مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل
مشخصات و قیمت انواع گوشی های موبایل به همراه امکان خرید آنلاین زیر قیمت بازار

امیدوارم لحظات خوبی در این وب سایت داشته باشید .....

بهترین سایت برگزاری آزمون آنلاین در ایران
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 9 مهر 1400

آزمون ساز آنلاین تستیفا یکی از موفق ترین سایت های برگزاری آزمون آنلاین در ایران است. از مزیت های این سایت امکانات کاملی است که در دسترس کاربران قرار داده وهمه این امکانات به صورت کاملا رایگان بوده و هیچ گونه ارتقا یا آپگریدی برای دسترسی به این امکانات نیاز نمی باشد  تنها باید هزینه شارژ ماهانه، تعداد آزمون و آزمون دهنده پرداخت گردد. که این مبالغ عموما بالا نبوده و حتی میتوان گفت بسیار قیمت ها مناسب و به نسبت سایر آزمون ساز ها میباشد. بدین ترتیب میتوان این مقایسه را کرد که با مهاجرت از یک آزمون ساز دیگر به آزمون ساز تستیفا نزدیک به 50 درصد در هزینه ها صرفه جویی کرده اید.

 

موارد زیر تنها تعداد از قابلیت های این آزمون ساز میباشد:

 

دارا بودن سوالات تستی، تشریحی،دریافت فایل،ضبط صدا و عددی

 

قابلیت نمایش کارنامه و کلید سوالات در انتهای آزمون

 

قابلیت نمایش درهم سوالات و گزینه ها برای هر آزمون دهنده

 

قابلیت دریافت وجه برای شرکت در آزمون در جهت کب درآمد از فروش آزمون یا دریافت ورودیه برای امتحان و ...

 

قابلیت تصححی خودکار و دستی پاسخ آزمون دهنده ها

 

قابلیت دریافت خروجی اکسل از وضعیت پاسخ ها و کارنامه ها

 

قابلیت تغییر محیط هر آزمون به صورت دلخواه

 

قابلیت استفاده از فرمول ها ریاضی و شیمی در تایپ سوالات و گزینه ها

 

قابلیا استفاده از صوت و تصویر در سوالات و تصویر در گزینه ها

 

امکان نمایش سایت با لوگو و نام دلخواه شما تحت دامنه دلخواه خودتان: به خصوص برای سازمان ها و شرکت ها و موسسات و اشخاصی دارای سایت های اختصاصی هستند.

 

قابلیت تعریف دبیر و استاد به عنوان جساب کاربری زیر محموع ویژه مدارس و آموزشگاه هایی که دوست دارند هر دبیر و یا استادشان حساب مخصوص خودشان را به عنوان زیر محموعه حساب کاربری والد داشته باشند.

 

قابلیت کسب درآمد از طریق معرفی تستیفا به دوستان و با هر خریدی که انجام دهند ده درصد مبلغ خرید متعلق به شماست

و خصوصیات مختلف دیگر

و امکاناتی که با به روز رسانی ها مداوم صورت میگیرد.

همچنین سایت شامل مستندان و راهنمایی های مختلف در جهت استفاده از امکانات است که به شما «نحوه ساخت آزمون آنلاین» در سایت تستیفا را آموزش میدهد.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



ثبت شرکت و ثبت برند در ثبت والا
نویسنده : khashayars تاریخ : جمعه 9 مهر 1400

ثبت شرکت و ثبت برند در ثبت والا 

خیلی ها براشون این سوال پیش میاد که چقدر سرمایه برای ثبت شرکت نیاز است

سرمایه اولیه با توجه به نوع شرکت متفاوت است اما شرکتهایی که بیشترین آمار ثبت را دارند مثل شرکت سهامی خاص و شرکت با مسئولیت محدود حداقل سرمایه اولیه ۱۰۰.۰۰۰ تومان است که در شرکت سهامی خاص حداقل ۳۵ درصد از این سرمایه باید به حساب شرکت واریز شود .

و سوال بعد این است که کارمند های دولت چگونه میتوانند شرکت ثبت کنند

طبق قانون اساسی اگر کارمند دولت بیش از یک شغل داشته باشد به انفصال خدمت موقت محکوم میشود پس با این تفاسیر کارمندان دولت نمیتوانند عضو هیئت مدیره رئیس هیئت مدیره مدیرعامل یا دیگر سمت های هیئت مدیره در شرکت باشند

اما نکته مهم کارمندان دولت میتوانند سهامدار شرکت باشند و سهمشون۴ درصد باشد .

سوال دیگر برای ثبت شرکت اخذ کد اقتصادی ، اخذ ارزش افزوده ، ثبت تغییرات شرکت ، ثبت برند ، ثبت طرح صنعتی اخذ جواز از وزارت صمت نیازی به داشتن کارت پایان خدمت هست جواب خیر

و برعکس این موارد برای اخذ رتبه بندی شرکت ها و اخذ جواز تاسیس از جهاد کشاورزی و اخذ کارت بازرگانی و اخذ کارت عضویت داشتن کارت پایان خدمت الزامی است . (مگر بالای ۵۰ سال باشید )

ثبت شرکت تک هیئت مدیر عاملی فاقد هیئت مدیره میباشد در کشور ما ثبت شرکت با حداقل ۲ نفر صورت میپذیرد بنابر این وجود ۲ شریک الزامی است اما میتوان شرکت را به صورت تک مدیره ثبت کرد یعنی یک نفر مدیرعامل و نفر دوم فقط و فقط شریک باشد .

البته برای بیشتر بودن شرکا محدودیتی وجود ندارد و شرکت تک مدیر عاملی در قالب شرکت با مسئولیت محدود قابل ثبت می باشد

مطالب مفید و کاربردی در خصوص ثبت شرکت

سوال خیلی ها این است که برای ثبت شرکت نیازی به داشتن گواهی امضا از دفتر اسناد رسمی است جواب خیر .

در ثبت شرکت سهامی خاص قبلا اشاره کردیم که نیاز به داشتن دو بازرس هست اینجا میخواهیم به اینکه بازرس شرکت چه شرایطی داشته باشد اشاره  کنیم

۱- ورشکسته یا محجور نباشد

۲- دارای قرابت و خویشاوندی با مدیرعامل و سایر مدیران شرکت نباشد

۳-محکوم به ارتکاب جرم نباشد سو پیشینه کیفری  نداشته باشد

۴-اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت دیگری نباشد

سوال بعدی خیلی ها این است که شعبه شرکت چیست ؟ شعبه شرکت از شرکت اصلی یا مادر مجزا می باشد و در منطقه ای به غیر از مرکز اصلی شرکت فعالیت میکند موضوع فعالیت شعبه شرکت دقیقا مطابق با فعالیت های شرکت اصلی یا مادر می باشد محدوده اختیارات شعبه شرکت توسط شرکت اصلی یا مادر تعیین می شود شعبه شخصیت حقوقی مستقل ندارد .

 

مطالب مفید و کاربردی در خصوص ثبت شرکت

 

سوالی بعدی شما چگونگی ثبت شرکت دانش بنیان

شرکت های دانش بنیان به شرکت های گفته می شود که فعالیت های شرکت درراستای تولید و به اجرا رساندن اختراعات باشد. از همین رو یکی از نکات مهم در ثبت شرکت با عنوان شرکت های دانش بنیان، وجود اختراع و ابتکارات جدید است.
به طور دیگر می توان گفت، شرکت دانش بنیان به شرکتی الحاق می شود که از یک درصد تا صد درصد سهم شرکت برای یک موسسه علمی مثل دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی و یا حتی از ۵۱ درصد تا ۱۰۰ درصد سهم شرکت برای اعضای هیات علمی دانشگاه و یا یک صنف پژوهشی باشد و اگر سهم مراکز یا همان موسسات علمی مثل دانشگاه کمتر از ۵۰% باشد شرکت دانش بنیان مبدل به یک شرکت خصوصی محسوب می شود ولی در غیر این صورت شرکت های دانش بنیان جز شرکت های دولتی محسوب میشود.

سوال بعدی شما  چگونگی ثبت شرکت بازرگانی

شرکت بازرگانی به شرکتی الحاق می شود که زمینه فعالیت آن واردات و صادرات محصولات ، حضور در نمایشگاه های داخل و خارج از کشور و … باشد ، و شرکت های بازرگانی دو شاخه دارند که به شرکت های بازرگانی مسئولیت محدود و شرکت های بازرگانی سهامی خاص تقسیم می شوند که هر کدام مبنی بر نوع فعالیت خاصی که مد نطر است ثبت و شروع به فعالیت می کنند ، در ادامه یک به یک دو نوع از شرکت های بازرگانی را که برای ثبت مورد نیاز است را مورد بررسی قرار میدهیم.

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



چرا آموزشگاه آنلاین؟
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1400

یکی از بهترین مکان‌ها در زمینه یادگیری و آموزش دوره‌های مختلف در جامعه آموزشگاه‌ها می‌باشند که این آموزشگاه‌ها چه به صورت حضوری و آنلاین می‌توانند فعالیت کنند. یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در زمینه تدریس و ورود به بازار کار آموزشگاه نخبگان خلاق واقع در اسلامشهر تهران می‌باشد.

این آموزشگاه با تدریس بیش از چندین دوره و با ده سال سابقه آماده ارائه خدمات متنوع می‌باشد. یکی از مهم‌ترین دوره‌ها شامل طراحی سایت، تعمیرات موبایل و ارائه دیپلم حسابداری در آموزشگاه اسلامشهر واقع در خیابان باغ فیض می‌باشد که در این مقاله به طور مفصل به‌تمامی آنها می‌پردازیم.

چرا آموزشگاه آنلاین؟

با شیوع ویروس منحوس کرونا در دنیا و همه‌گیری شدید آن باعث شده تا اکثراً دانشگاه و مدارس طی این دو سال تعطیل شوند و بیشتر مردم به دلیل این بیماری به فکر رفتن به کلاس‌ها و آموزشگاه‌ آنلاین باشند.

معمولاً آموزش‌ها به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ در بستر یک اینترنت مناسب ارائه می‌شود. یکی از مزیت‌هایی که این دوره‌ها دارند این بوده که قابلیت ذخیره شدن به صورت فیلم را دارند و شما هروقت بخواهید می‌توانید بعداً نیز آن را مشاهده نمایید. آموزشگاه نخبگان خلاق سعی می‌کند بیشتر دوره‌ها را به صورت آنلاین برگزار بکند و با اساتید مجرب و حرفه‌ای که دارد شما را در زمینه‌های مختلف پرورش می‌دهد و حتی می‌توانید به‌آسانی وارد بازار کار شوید.

آموزش طراحی سایت در اسلامشهر:

یادگیری و آموزش ساخت وب‌سایت معمولاً آسان نیست و اکثر علاقه‌مندان دوست دارند این کار را سریع‌تر یاد بگیرد، همان‌طور که می‌دانید یکی از شغل‌های پردرآمد جامعه امروز ما شغل طراحی وب‌سایت می‌باشد که ما برای اولین‌بار این آموزش را در شهر اسلامشهر در آموزشگاه نخبگان خلاق به وجود آورده‌ایم که تمامی افراد علاقه‌مند می‌توانند دوره آموزش طراحی وب‌سایت را بدون نیاز به کدنویسی و صرف وقت و هزینه‌های زیاد یاد بگیرند. پس شما می‌توانید در این دوره یک سایت کامل را بدون یادگیری زبان برنامه‌نویسی راه‌اندازی کنید. پس اگر علاقه دارید که وارد حیطه طراحی سایت بشوید همین حالا می‌توانید از طریق آموزشگاه ما ثبت‌نام نموده و در دوره شرکت نمایید.

آموزش تعمیرات موبایل در اسلامشهر:

اکثر کسانی که به فروش موبایل و تجهیزات آن مشغول هستند به علم تعمیر موبایل مسلط نیستند و همان‌طور که مطلع هستید این شغل در بازار بسیار پرطرف‌دار و جامع می‌باشد. حتماً مشاهده کرده‌اید که گوشی شما یا افراد فامیل خراب می‌شود و بلد نیستید آن را درست بکنید و به یک تعمیرات موبایل مراجعه و آن را برای تعمیر تحویل می‌دهید. خوب چرا خودتان گوشی را تعمیر نکنید و از این راه درآمد خوبی کسب کنید؟

این دوره یکی از پرطرف‌دارترین دوره‌های آموزشی در اسلامشهر می‌باشد که در آموزشگاه برگزار می‌شود و شما با یادگیری این دوره می‌توانید یک تعمیرکار موبایل حرفه‌ای شده و سریعاً وارد بازار کار شوید. ما می‌توانیم تعمیرات موبایل را از پایه و به صورت ساده و روان به شما آموزش دهیم و اصلاً نگران نباشید زیرا در پایان کار شما یک تعمیرکار قدرتمند موبایل خواهید شد.

آموزش حسابداری در اسلامشهر:

یکی از مشاغل پرکاربرد و با بازار کار فراوان در ایران حسابداری می‌باشد که بسیار در حال گسترش و پیشرفت است. باوجوداینکه در این رشته دانشجویان زیادی هرساله وارد می‌شوند ولی اکثر شرکت‌ها و سازمان‌ها به دنبال یک حسابدار حرفه‌ای و قوی بوده‌اند، بنابراین یادگیری حسابداری یکی از لازمه‌های موفقیت در این شغل می‌باشد.

افرادی که با آموزش حسابداری مالیاتی به دانش و مهارت زیادی دست پیدا کرده‌اند و می‌توانند باعث بالارفتن سود یک تولیدی و حتی یک شرکت بزرگ شوند. اگر مدرک دانشگاهی معتبر در زمینه حسابداری ندارید، اصلاً نگران نباشید زیرا با شرکت در دوره‌های آموزش حسابداری آموزشگاه نخبگان خلاق در اسلامشهر می‌توانید به‌تمامی مهارت‌های این رشته مسلط شوید. آموزشگاه نخبگان می‌تواند علاوه بر یادگیری رشته حسابداری در پایان کار مدرک معتبر دیپلم این رشته را نیز به شما اعطا کند.

درباره آموزشگاه ما

 

آموزشگاه نخبگان خلاق یکی از بهترین آموزشگاه‌ها در سطح شهر اسلامشهر بوده که علاوه بر یادگیری حرفه‌ای در زمینه رشته‌های ارائه شده، می‌تواند به شما یک مدرک معتبر بدهد و شما را آماده ورود به بازار کار پول‌ساز بکند. اینجا شروع موفقیت‌های شغلی شماست و به فراگیری دوره‌های مختلف برای ورود به بازار کار مشغول خواهید شد. حتی ما در زمینه ارائه آموزش‌های ICDL  و آموزش کامپیوتر و آموزش‌های تخصصی مراقبت و زیبایی نیز فعالیت می‌کنیم.

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



خرید ریمل مژه
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1400

امروز در این مقاله میخواهیم بپردازیم به ریمل مژه ، همانطور که میدانید لوازم اراریشی یکی از مهمترین مواردی می باشد که در زمان خرید باید از اصل بودن ان اطلاع کامل را داشته باشیم .

امروزه برندهای بسیار زیادی در بازار وجود دارد ولی خوب ایا شما به هر برندی اعتماد میکنید ؟ تاپایان این مقاله همراه ما باشید تا بهترین برند را به شما معرفی کنیم .

ریمل مژه چیست

اگر قصد خرید ریمل دارید ابتدا باید بدانید ریمل مژه چیست و چگونه از آن استفاده می‌شود. ریمل یک وسیله آرایشی بسیار جذاب است که برای رنگ ‌آمیزی مژه‌ها و ابروها از آن استفاده می‌شود. ریمل کمک می‌کند مژه‌ها زیباتر، جذاب تر و شاداب تر دیده شوند.

ریمل از چه موادی ساخته شده است و انواع آن بر اساس ترکیبات

همه ریمل‌ها از مواد اولیه یکسان از جمله موم، رنگدانه و مواد سازنده ساختمان رشته‌ای ساخته می‌شوند. در اصل، ریمل مژه و ریمل ابرو از ترکیب روغن و موم بدست می‌آید که باعث قوام و غلظت رنگ می‌شود. علاوه بر مواد گفته شده، در ریمل‌ها ممکن است از مواد شیمیایی نگه ‌دارنده هم برای جلوگیری از جمع شدن، لکه‌ شدن یا جداسازی مواد استفاده شود.

ریمل‌ها از نظر ترکیبات ساخت دو نوع هستند:

۱- ریمل‌های محلول در آب:

ریمل‌های محلول در آب با محتوای آب بیشتری ساخته می‌شوند. این نوع ریمل، ساده و راحت از روی مژه پاک می‌شود و استفاده از آن برای مبتدیان گزینه بسیار خوبی است. همچنین از ریمل‌های محلول در آب می‌توان برای استفاده روزانه استفاده کرد چون سبب پوسته پوسته شدن یا گلوله شدن ریمل روی مژه‌ها نخواهد شد و از انعطاف بیشتری هم برخوردار است که همین مسئله کمک می‌کند مژه‌های شما دچار آسیب نشوند. نکته منفی در مورد ریمل‌های محلول در آب این است که به طور کامل خشک نشده و ممکن است اثرات تیره‌ای روی پلک پایین شما برجای بگذارند.

۲- ریمل‌های ضد آب:

فرمولاسیون ساخت ریمل‌های ضد آب به گونه‌ای است که در ساخت آن از آب کمتری استفاده شده و به شدت در برابر حل شدن در آب مقاوم هستند. در صورت گریه کردن، عرق کردن یا خیس شدن چشم، این ریمل سریع از روی مژه کنده نمی‌شود. در استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید چون ریمل ضدآب برای استفاده روزانه مناسب نیست و به مژه‌های شما آسیب می‌رساند. این نوع ریمل تمایل به خشک شدن و اتصال مژه‌ها به یکدیگر دارد و همین مسئله باعث کشیده شدن ریشه و از بین رفتن مژه خواهد شد. بهتر است برای پاک کردن ریمل ضد آب از روی مژه حتما از مواد پاک کننده مخصوص آرایش چشم یا پاک‌کننده‌های حاوی روغن استفاده شود.

ریمل های مختلف و کاربردهای متفاوت آنها

ریمل‌ها از نظر کاربردی که دارند شامل انواع مختلفی می‌شوند که عبارتند از:

1- ریمل حجم دهنده (Volume Mascara)

ریمل حجم دهنده فرمول ساخت غلیظی دارد و حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم است که به پرپشت نشان دادن مژه‌ها کمک می‌کند. برس این نوع ریمل، تپل و ضخیم است و با یک حرکت حجم زیادی از ریمل را روی مژه‌ها پخش می‌کند.

2- ریمل بلند کننده ( Lengthening Mascara )

این نوع ریمل بلند کننده دارای موادی مانند الیاف است که خودشان را به مژه چسبانده و ظاهر مژه را بلندتر نشان می‌دهند.

3- ریمل فر کننده

در ریمل فر کننده از پلیمر و رزین استفاده شده تا بتواند فر مژه را بطور موقت حفظ کند. برای استفاده از ریمل فر کننده باید آن را به ریشه مژه‌ها بزنید تا به خوبی شکل بگیرند. این مدل کمک می‌کند لیفت مژه را تجربه کنید.

4- ریمل جدا کننده مژه

این محصول همه کاره است بطوری که هم حجم دهنده، هم ضخیم کننده و هم ضد آب است. این ریمل باید کاملا یکنواخت روی مژه‌ها پخش شود تا بخاطر باف خاصی که دارد کمک کند هر مژه جداگانه، ظریف و با فر زیبایی نشان داده شود.

5- ریمل تقویتی

این ریمل علاوه بر حجم دهی و بلند کردن مژه، به تقویت و پرشدن مژه به طور طبیعی هم کمک می‌کند.

6- ریمل فیبری (Fiber Mascara)

ریمل‌های فیبری پوشانندگی زیادی دارند و در زمان استفاده و حرکت روی مژه، با مژه‌ها درگیر می شوند و همه مژه‌های شما را پوشش خواهند داد.

7- ریمل ضد آب (Waterproof Mascara)

ریمل ضد آب حاوی موم و روغن معدنی است و در برابر آب و تعریق مقاوم است. اگر زیاد عرق می‌کنید یا پوست چربی دارید یا می‌خواهید در استخر با آرایش باشید از این ریمل استفاده کنید.

8- ریمل اکلیلی

ریمل اکلیلی یک نوع ریمل جذاب و پر زرق و برق است که در صورت استفاده از آن می‌توانید به خوبی در مهمانی‌ها بدرخشید. این ریمل در رنگ‌های مختلف ساخته و به بازار عرضه می‌شود. هنگام استفاده از ریمل اکلیلی حواستان باشد که آن را به خوبی روی همه مژه‌ها پخش کنید تا یک جا جمع نشود.

ریمیل مژه گیاهی

ریمیل مژه

 

9- ریمل‌های رنگی (Colored Mascara)

اگر دوست دارید خیلی تغییر کنید و یک میکاپ هیجان انگیز داشته باشید از ریمل‌های رنگی استفاده کنید. هنگام استفاده از این نوع ریمل مراقب باشید که یادتان نرود به مژه‌های پلک پایین هم ریمل بزنید!

در این جا باید یک برند بسیار عالی از ریمل های رنگی را به شما معرفی کنم ، ان هم ریمل رنگی البا می باشد ، حتما با برند البا آشنایی دارید ، البا یک برند لوازم ارایشی می باشد که تولید کننده ی صابون های ابور ( صابون های گیاهی و ضد ریزش ابرو ) می باشند ، و همچنین لنز های ماهیانه و سالیانه ، انواع مژها و ..... شما می توانید برای اطلاع بیشتر از محصولات البا وارد وب سایت شوید و از دیگر محصولات البا دیدن کنید .

10- ریمل بدون سیاهی

اگر از کثیف شدن دور چشمتان با ریمل خسته شده‌اید وقتش رسیده که آن را عوض کنید و یک ریمل بدون سیاهی تهیه کنید. این ریمل ماندگاری بالایی دارد و زیر چشم شما را سیاه نخواهد کرد.

11- ریمل دیفاینر (Definer Mascara)

این نوع ریمل هم مثل ریمل جدا کننده تقریبا همه کاره است. ریمل دیفاینر به حجم دادن و بلند شدن مژه‌ها کمک می‌کند. این ریمل ضد آب بوده و با پخش مساوی روی مژه‌ها، ظاهری مرتب و آراسته به مژه‌هایتان می‌بخشد. این ریمل‌ها از رنگدانه و پلیمرهای خاص ساخته شده و کمک می‌کنند مژه ظاهری طبیعی داشته باشد. این نوع ریمل برای استفاه روزانه مناسب است.

12- ریمل ابرو

ریمل ابرو هم تقریبا مانند ریمل مژه است که در رنگ های مختلف وجود دارد و استفاده از ریمل ابرو به براق شدن و پرپشت شدن ابروهایتان کمک می‌کند.

13- ریمل ژله‌ای

ریمل ژله‌ای انعطاف پذیری بالایی دارد و در حالت دادن به مژه‌ها، بلند کردن و فر کردن آن‌ها تاثیر زیادی دارد. ریمل ژله‌ای حالت طبیعی به مژه‌ها داده و به راحتی هم پاک می‌شود.

14- ریمل دو سر (Double mascara)

ریمل‌های دو سر یا اصطلاحا 2 در 1، دو کاربرد متفاوت دارند. این ریمل حجم دهندگی و افزایش طول مژه را بطور همزمان انجام می‌دهد. یک سر این ریمل مایع سفید رنگ دارد که به مژه‌ها حجم داده و به محافظت از مژه‌ها و جلوگیری از خشک شدن و شکننده شدن آن‌ها می‌پردازد و سر دیگر مژه‌ها را بلند می‌کند.

چگونه ریمل بزنیم

تا به اینجا دانستید ریمل مژه چیست و چند نوع دارد. حالا باید بدانید که اصول ریمل زدن به این صورت است که ابتدا باید از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌ها حالت طبیعی و زیبایی به خود بگیرند سپس نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید و مژه‌ها را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت به سمت بالا، برس بکشید. این کار را دو یا سه بار می‌توانید انجام دهید. توصیه می‌کنیم بیش از حد این کار را نکنید چون در صورت استفاده زیاد، مژه‌ها داخل یکدیگر رفته و شکل زیبایی نخواهد داشت. اگر می‌خواهید چشمان جذابی داشته باشید بهتر است قسمت بیرونی چشم را با ریمل بیشتری به سمت خارج برس بکشید تا چشم‌ها حالت کشیده پیدا کنند. در آخر ریمل زدن مژه‌های پایینی هم فراموش نشود کافیست برس را عمودی گرفته و آرام روی مژه‌های پایین بکشید.

نحوه ی صحیح پاک کردن ریمل

برای پاک کردن ریمل از روی چشم، مراحل زیر را یک به یک انجام دهید:

  • قبل از پاک کردن ریمل، دست‌هایتان را به خوبی بشویید.
  • دو عدد پد صد در صد کتان بردارید.
  • روی پدها، پاک کننده مخصوص چشم بریزید. می‌توانید از شیر پاک کن مخصوص چشم یا چشم پاک کن‌های دو فاز استفاده کنید چون این مواد، ریمل‌های ضد آب را هم به خوبی پاک می‌کنند.
  • چشم‌ها را ببندید.
  • در جهت رشد مژه‌ها پدهای حاوی پاک کننده را بکشید.
  • به هیچ وجه برای پاک کردن ریمل از حرکات افقی یا دایره‌ای استفاده نکنید.
  • از گلاب هم می‌توان برای پاک کردن آرایش چشم استفاده کرد.
  • در آخر برای تقویت مژه کمی روغن کرچک یا نارگیل روی مژه‌هایتان بزنید.

 

ریمیل مژه

امیدواریم که این مقاله مورد توجه شما کاربران قرار گرفته باشد ، همچنین در پایان به این نکته اشاره خواهیم کرد که : شما میتوانید با خیالی اسود ریمل مژه و ریمل رنگی مژه خودتان را از وب سایت البا خریداری کنید چرا که با بهترین کیفیت و مناسب تمامی افراد ، افرادی که حتی نمیتوانند به مژه خود ریمل بزنن چرا که ترس ریزش مژه خودشان را دارند ، تهیه کنید

 

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.



انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید
نویسنده : khashayars تاریخ : سه شنبه 30 شهريور 1400

انجام پروژه های معماری و طراحی لوگو خود را به پرشیا پروژه بسپارید

در این روز ها نام موسسه های کار آنلاین و فریلنسری را زیاد می شنویم که سایت های زیادی در این باره در وب به وجود آمده است که کار اصلی آن ها انجام پروژه و کار آنلاین های شما به صورت دورکاری است یعنی به این گونه که شما پروژه خود را در سایت ثبت سفارش میکنید و بعد از بررسی فریلنسرهای  سایت (همان طراحان) قیمت پیشنهادی به شما داده میشود که در صورت موافقت شما انجام پروژه به صورت دورکاری انجام میشود.

انجام پروژه های معماری

پرشیا پروژه سایت کار آنلاین ,انجام پروژه, دورکاری و فریلنسری فعالیت خود را در سال 98 آغاز کرد همان طور که می دانیم انجام پروژه های معماری به دلیل ماهیتی که دارند نیاز به فرد متخصص و با تجربه برای انجام دادن آن ها دارد مانند پروژه های رندرگیری ,پروژه های تری دی مکس, پروژه های اسکچاپ, پروژه های فتوشاپ مربوط به معماری و ...از این رو پرشیا پروژه شروع به جمع آوری متخصصین خبره در رابطه با پروژه های معماری کرد و توانسته در این مدت متخصصان خوب و تراز اولی را جمع آوری کند که شما دوستان می توانید انجام پروژه های معماری خود را به آن ها بسپارید و از نتیجه ان مطمئن باشید برای این کار کافی است به بخش سفارش پروژه در سایت مراجعه کرده و پروژه خود را ثبت کنید بعد از بررسی کارشناسان و قیمت نهایی که به شما داده میشود انجام پروژه شما صورت میگیرد.

اساس کار پرشیا پروژه این گونه است که شما پروژه خود را به صورت رایگان ثبت سفارش میکنید (از طریق سایت واتساپ و تلگرام) و بعد از قیمت گذاری و اعلام به شما ( معمولا کم تر از 48 ساعت ) در صورت موافقت انجام پروژه صورت میگیرد و در صورت عدم صحت پروژه بعد از دریافت ( تا 48 ساعت) میتوانید به صورت رایگان با اعلام مشکلات به برطرف کردن آن اقدام کنید.

همکاری با پرشیا پروژه

موسسه پرشیا پروژه با دوستان متخصص در زمینه های گوناگون همکاری میکند شما هم اگر تخصصی در زمینه های

 مهندسی عمران  ,انجام پروژه های متلب معماری , برق , مکانیک و انواع رشته ها وتخصص های دیگر دارید میتوانید با پرشیا پروژه همکاری کنید و به صورت فریلنسر یا همان دور کاری برای خود درآمد کسب کنید و به صورت رایگان به متخصصان پرشیا پروژه بپیوندید. تنها شرط پیوستن داشتن تخصص و تعهد کاری است که امری مهم در این زمینه است.

طراحی لوگو

لوگو و آرم یک شرکت یا سایت بخش مهمی از برند آن را تشکیل میدهد بدون داشتن یک لوگو و آرم حرفه ای عملا شانس زیادی برای شناسایی و ایجاد اعتماد بر مشتریان وجود ندارد در نتیجه از اولین کار هایی که باید در برند سازی دقت شود طراحی برند حرفه ای است از این رو شما دوستان میتوانید به برنامه های ساخت لوگو آماده مراجعه کنید که لوگو خود را طراحی کنید ولی این لوگو ها از کیفیت لازم برای یک شرکت حرفه ای برخوردار نیستند و باعث موفقیت شما در جذب مشتریان نمیشوند از این جهت شما دوستان میتوانید به سایت پرشیا پروژه مراجعه کرده و طراحی لوگو خود را به آن بسپارید این شرکت با جمع آوری بهترین طراحان گرافیک آماده انجام دادن کار های گرافیکی شما می باشد

در زیر نمونه هایی از خدمات پرشیا پروژه را در زمینه انجام پروژه های معماری و همچنین طراحی لوگو و انواع زمینه  های دیگر را میبینیم

 

  • انجام پروژه عمران | انجام پروژه دانشجویی مهندسی عمران
  • انجام پروژه های معماری دانشجویی
  • انجام پروژه معماری نرم افزاری
  • انجام پروژه معماری درسی
  • طراحی خانه سالمندان .طراحی مجتمع تجاری.طراحی مهد کودک
  • انجام پروژه مهندسی مکانیک
  • انجام پروژه دانشجویی شیمی | انجام پروژه مهندسی شیمی
  • انجام پروژه های متلب
  • انجام پروژه مهندسی مدیریت
  • انجام پروژه معماری | انجام پروژه دانشجویی معماری
  • طراحی لوگو املاک
  • طراحی لوگو تایپ
  • تیزر تبلیغاتی
  • طراحی بنر
  • طراحی هدر سایت
  • طراحی لوگو اسم
  • انجام پروژه مهندسی الکترونیک
  • انجام پروژه مهندسی صنایع
  • انجام پروژه مهندسی برق
  • انجام پروژه مهندسی نفت
  • انجام پروژه بتن , انجام پروژه دانشجویی بتن آرمه
  • انجام پروژه های تری دی مکس
  • انجام پروژه فولاد , انجام پروژه دانشجویی سازه های فولادی
  • انجام پروژه فتوشاپ | انجام خدمات فتوشاپ ,
  • و...

.

.

.

این متن صرفا یک رپرتاژ آگهی بوده و ما مسئولیتی در قبال محتوای آن نداریم و مسئولیت بر عهده سایتی است که لینک آن در داخل مطلب قرار گرفته است.




.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.