی هم می‌توانند رشد کنند.

وب سایت بالتازار پلاس18آبانماه 1399 از ایرانی به صورت جهانی تبدیل شد.

بالتازار پلاس در ایران ثبت شده است که میتواند باعث محبوب شدن کشور توسط تبلیغ دهندگان خارجی بشود.

درحال حاضر تمامی جهان از هر کشور ، شهر و منطقه‌ای، میتوانند از خدمات بالتازار پلاس استفاده کنند.

بالتازار پلاس دارای درگاه الکترونیکی بین الملشی ارزی میباشد، که این امر میتواند باعث ارز‌آوری چشمگیری بشود.

وب سایت بالتازار پلاس دارای نماد اعتماد الکترونیکی اینماد و نماد ستاد ساماندهی پلیس فتا و تایید شده است.

 

آغاز جذب مشتری کسب و کار

برای ثبت کسب و کار در سرویس بالتازار پلاس و افزایش فروش فقط و فقط کافیه که روی کلمه ( جذب مشتری ) کلیک کنید.

قطعا رضایت خواهید داشت

همین حالا جذب مشتری و افزایش فروش چشمگیر را تجربه کنید.

وقت رو از دست ندید

https://baltazarplus.com

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



مزایده خودرو در ایران مزایده
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 19 شهريور 1400

مزایده خودرو در ایران مزایده

درباره مزایدات  سایت ایران مزایده

در اغلب کشورهای جهان  و ایران سازمان های دولتی یا خصوصی و یا شرکت ها به دلیل اینکه نمیتوانند اموال خود را به صورت مستقیم به اشخاص حقیقی یا حقوقی بفروشند، قانونی به عنوان مزایده یا حراجی  وجود دارد که بایستی از طریق فرایند مزایده اموال خود را به فروش برسانند مواد ۱۱۳ الی ۱۳۶ قانون اجرای احکام مدنی، به شرایط انجام مزایده اشاره دارند.فروش کالا در مزایده می تواند به صورت تکی یا یکجا و کلی  باشد. فرآیند فروش از طریق مزایدات زیر نظر نهادهای نظارتی از جمله سازمان صنعت و معدن و تجارت و بازرسی کل کشور و قوه قضاییه میباشد. قیمت گذاری اموال مزایده توسط کارشناس رسمی دادگستری انجام می شود. و طرف حساب شما دولت می باشد البته شرکت های خصوصی هر چند وقت یکبار به صورت مزایده ای اموال مازاد خود را به فروش میرسانند در سایت ایران مزایده فقط از شرکت های معتبر کشور آگهی مزایده خودرو گذاشته می شود.

 

 

بهترین راه خرید خودرو، خرید از ارگان های دولتی می باشد.

مزایای شرکت در مزایده خودرو  دولتی :
1: شما میتوانید خودروی مورد نظر خودرا تا 35 درصد پایین تر از قیمت بازار خرید کنید.
2: طرف حساب شما ارگان های دولتی می باشند.
3: قیمت خودرو ها از طرف کارشناس دادگستری اعلام می شود. به همین دلیل قیمت خودروها منطقی می باشد.
4: هر خودرویی که بخواهید از جمله سواری-سنگین-وانت و پیکاپ-ماشین آلات-موتور سیکلت و... در مزایده ها اعلام می شود.
5: هر خودرویی در مزایده میتوانید پیدا کنید از خودرهای صفر و کارکرده تا اسقاط و فرسوده و......
6: در تمام شهرستانها و تمام نقاط کشور روزانه مزایده خودرو اعلام می شود و در شهر محل سکونت خودتان امکان ثبت نام و بازدید خودرو را دارید.
7: تمام مراحل واریز وجه خودرو و سپرده پس از رویت خودروها و پس از ثبت نام و فقط به حساب ارگان برگزار کننده می باشد.
8: کل فرایند شرکت در مزایده ها و قبولی شما در مزایده معمولا بیشتر از 1 هفته طول نمی کشد.
۹: تمام مدارک به طور کامل به نام متقاضی صادر می شود.
10: امکان بازدید خودروها قبل از ثبت نام وجود دارد.
۱۱: بالای 70 درصد خودروها سازمانی می باشند، نه بازداشتی و توقیفی.
12: تحویل خودروها پس از پایان مزایده، فوری می باشد.
13: خودرو خریداری شده از طریق مزایده را، به راحتی می توانید در بازار بفروشید.
14: طرف حساب شما فقط دولت می باشد.
15
: خرید خودرو به صورت تکی هم چندتایی امکان پذیر میباشد می باشد.
16: در صورت هر گونه سوال و دریافت مشاوره ی رایگان میتوانید با کارشناس ما در ارتباط باشید:

………………………………………………………………………………………………………
www.irmozayede.com

09356218163

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



آموزش ساخت ایمیل / درست کردن ایمیل شخصی با گوشی
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

آموزش ساخت ایمیل / درست کردن ایمیل شخصی با گوشی

ساخت ایمیل و یا درست کردن یک ایمیل شخصی استفاده از آن  برای افراد مبتدی کاری پیچیده و بعضا با دردسرهایی روبرو است در این نوشتار شما را با ساخت ایمیل در سرویس دهنده خوب و قدیمی ایمیل ایرانی میلفا آشنا میکنیم.

این آموزش برای انواع گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز کاربرد دارد. با ایمیل ساخته شده میتوانید حساب اپل ایدی ، شیائومی ، سامسونگ ، ایسنتاگرام و سایر سایتها ایجاد کنید.

حتما تا بحال آموزش هایی را در مورد ساخت ادرس ایمیل در وب سایتهای مختلف دیده اید این آموزشها شامل آموزش ساخت ایمیل یاهو ، ساخت ایمیل در جیمیل و ساخت ایمیل میلفا می باشند . اما با توجه به بروز رسانی ها و تغییرات در سایت ایمیل فارسی میلفا ما امروز میخواهیم روش ساخت یک آدرس ایمیل جدید در سایت معتبر و خوب ایمیل ایرانی و فارسی میل­فا را آموزش دهیم.

اول از همه بهتر است بدانید که سایت میلفا فقط یک سرویس دهنده ایمیل نیست و تقویم شمسی ، سرویس ارسال پیامک ، درایو ذخیره فایل تنها برخی از خدماتی است که در کنار یک سرویس ایمیل ایرانی بدست خواهید آورد .

ایمیل چیست و چرا باید ایمیل داشته باشیم؟

اگر نمیدانید ایمیل چیست و چه کاربردی دارد بهتر است اول از همه مقاله ایمیل چیست را از وبلاگ میل­فا بخوانید.اگر با ساختار و کاربردهای ایمیل آشنا شده اید شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا باید از یک سرویس دهنده داخلی استفاده کرد وقتی سرویسهایی مانند جیمیل و یاهو به رایگان و حجم بسیار بالا در اختیار کاربران است چرا باید از سرویس ایرانی استفاده کرد. اولین پاسخ به این سوال اینست که داشتن یک آدرس ایمیل به تنهایی آنهم برای ما ایرانی ها که از فردای تحریمهای خود خبر نداریم کاری با ریسک بسیار بالا می باشد و میتوانید مقاله ایلنا را در این مورد بخوانید. دومین دلیل درست کردن ایمیل شخصی از میلفا محیط بسیار ساده ، کاربردی و آسان آن برای کابران با معلومات کم در مورد ایمیل و کاربردهای آن است و سومین و مهمترین دلیل حمایت از یک استارت آپ کاملا خصوصی و پاسخگو به شما فارسی زبانان عزیز است .

ساخت ایمیل شخصی یا استفاده از سرویس ایمیل سازمانی / ایمیل شرکتی

اگر از یک سرویس دهنده رایگان مانند جیمیل یا یاهو و یا سرویس دهندگان داخلی ایمیل تهیه کنید و ایمیل شما از یک دامنه عمومی باشد شما یک ایمیل شخصی را مالک شده اید که بعضا و بیشتر افراد نیز داری ایمیل شخصی به شکل name @ domain.com هستند که name نام انتخابی شما و domain.com نامه دامنه ای است که از آن ایمیل ساخته اید، اما در دنیای امروز بسیاری از خدمات و روابط مستلزم داشتن ایمیل معتبر سازمانی یا شرکتی است یعنی ایمیلی که از یک دامنه عمومی مانند mailfa.com,gamil.com و یا امثالهم نباشد و نام شما به شکل اختصاصی از دامنه خودتان باشد.

این سرویس که شما بتوانید یک دامنه ثبت و سرویس ایمیل آنرا بر روی یک سرویس دهنده دیگر قرار دهید اصطلاحا email hosting یا میزبانی ایمیل نامیده میشود به عنوان مثال نام شرکت یا سازمان شما شرکت یاران خورشید می باشد شما میتوانید دامنه yarankhorshid.com را ثبت کرده و ایمیل info @ yarankhorshid.com را برای استفاده خود ایجاد نمایید.

در این سرویس تمامی خدمات مرتبط با ایمیل شما توسط سرویس دهنده قوی میلفا ارائه میشود و حتی از محیط وب میل فارسی و بسیار جذاب و کارآمد آن نیز بهره مند خواهید شد اما ایمیل شما به نام اختصاصی خودتان خواهد بود.

ساخت ایمیل در میلفا به شکل شخصی یا ایمیل سازمانی با طراحی سایت

میلفا تا همین چند وقت پیش کاملا رایگان بود اما اخیرا و با توجه به حجم بسیار بالای ساخت ایمیل روزانه در میلفا که بعضا برای ساخت اپل ایدی و فروش آن به افراد با معلومات کم استفاده میشد میلفا تصمیم گرفت با بروز رسانی برنامه ها و آسان سازی ساخت ایمیل هزینه بسیار اندکی را برای خدمت بسیار هوشمند ساخت ایمیل یکبار برای همیشه دریافت کند . یعنی هزینه ای که پرداخت میکنید به شکل شارژ ماهانه یا سالانه نبوده و در صورتی که حداقل هر شش ماه یکبار به حساب خود لاگین کنید ایمیل شما با همان هزینه اندک همیشه فعال و در دسترس خواهد بود.

خوب حالا بهتر است سخن را کوتاه کنیم و به شما آموزش دهیم به چه سادگی  درعرص کمتر از یک دقیقه میتوانید نام خود را در میلفا رزرو و از ایمیل زیبای @mailfa.com خود استفاده کنید . راستی تا یادمان نرفته بگوییم که با ساخت ایمیل در میلفا دو آدرس ایمیل خواهید داشت مثلا اگر برای behrooz @ mailfa.com ثبت نام کنید مالک آدرس ایمیل behrooz @ mailma.ir همم خواهید بود که میتوانید از آدرس ایمیل .ir خود برای سایتهای ایرانی و بانکهای ایرانی و یا سایت ساجات استفاده کنید.

در ضمن به زودی میتوانید با آدرس دامنه اختصاصی خودتان آدرس ایمیل داشته باشید و از سرویس فوق العاده و سریع ایمیل سازمانی یا ایمیل هاستینگ میلفا به کمترین هزینه ها استفاده کنید.

 

  1. درست کردن ایمیل شخصی با مراجعه به صفحه ساخت ایمیل : https://mailfa.com/email/create

شما میتوانید یک شماره همراه وارد کنید و یا اگر نمیخواهید شماره همراهی ثبت کنید گزینه عضویت بدون شماره موبایل را علامت بزنید. از این شماره همراه فقط برای ارسال اطلاعات ایمیل ساخته شده توسط شما و یا در آینده برای بازیابی رمز عبور استفاده کرد بنابراین استفاده از شماره همراه را حتما به شما توصیه میکنیم.
شما میتوانید با یک شماره همراه صدها ایمیل بسازید و محدودیتی وجود ندارد.

  1. ورود نام و نام خانوادگی به فارسی یا انگلیسی

در مرحله دوم باید نام و نام خانوادگی یا اگر برای شرکت یا سازمانی در حال ساخت ایمیل هستید عنوان سازمان را وارد کنید. این اسامی میتواند فارسی یا انگلیسی باشد.

  1. انتخاب آدرس ایمیل و رمز عبور

مرحله سوم جادوگر ساخت ایمیل میلفا آدرس ایمیل جدید شما را با یک رمز مطمئن پیشنهاد میدهد. دقت کنید که این ایمیل و رمز هر دو توسط شما قابل ویرایش هستند .علاوه بر این میتوانید از سایر نامهای پیشنهادی که به رنگ آبی دیده میشوند نیز استفاده کنید.

  1. اگر شماره همراه در مرحله اول وارد نکرده اید باید سوال امنیتی تعیین کنید.

مرحله 4 در صورتی برای شما ظاهر میشود که در مرحله یک گزینه ( عضویت بدون موبایل ) را علامت زده باشید. در صورتی که در مرحله یک شماره موبایل وارد کرده باشید این مرحله برای شما نمایش داده نخواهد شد. اما میتونید بعدا و با مراجعه به صفحه تنظیمات میلفا این مقادیر را تعیین کنید این مرحله برای کمک به بازیابی رمز عبور شما در صورت فراموشی آن است. ما با داشتن پاسخ شما به پرسش امنیتی و کد پستی یا کد ملی یا هر کد ده رقمی دلخواه شما که در این مرحله وارد میکنید میتوانیم در هر زمانی که مایل بودید رمز جدیدی برای شما تعریف کنیم. اطلاعاتی که در این مرحله ساخت ایمیل وارد میکنید را حتما در یک جای امن یادداشت و نگه داری کنید.

  1. پرداخت هزینه ناچیز خدمات یکبار برای همیشه

مرحله پنج برای پرداخت هزینه ای بسیار اندک می باشد تا ایمیل شما ساخته شود. میلفا نمایش تبلیغات نداشته و مورد حمایت هیچ سازمان یا نهاد داخلی و خارجی نیز نبوده و نیست و هزینه ای بسیار ناچیز را یکبار برای همیشه شارژ میکند. برای پرداخت هزینه عضویت باید رمز دوم کارت بانکی خود را داشته باشید. برای پرداخت کافی است روی گزینه مشخص شده کلیک کنید. در ضمن این مبلغ نیز در کیف پول شما در میلفا باقی مانده میتوانید برای ارتقا حساب کاربری یا ارسال پیامک استفاده کنید.

  1. تحویل ایمیل ساخته شده

مرحله آخر و تحویل ایمیل ساخته شده . هم اکنون میلفا ایمیل شما را ساخته و اطلاعات آنرا برای شما نمایش میدهد. اگر در مرحله اول شماره همراه خود را وارد کرده باشید در همین لحظه این اطلاعات برای شما پیامک نیز خواهد شد .

از اینکه از سرویس های داخلی واقعی و بخش خصوصی حمایت میکنید از شما متشکریم . حمایت شما منجر به افزایش بازار کار و گردش مالی برای جوانان و آینده بهتر فرزندان شما خواهد بود.

لطفا صفحه اینستاگرام میلفا را دنبال کنید تا در جریان آخرین آموزش ها قرار بگیرید.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



اعلام شروع فعالیت رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

اعلام شروع فعالیت رسمی تنها نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

 مرکز تعمیرات هواوی در تهران بعد به عنوان تنها نمایندگی تعمیرات هواوی که که مجوز رسمی فعالیت و ارائه خدمات تعمیرات از کمپانی Huawei را دارد، فعالیت خود را آغاز نموده است.

آشنایی با نمایندگی هواوی

مرکز تعمیرات هواوی با بیش 15 سال سابقه تعمیرات انواع تلفن های هوشمند و تجهیزات ارتباطی و الکترونیکی با سه شعبه فعال در تهران مشغول ارائه خدمات به مشتریان خود از سراسر کشور می باشد.

تعمیرکاران فوق تخصصی هواوی

نمایندگی تعمیرات هواوی با داشتن تیمی مجرب و متخصص که دوره های فوق تخصصی خود را زیر نظر کمپانی هواوی جهت تعمیرات تخصصی هواوی گذارنده اند توانسته است امروز به بهترین مکان برای تعمیر دستگاه هواوی در کشور تبدیل شود.

دستگاه های پیشرفته تعمیرات هواوی

در کنار تمامی موارد استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته در این مرکز نه تنها موجب کاهش قیمت تعمیر هواوی گشته بلکه با کیفیت و دقت بسیار بالایی ایراد دستگاه های نیاز به تعمیر را بر طرف می سازد.

خدمات نمایندگی تعمیرات هواوی

 به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات هواوی تمامی دستگاه های تولید شده این کمپانی در این مرکز در سریعترین زمان و مناسبترین قیمت و با استفاده از قطعات اصلی تعمیر می شوند.

تعمیر گوشی هواوی

اگر گوشی هواوی شما به هر علتی دچار مشکل گردید اصلا نگران نباشید. با مراجعه به واحد نمایندگی تعمیرات موبایل هواوی تلفن همراه شما عیب یابی و تعمیر میشود. و شما با تعمیر در این واحد از مزایای زیر مطمئن خواهید شد:

  • تعمیر در زمان سریع
  • تضمین مناسب ترین قیمت
  • استفاده از قطعات اصلی هواوی
  • گارانتی معتبر تعمیرات هواوی
  • عضویت در باشگاه مشتریان هواوی

خدمات تعمیر موبایل هواوی

تشخیص و تعمیر انواع ایرادات و خرابی ها در موبایل هواوی در مرکز تعمیر Huawei صورت می پذیرد.

  1. تعویض ال سی دی گوشی هواوی
  2. تعویض باتری موبایل هواوی
  3. تعمیر برد هواوی
  4. تعمیر دوربین گوشی هواوی
  5. تعمیر سوکت شارژ موبایل
  6. تعمیر اسپیکر گوشی
  7. کلیه تعمیرات سخت افزاری موبایل Huawei
  8. کلیه تعمیرات نرم افزاری موبایل هواوی

تعمیر تبلت هواوی

تبلت شما هر ایرادی که داشته باشد در واحد تعمیرات تبلت هواوی قابل تعمیر می باشد. حتی تعمیر تبلت سوخته هواوی نیز صورت می پذیرد.

شعب نمایندگی تعمیرات هواوی در تهران

شما در هر نقطه ای در تهران که باشید چه شمال تهران چه در جنوب تهران چه در غرب و چه در شرق تهران نمایندگی هواوی با شما فقط  یک تماس با نمایندگی تعمیرات هواوی فاصله دارد.

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در شرق تهران:

تهران، خیابان گلبرگ غربی، بعد از میدان هلال احمر نبش کوچه ۹۱ پلاک ۳ 

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در غرب تهران:

میدان کاج، خیابان سرو شرقی، نبش کوچه بهزاد، مجتمع شهریار طبقه اول واحد 2

 

آدرس نمایندگی تعمیرات هواوی در مرکز تهران:

تهران، خیابان جمهوری ، بعد از خیابان اردیبهشت ، پلاک 1250 

سایر شعب نمایندگی هواوی:

  • نمایندگی هواوی در علاالدین
  • نمایندگی هواوی در صادقیه
  • نمایندگی هواوی در تهرانپارس
  • نمایندگی هواوی در چارسو

همچنین شمامی توانید با مراجعه به سایت رسمی نمایندگی تعمیرات هواوی به نشانی huawei-services.com اطلاعات بیشتری کسب نمایید و یا به صورت آنلاین درخواست تعمیرات هواوی خود را ثبت نمایید.

منبع: https://bit.ly/3y4JMtD

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید
نویسنده : khashayars تاریخ : چهار شنبه 10 شهريور 1400

هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید

هرآنچه باید راجع‌به قراردادهای بین المللی بدانید-نقش وکیل امور تجارت در قراردادهای بین المللی

قرارداد بین المللی چیست؟ اصول قرارداد بین المللی چیست؟ در جامعه امروزی، قرارداد بین المللی و تجاری بیشتر از زمان‌های دیگر بین اشخاص حقیقی و حقوقی خارج از کشور منعقد می‌شود. این نوع قراردادها نیز مانند سایر قراردادها باید از مسائل حقوقی بهره‌مند باشند تا بتوان در مواقع لزوم در دادگاه‌های داخلی یا خارجی پیگیری کرد. امروز قصد داریم قرارداد بین المللی، انواع آن و اصول قرارداد بین المللی را برای شما معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قرارداد بین‌ المللی چیست؟

قرارداد بین المللی قراردادی است که حداقل یکی از طرفین آن، یک عنصر خارجی باشد. یعنی طرفین قرارداد در دو کشور متفاوت اقامت داشته باشند یا محل عقد قرارداد خارج از محل اقامت طرفین باشد. بسیاری از افراد با قراردادها و معاملات بین المللی درگیر هستند و ممکن است در این مسیر دچار مشکلاتی نیز بشوند. برای پیشگیری از به وجود آمدن این مشکلات دانستن برخی اصول و قواعد قرارداد بین المللی به شما کمک شایانی خواهد کرد. همچنین داشتن وکیل تجاری برای عقد قراردادهای بین المللی باعث می‌شود ضرر و زیان‌های احتمالی به طور چشمگیری کاهش یابد.

انواع قرارداد بین المللی

قراردادهای بین المللی در سه دسته قرار می‌گیرند که عبارت‌ اند از:

1- قرارداد بین المللی فروش

2- قرارداد بین المللی خدمات

3- قرارداد بین المللی فروش و خدمات

انواع قرارادهای بین المللی با توجه به کاربرد آن‌ها به صورت زیر تقسیم می‌شوند:

  • قرارداد فرانشیز(Franchise Agreement)
  • قرارداد حمل و نقل کالا
  • قرارداد تامین مالی فاینانس (Finance Contracts)
  • قرارداد بیع متقابل (Buy Back Agreement)
  • قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture)
  • قرارداد لیسانس (Licensing Agreement)
  • قرارداد توزیع (Distribution Agreement)
  • قرارداد خرید و فروش بین المللی کالا
  • قرارداد کلید در دست (Turn-Key)
  • قرارداد احداث، بهره‌برداری، انتقال (BOT)

قرارداد فرانشیز(Franchise Agreement) :

طی این قرارداد که با عنوان حق امتیاز نیز شناخته می‌شود به یک شرکت اختیار داده می‌شود تا محصولات و تولیدات شرکت دیگری را به فروش برساند و در قبال آن مبلغی را دریافت کند. در واقع فرانشیز نوعی استراتژی کسب و کار برای جذب و نگهداری مشتری به حساب می‌آید. می‌توان گفت این قرارداد یک سیستم بازاریابی است که در ذهن مشتری تصویری از محصولات شرکت را ایجاد می‌کند. قرارداد فرانشیز، خود به سه دسته‌ی فرانشیز تولیدی، توزیعی و خدماتی تقسیم می‌شود.

 

قرارداد حمل و نقل کالا :

این قرارداد به معنای جابه­‌جایی و حمل کالا از نقطه‌­ای در داخل یک کشور به نقطه­‌ای در داخل کشور دیگر است. در قراردادهای بین المللی حمل و نقل کالا مشخصات طرفین قرارداد، موضوع قرارداد که عبارت است از حمل کالا با ذکر مشخصات آن، تعهدات حمل‌کننده، تعهدات صاحب کالا، تعیین برنامه حمل شامل زمان­‌بندی، مسیر حمل و نحوه پرداخت بهای قرارداد، نوع بیمه و مبلغ آن، فورس ماژور و نحوه حل اختلاف تعیین می‌گردد. حمل و نقل کالاهای بین المللی با روش‌های مختلفی مانند  حمل و نقل هوایی، حمل و نقل دریایی، حمل ونقل جاده‌­ای، حمل و نقل ریلی، حمل و نقل از طریق خط لوله و حمل و نقل مرکب انجام می‌شود.

 

قرارداد تامین مالی فاینانس (Finance Contracts):

قراردادهای فاینانس، قراردادی است که برای تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌‌ها منعقد می‌شود و براساس آن امکان استفاده از منابع داخلی و یا دریافت و استفاده از وام ارزی فراهم می‌گردد. در واقع قرارداد فاینانس قراردادی است که در آن بین شرکت سرمایه‌پذیر و شرکت سرمایه‌گذار، منعقد می‌­شود و به این صورت است که زمانی که طرح یا پروژه به بهره­‌برداری رسید، بر اساس میزان سرمایه‌گذاری و بهره متعلق به آن شرکت، سرمایه‌پذیر متعهد می­‌گردد که کل قیمت تمام شده طرح یا پروژه را به صورت اقساطی در اختیار شرکت یا کشور سرمایه‌گذار قرار دهد.

 

قرارداد بیع متقابل (Buy Back Agreement):

قرارداد بیع متقابل یا بازخرید اغلب بلندمدت هستند (معمولا از حداقل ۳ سال تا حداکثر ۲۰ سال)، و به این معناست که یک شرکت سرمایه­‌گذار خارجی به‌­عنوان پیمانکار اصلی، هزینه­‌های سرمایه­‌گذاری یک پروژه را برای طرف دیگر قرارداد، برعهده می­‌گیرد و با انتقال سرمایه، عملیات ساخت، توسعه یا نوسازی و بهره­‌برداری از پروژه آغازمی‌گردد. در واقع با این قرارداد  هم می‌توان سرمایه­ خارجی را به کشور جذب کرد و هم فناوری پیشرفته دنیا را به کشور منتقل کرد. در پایان قرارداد نیز مالکیت تجهیزات و تولیدات پروژه را می‌توان به طور کامل در اختیار گرفت.

 

قرارداد جوینت ونچر (Joint Venture):

به موجب این قرارداد بین الملل، دو طرف قرارداد انجام فعالیت خاصی را به صورت مشترک بر عهده می‌­گیرند و در سود و زیان آن به نحو اشتراکی سهیم می­‌شوند. قرارداد جوینت ونچر با توجه به نوع مشارکت انواع مختلفی دارد. اشخاص با هدف افزایش قدرت سرمایه، کاهش ریسک و تقویت قدرت رقابت در بازار دست به انعقاد قرارداد جوینت ونچر می‌زنند تا با آن در سرمایه گذاری مشخصی مشارکت کنند.

قرارداد لیسانس (Licensing Agreement):

یکی از انواع قرارداد‌های بین‌‌المللی، قرارداد لیسانس است که بر اساس آن، یکی از طرفین، حق بهره برداری، استفاده و انتفاع از تمام یا بخشی از دارایی‌های خود را برای مدت معین، به طرف دیگر واگذار می‌کند. مهم‌ترین مصادیق قرارداد لیسانس عبارت است از لیسانس اختراع، لیسانس علامت تجاری و لیسانس دانش فنی.

 

قرارداد توزیع (Distribution Agreement):

از مهم‌ترین قراردادهای بین الملل در حوزه تجارت، قرارداد توزیع است. این قرارداد بین یک تامین‌کننده و توزیع‌‌کننده منعقد می‌شود. بر اساس این قرارداد، توزیع‌کننده با خرید محصولات از تامین‌کننده(تامین‌کننده ممکن است صادرکننده یا تولیدکننده باشد) و فروش آن‌ها به دیگران به سود می‌رسد.

 

قرارداد بین المللی خرید و فروش کالا :

قراردادهای خرید و فروش بین المللی کالا، با توجه به موضوع قرارداد، طرفین آن، مدت و قانون حاکم بر آن انواع مختلفی دارد. به همین دلیل با توجه به اهمیت موضوع، تنوع و تعدد قراردادهای خرید و فروش بین المللی کالا باید دانش حقوقی کافی را داشت و بتوان این قراردادها را به خوبی مدیریت کرد.

 

قرارداد کلید در دست (Turn-Key):

قرارداد کلید در دست یعنی واگذاری مسئولیت طراحی و اجرا به پیمانکار! به طور کلی بر اساس این قرارداد پیمانکار باید کار را برای بهره‌ برداری با یک مبلغ و زمان ثابت انجام دهد و کارفرما دخالتی در پروژه نمی‌‌کند. در این نوع از قراردادها مسؤلیت تمامی فعالیت‌های پروژه شامل طراحی، تامین تجهیزات، ساخت و راه اندازی بر عهده پیمانکار قرار گرفته است و پیمانکار موظف است به تعهدات خود عمل کند.

 

قرارداد احداث، بهره‌برداری، انتقال (BOT):

در این نوع قراردادها یکی از طرفین که اصولا کارفرما می‌باشد، برای استفاده از ظرفیت­‌های اقتصادی، فناوری و زیربنایی بین­‌المللی، اقدام به انعقاد قرارداد با شرکت‌های بزرگ و قدرتمند در زمینه­‌های احداث و سرمایه­‌گذاری می‌­کند تا با جذب سرمایه و تکنولوژی به هدف خود برسد.

 

اصول قرارداد بین ‌المللی

قراردادها چه بین المللی باشند و چه داخلی شکل و اصول مخصوص به خود را دارند که با رعایت آن‌ها می‌توان بسیاری از اموری را که باعث پیچیدگی قرارداد بین المللی می‌شوند را ضمانت کرد. برخی از این موارد عبارت اند از:

عنوان قرارداد: در قرارداد بین المللی باید حتما نامی را که طرفین قرارداد بر روی آن توافق دارند، انتخاب کنید.

طرفین قرارداد: یک قرارداد حقوقی دارای دو طرف است که ممکن است شخصی حقیقی یا حقوقی باشد.

موضوع قرارداد: تعهد یا انجام کاری است که قرارداد برای آن تنظیم شده است. موضوع قرارداد نباید خلاف مقررات و قوانین جاری کشور یا بین الملل باشد و باید منفعت عقلایی داشته باشد.

تعهدات: در تنظیم قرارداد بین المللی باید تعهدات و مسئولیت‌های هر دو طرف به طور کامل و واضح نوشته شود.

مدت زمان قرارداد: مدت زمان قرارداد و پایان آن باید مشخص گردد.

تضمین قرارداد: اگر موضوع قرارداد انجام کار یا ساختن چیزی باشد، باید مشخص گردد که در صورت عمل نکردن یکی از طرفین به تعهدات خود چه خسارتی باید بپردازد. قید کردن تضمین قرارداد و تعیین خسارت در صورت عمل نکردن به تعهدات از مهم ترین مواردی است که هنگام تنظیم قرارداد بین المللی باید رعایت شود.

نقش وکیل در قراردادهای بین ‌المللی

 وکیل بین المللی حقوقدانی متخصص است که می تواند روش حل و فصل اختلاف های بین المللی را کنترل نماید و مسئولیت آن تهیه و تنظیم متون قراردادهای حقوقی بین المللی می باشد.

وکیل قراردادهای بین المللی مسلط به  نظام حقوقی حاکم بر قرارداد بین المللی است و می‌تواند بستر معتبری را برای عقد قراردادهای بین المللی فراهم کند و این مسئله باعث می‌شود قرارداد بین المللی از اعتبار حقوقی خوبی برخوردار باشد. در نتیجه حضور وکیل بین الملل در مذاکرات بین المللی برای انعقاد یک قرارداد بین المللی توصیه  می شود که تهیه و تنظیم قرارداد بین المللی را به عهده گیرد.

علاوه بر آن وکیل سود و نفع هر دو طرف را در نظر می‌گیرد و تنها به منافع موکل خود فکر نمی کند. در این صورت قرارداد برای هر دو طرف رضایت‌بخش خواهد بود و امکان بروز اختلافات احتمالی بین دو طرف کاهش می‌یابد.

همچنین توجه داشته باشید که مذاکرات برخی قراردادها ممکن است سال‌ها طول بکشد. اگر در این مدت یکی از طرفین قرارداد علی‌رغم اتفاق نظر در موضوع کلی، شرط مخالفی را در قرارداد مشاهده کند ممکن است آن را به گردن طرف خود بیندازد نه وکیلی که قرارداد را تنظیم کرده است! پس برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی اگر وکیلی که تنظیم قرارداد بر عهده‌ی او بوده است در مذاکرات حضور نداشت، به طرف دیگر گفته شود که تنظیم قرارداد یا معامله بین المللی توسط وکیلی که حضور نداشته بوده است و از بروز سوء تفاهم در این زمینه جلوگیری نماید.

علاوه بر آن قرارداد بین المللی معمولا به زبان انگلیسی خواهد بود. در نتیجه وکیلی که تنظیم قرارداد بین المللی را به عهده می گیرد به زبان انگلیسی تسلط کافی دارد. پیشنهاد ما این است که حتما از مشاوره حقوقی آنلاین یا تلفنی شرکت‌‌ها استفاده کرده تا از هرگونه ابهامات در زمینه عقد قراردادهای بین‌المللی خلاص شوید.  

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.